22 januari 2013

Vill du inte läsa en fräckis...så sluta här!

Ärlighet
En man och en kvinna sitter på en restaurang och diskuterar sitt kommande bröllop.

 De har inte haft sex än och kvinnan vill inte att några obehagliga  hemligheter ska komma att avslöjas under smekmånaden.

 'Jag är platt som en planka upptill', säger hon.

 'Hmm... Jag är utrustad som en nyfödd bebis.', svarar mannen.

 Under smekmånaden är det dags att ha sex och de båda klär nervöst av  sig på hotellrummet.

Kvinnan tar av sig bh:n och säger:

 'Ser du, jag är platt som en planka.'

När mannen tar av sig  kalsongerna svimmar kvinnan - ett par minuter senare när hon sansat sig,  säger hon:

 'Din jävel! Du ljög, du sa att du var utrustad som en nyfödd bebis.'

 'Just det', svarar mannen. '47 centimeter lång, 3.865 gr


22 kommentarer:

znogge sa...

Ha ha, som man bäddar får man ligga ;-)

God morgon och trevlig tisdag!

Anonym sa...

Mors..Ja du ingen 25 öring,,denna är ganska svår..
Inte undra på att hon tuppade av..Haé Kram.

Herr Nilssons Fru sa...

Oj oj...fniss.

Kramiz

Anonym sa...

den har vi hört förr.men den är bra. det behövs lite glädje, för nu har vi -16 igen i stockholm

Ha en bra dag, kram

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon!Klart att hon tuppade av!......... Magen har lugnat ner sig.Men....oj vad jag är trött! Morgonkram!

Aurora sa...

Haha, Där vaknade jag fort. Ha en bra dag

Melody and M.E sa...

Får nog återgå till morgontidningen! Det här blev en
häftig start på dagen...
Melodys matte

Siita sa...

God morgon. Haha den var bra. Kram

Ellis sa...

Tack för ett gott skratt! =)
Vi har bara -4 idag så perfekt cykelväder! =)
Har lite ont i en fot så skönt att avlasta med cykling istället för 3 30 min promenader t o fr jobbet!
Ha en fin dag!
Kram Elenor

Anonym sa...

Den var bra. Har några på lager som du får höra om vi ses i sep. Ha en bra dag på jobbet. Kram från Nenne

Gilla sa...

Vad ska man säga om den? Lurig kanske?

Den där fula gubben som gör major och petar näsan kan jag inte med överhuvudtaget. Vägrar att se hans filmer.

Sv: Solen sken verkligen gott på oss igår. Vet inte hur det kommer att bli idag.

Kram/Gilla

Gunilla sa...

Ja, då hade nog jag svimmat också :)

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!
Va väl inget med era grader i Stockholm.Här är det 18!Men det är ju kanske inte intresant!?
Kram till Mona!

ansepanse sa...

:D
kramar och en fin dag till dig

fialia sa...

hahaha,
ha de Fia

Mita sa...

Haha..ja du, där fick hon "lite" att bita i..**
Idag har vi kylan tillbaks igen,burr, även om solen skiner så känns det kallt..*
Kramar♥

wiper sa...

Den var bra ;)) har aldrig hört den förut. Behövde få skratta lite så tack!

Ha en skön dag
kramar

paloma sa...

hahaha! Usch för den då hade jag med svimmat! :)kram

Veiken sa...

Hahaha - jag hade sprungit bort så fort benen kunde bära! Kramar

Ninja sa...

Allt beror på hur man ser det...

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Haha! :P

Yvonne Johansson sa...

Ha ha ha den var bra ;) Jag har också börjat lägga in vitsar och ordspråk i min blogg för att ge lite krydda åt den.

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...