26 januari 2013

Gästbloggare idag: Åsa på Hawaii

  
 "Vi har det fantastiskt här på Hawaii och njuter i fulla drag, vi befinner oss just nu på ön Maui där vi solar, badar, snorklar, paddlar kajak, SUP (stand up paddleboard) och äter god mat. 
Vi stirrar ut över det stora blå som kokar av liv, vi ser massor av valar och sköldpaddor 

och en dag fick vi sällskap av en säl på stranden alltid händer det något. 

Här strålar solen, det är ca 25 grader på dagen och 20 på natten, i havet är det ca 25 grader, behöver jag nämna att vi INTE saknar vintern i Sverige. "

Tack Åsa för denna härliga rapport från Hawaai!

16 kommentarer:

Anonym sa...

go morron!

Vårväder här, -5.

Nu längtar vi efter barmark så man kan komma ut varje dag på en promenad

kram

Anonym sa...

Mors..Ja Hawaii vore nåt i denna vintertid,,ändå är det dräglig temp i dag knappt -5 grader,,kanske det blir snö,,Jag ska åka hem i dag på Fm.Haé Kram.

Siita sa...

God morgon. Nä vissa dagar går jag inte ut, så ser nog idag ut som. Mildare här men då kommer snön ist. Kram

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon! Hawaii hade inte varit så dumt nu!!...........Sätt dej ner en stund och kolla foto med Bosse .Lovar att mycket fina minnen kommer fram.. Ha en bra dag! Morgonkram!

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Jag hade verkligen velat vara där nu!!

Znogge sa...

Ljuvligt! Där borde man vara :-)

Kram och god morgon!

Gilla sa...

Vem skulle inte sakna Hawaai med denna kyla vi har nu?

Sv: Bravo Mona! Du har humorn kvar.

Kram/Gilla

Kristina sa...

Härliga bilder, det måste bli nästa resmål, vilket underbart vatten liv. Tänk att kunna vara borta i 3 mån.vilken LYCKA.
Tack för titten Mona. Kramizar

ansepanse sa...

:) tror jag det att hon inte saknar vintern här :)
kramar

Helen sa...

Det måste vara förbjudet att ha det så gott när vi andra går i vinterstövlar och tjocka jackor med mössa och vantar. Skrapa rutor på bilen varje dag mm.. ;)

Nej skämt åsido!
Det ser underbart ut och hoppas du/ni njuter där du/ni är :)
kram

paloma sa...

byter gärna! kram

Melody and M.E sa...

Jag har en kusin som säger att om han ska gifta sig så ska han gifta sig på Hawaii, så går jag och väntar på
att han ska fria till sin sambo så jag får åka dit på bröllop. Annars är ju våra 6 minus grader inte så illa idag efter 20 minus igår!
Kram Melodys matte

fialia sa...

Härligt, semester e aldrig fel.
ha de Fia

Veiken sa...

Underbart.Det är livet! Du åker om 7 dagar, gott! Det är du värd! Kramar

Ninja sa...

Så härligt det låter. Hawaii skulle jag gärna åka till.

wiper sa...

Vilket härligt gästbloggsinlägg och fina bilder. Man vill bara åka iväg och uppleva nåt sånt. Rena paradiset.

Ha en skön söndag
kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...