17 januari 2013

Inte någonting anonymt eller något spam sen jag ändrade till kod.

Det glädjer mig, äntligen av med eländiga anonyma kommentarer! Om jag nu bara kunde förstå hur jag skulle kunna få den här fina bilden som header...Ska testa igen, för nu tror jag att jag vet hur...Håll tummarna nu!!
Det fungerade att lägga in headern...förstår inte varför jag inte lyckats med det förut...Nu är den på plats i alla fall! Annat som är på plats igen är den förhatliga snön och just nu fylls det på med mer! Termometern visar på -7 denna torsdagsmorgon...

22 kommentarer:

Znogge sa...

Skönt att slippa den sortens kommentarer. Tillför liksom ingenting direkt...

Ha en fin torsdag!

Siita sa...

God morgon. Bara -4.5 grader här idag. O tur det, vår värmepump paja i går kväll. Hoppas gubben får fart på den idag. Kram

Yvonne :-) sa...

Godmorgon! Tror inte att det beror på koden att de slutade ,det var säkert för att du sa till.Jobba 12 timmar/dag !! Ta det lugnt vännen!! Morgonkram!

paloma sa...

Ja dessa anonyma trista komentarer! Det har jag ju med haft problem med.trist är det!
Men nu har det varit lugnt ett tag peppar peppar!
Jag vet ju vilka det var, de var ju elaka människor som inte ville gott!
Hoppas allt är bra med dig och Bosse! kram

Anonym sa...

Ärligt talat, detta tycker jag är superirriterande hos dig; att din blogg laddar så långsamt

Man ska inte behöva ha ordverifiering om man modererar kommentarerna

Ha en bra torsdag
kram

Gilla sa...

Det var ju bra på ett sätt att du ändrade chansen att kommentera, Men det är ändå jobbigt att se siffror och bokstäver, när man ska skriva av dem.

Jag godkänner alltid kommentarerna, så jag kan ta bort dem jag inte vill ha.

Sv: Vi har inte provat tårtan än. Det ska vi göra till 3-kaffet.

Det var ju kul att du tyckte om mina vita bilder från Helsingborg.

Kram/Gilla

Nett sa...

Skönt att slippa spamkommentarer. Och en jättefin header har du fått. Kram

fialia sa...

Skönt att vara av med det. Men nu får det sluta snöa, jag ska köra från Karlstad till Göteborg i morgon via Årjäng.
ha de Fia

Jenfan75 sa...

Vad ni har det varmt hos er. Här har vi mellan -25 och -30 grader..

Gunilla sa...

Va bra att det funkar...men vad är det för idioter som har gjort inlägg tidigare...skumt...

Anonym sa...

Hej du,,Ja det var kul att vara med på bandybanan,det var säkert 100 barn delart på 4 grupper,,lite sträckta man väl på sig..
Skönt att du blev av med skräpkommentarerna,,synd bara att vissa koder är så svårtydda,går åt många försök ibland innan man får iväg kommentaren..Haé Kram.

Ellis sa...

Vad fin din nya header är nu,, bra gjort! =)
Här var det -16imorse, vintern lär inte försvinna på ett bra tag!
kram Elenor

Anonym sa...

Vad bra att det ordnade sig, så tråkigtatt folk inte vågar stå för vad dom säger. Även hos oss snöar det, börjar bli ganska trött på detta vita elände som aldrig verkar ta slut, lite avundsjuk på dej som snart får åka till värmen, men du skall veta att jag unnar dej några sköna veckor i solen. Ha det gott kram Nenne

ansepanse sa...

vad duktig du är :) det hade jag aldrig klarat, den är jättefin din nya header
här snöar det lite lätt bara
kramar

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Fin och skojig header.
Men,det är inte alls fel på laddningen.!
Vi får se om det funkar idag!Kram,Inger

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!
Varför ska man ha ordverifering och en moderator(Du) som godkänner?
Det är fult att skriva anonymt.
Själv heter jag Inger Rozén-Chintoh

Mita sa...

Härligt med en ny fin header,har du gjort den själv?
Skönt att du har blivit av med dom tråkiga kommentarerna.Hoppas det fortsätter så också.
Kramar♥

Veiken sa...

Bra när det finns motmedel mot oönskade kommentarer. Tänk att folk orkar. Snygg header.. Kram

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Ja, det finns ju fördelar med koden, men samtidigt tycker man att den kunde vara enklare att läsa.

Min lilla kod håller nästan alla botar borta från bloggen, och skulle de lista ut svaret är det bara att byta fråga. :)

Ma sa...

Det är irreterande att behöva använda sig av koder och dyligt. Dessvärre är det oftast så att man drabbas av spam och att skräp när man har en välbesökt blogg. Dessutom är dessa tycper som ägnar sig åt att spamma bloggar oftst så fruktansvärt elaka av sig så det är oftast enklast att använda sig av ordverifering för att slippa dem...

anniepiie sa...

men så skönt!! :D Snygg din nya header ör oxå!! Du kan du! :) Kram

starling sa...

Vad tjusigt du har fixat på din blogg.
Här snöar det igen. Kom 20-25 cm här om dagen. Då låg det ungefär lika mycket på marken. Nu snöar det i alla fall inte så mycket. Men trist väder. Kallt är det också.
Tack om svar på kattfrågan.
kramar =)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...