12 augusti 2011

En underbar semester med bara sol och härlig värme!

 
Massor av båtliv har det blivit och jag har njutit av varenda minut under dessa två veckor.

Inte en droppe regn, bara sol! Vi har haft mellan 40-48 grader i skuggan och 32-35 grader i vattnet.  
Flera heldagar till havs blev det, precis som det ska vara på en riktig semester!  
När jag inte var på vattnet så var jag i vattnet...både i medelhavets varma vatten och i Manavgatsflodens kalla vatten...
Fast jag lyckades att dränka både min kamera och min mobil...katastrof... 
Hur det gick till ska jag ska berätta om i morgon...


22 kommentarer:

Aurora sa...

Gud så gott du ser ut att ha haft. I slutet av september är det min tur. Kram

attis sa...

Gomorron goa Mona. Så underbart härligt ni ser ut att ha haft det. Ha det bäst.
Kramen

Siita sa...

Välkommen hem Mona. Så härligt du har haft. Ja vi har haft det varmt o sol här med, men även regn. O nu kommer dom kalla nätterna. Kramar

Anonym sa...

Härligt... du har prickat precis rätt!
Välkommen hem förresten. När börjar nerräkningen för nästa? :)
Kram

Roffe sa...

Godmorgon.Nu blev jag avensjuk.Jag fick byta bild,för att jag ej frågade Lillebror om lov att ha Tilde på bloggen.så idag fått byta bild.du får gärna rösta igen.ha en sjön dag.kram

MICKAN sa...

Vad härligt ni har det på bilderna. Det syns att ni verkligen har njutit i fulla drag.

En vecka kvar för mig men har jag några dagar innestående så det blir väl ytterligare en vecka fram till hösten någon gång.

Vad brun du är!

Ninz sa...

Välkommen hem ifrån din underbara semester :)
Kramen :D

biggan sa...

härligt för er, rent underbart ju, men kameran mona, nu blir jag orolig, hoppas du har försäkring kram biggan

Gunilla sa...

Ser skönt ut, men, lite för varmt för min smak. Ev. blir det en tur för oss om en månad eller så :)

Välkommen hem!

Anonym sa...

Välkommen Hem ska Ni vara!
Har saknat Dig! :(
Hoppas att Ni haft det skönt :)
Men Du glömde ta med solen hem! :(

Kram
Stevie

Roffe sa...

Men om du skulle träffa min svärgeska då tro jag du skulle vara hårdare mot henne än jag.Jag är lätt lurad.Hon tro att hon är störst,bäst vackrast.när jag vinner på trav då kommer hon och vill ha tips.HON HATA FÖRLORA,bara ska vinna.Känner hon någon som vinner,bli avensjuk.kram

ansepanse sa...

uj vilken värme, det hade jag aldrig klarat
men det är ju förstås skönt att bada i sådant härligt varmt vatten, blev kameran och mobilen totalförstörda?
tråkigt i så fall
härliga semesterbilder
kramar

Mita sa...

Härligt!!Jag förstår att du njutit fullt ut,med denna värme..phuuu! säger jag bara.Tur du är en värmeälskare,hehe...men badtemperaturen är helt ok tycker jag..*L*...
Herregud hur gick det med kameran,vilket elände?? Du får berätta mer..
Jätteroligt i allafall att du är tillbaks Mona,
Kram på dig♥

Viktkamp sa...

underbart ser det ut =) Kram

Carina Sjölund sa...

Välkommen hem vännen :)
Kramis♥

Kajsa sa...

Välkommen hem! Åhh vad underbart det ser ut =) Om lite drygt 2½ vecka, så är det våran tur. Då har vi 2 underbara veckor i paradiset inbokade =D

Jisses vad brun du är! Använder du solskyddsfaktor när du solar i Turkiet? Såfall vilket nr på den?

Kramisar

Yvonne :-) sa...

Så härligt ni har haft det!! Ni ser ut som pepparkaksfigurer..Välkommen tillbaka hem!! Kram!

Gilla sa...

Välkomna hem igen önskar både jag och Bert. Ni har haft er önskesemester ser jag, förutom att du dränkte både mobilen och kameran.

Sånt är du inte ensam om. Bert dränkte sin mobil i en kopp kaffe. Orkar du, så har jag skrivit om det i bloggen.

Kram till er båda från oss båda.
genom/Gilla

Camilla sa...

Välkommen hem till verkligheten!
Hoppas verkligen att din kamera och din mobil klarade sig.
Men det ser ut som att du har haft det kanonbra.
Kram!

Petra sa...

Låter helt underbart :)
Kram

Anonym sa...

Mors Men vad ni verkar ha haft det skönt,,både i och på vattnet...
Men vadå,kamera och mobil i vattnet,hm, inte så lyckat,jag lyckades det samma med min mobil förra året på Cypern,den avled omedelbart gick ej att väcka till liv igen..Hoppas det går bättre för dig..Välkommen till vardagen igen..Haé Kram.

Lilla fru EnnH sa...

Men vi var där samma tid som du... Hade ni 41-48 grader...????? I skuggan?...., inte vi i alla fall, kanske max 40 som värst eller max! Bodde i samma kvarter...

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...