12 juli 2011

Tusen tack för alla röster!

Jag vann inte värstinggrillen men är glad ändå, för alla underbara vänner som röstat på min bild! Tusen tack allihop!  
Jag lovade ju igår att jag skulle visa bilderna från söndagens härliga utflykt till Olsborg. Det var en härlig födelsedagspresent, en utflykt till en mycket vacker plats.  
Jag har valt att samla bilderna i ett bildspel som ni kan se här idag. Tänk så många vackra platser det finns, som vi oftast inte har en aning om! Se och njut av en underbar natur!


20 kommentarer:

Stattinskan sa...

SKIT OCKSÅ ... ja, att du inte vann men det kommer kanske fler tillfällen :-)
Visst är det så att Sverige är fantastiskt ... bara man öppnar korkgluggarna ordentligt :-)
Gomorron

Anonym sa...

Satan i Gatan också!
Vad fan är en gräsklippare mot en härlig skärgård?!
Det är fusk, och Magda polar säkert med domarna!
;(

Vilka härliga bilder,
det skulle jag också vilja se!
:)

Ha en fin Tisdag!
Kram
Stevie

Yvonne :-) sa...

Godmorgon på dej!Jättehärliga bilder.. Jag vet inte exakt när de kommer.Ska bli intressant att träffa dom.♥Kram!

Roffe sa...

Jag lova att komma hälsa på dig när jag får bättre ekonomi.Vilka härliga bilder din dotter hittat.Du som mamma borde väll veta vad olsborg ligger.ha en skön dag.kram

biggan sa...

vilken härlig plats, ska kolla bildspelet med, attans med, du som äntligen kom opp som nummer 1 så vinner en gräsklippare. men det kommer väl andra tävlingar med som du kan vinna, ha en fin tisdag massa kramar biggan

Gunilla sa...

Härliga bilder !!! Vann du inget andrapris ?? synd när du var såå nära !

Gilla sa...

Det verkar ju nästan som om Husman Hagberg har det ihop med en gräsklippartillverkare, som ville ha sin klippare i vinnarbild. En speciell sommarbild är det inte, för gräsklippning ägnar man sej åt både på våren och hösten också.

Men Mona, du får glädja dej åt dina vänner som röstade fram din bild till första platsen.

Svar: Jag tyckte också att tävlingen avbröts på ett konstigt sätt. Det var ju så att den 11te skulle vara sista dagen man kunde rösta. Då borde ju juryn sammanträda den 12te.

Det var ju kul att du gillade min historia.

Kram/Gilla

Anonym sa...

man kan inte få allt. men du har ju det viktigaste- vänner o familj
kram

Ninz sa...

Det var väl skit att du inte vann! Men du måste nästan ha fallit på målsnöret?! För det var bra tight mellan dig å gräsklipparen :) En fin födelsedag fick du ivf :)
Kramen till dig :D

syren sa...

Vet inte hur det kan vara att mina kommentare inte kommer fram till dig som jag vanligtvis trycker. Det ät den tredje kommentaren jag sänder med den vanliga http adress. Hur i all världen kunde den bild vinna,din är ju bäst. Magisk födelsedag du fick! kram

Yvonne Johansson sa...

Va! Typiskt, alltid ska det va någon som ska va i vägen för lite lycka. Det finns inget som går upp mot en härlig vy med hav, bergsklippor, bryggor och strålande sol. Du försökte i alla fall och många andra som försökte hjälpa dig. Det kommer nog fler tävlingar så fota på bara. Idag blåser det hej vilt men jag ser fram mot kvällen då det är Morden i Midsommer igen. Ha det så gott. :)

Roffe sa...

Förlåt mig.Jag trodde att hon tog ut dig i skogarna utanför uddevalla.Inte hos din dotter bor.FÖRLÅT MIG.GRATTIS I EFTERSKOTT.BAMSEKRAM

Roffe sa...

Jag lova att kolla på bildspelet först,innan jag skriver nästa gång Bamsekram

Carina Sjölund sa...

Tråkigt att du inte vann den fina grillen vännen, bättre lycka nästa gång :)
Men fin bilder bjuder du på i alla fall! :)
Kramen på dig♥

Mita sa...

Underbara bilder, så vackert,en sån natur som tilltalar mig otroligt.
Men fasiken att du inte vann, det var jag helt säker på så som vi har röstat på dig alla bloggare.Du låg ju så bra till, nåja hoppas det kommer fler tillfällen.Fast det är klart, det kanske inte blir nån mer värsting grill...
Kramen på dig!

Ellis sa...

Härliga bilder, ska lägga ut lite mer bilder så småningom från mina resor! =)
Ha så skönt på ledigheten!
Kram Elenor

Vicke sa...

det var ju synd att du inte fick vinna, ha en fin kväll nu

anniepiie sa...

Åhh va tråkigt, men säg bara till om någon mer tävling dyker upp, då röstar jag på dig såklart! :) hihi SV: nää, räkor och kyckling är godast tycker jag! :) Kramis

eva sa...

Vilka härliga bilder ser ut som en underbar plats:)
Synd att du inte vann med den fina sommarbilden när de var så nära.
Det blir inte så mycket data för mig här i skogen med segt internet.
kramiz

Anonym sa...

Godmorgon!
Grattis till kok-/grillboken!
:)
Stekte och åt mina korvar i ren förbannelse för att Du inte vann grillen, igår!
:(
Ha en fin Onsdag!
:)
Kram
Stevie

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...