11 juli 2011

Sista dagen att rösta på mitt foto!!!

Igår togs jag ut på en födelsedagsutflykt av Wictoria. Hon tog mig med till en underbar plats som jag aldrig tidigare sett.  
I morgon ska jag berätta mer om Olsborg och visa er den hisnande utsikten, men idag blir det en riktig tjatdag!! Det är sista tävlingsdagen för mitt foto!!   
Igår var det väldigt spännande och min bild lyckades att komma upp på första plats, flera gånger under dagen. Idag är jag i skrivandets stund tillbaka på andra plats och tolv röster från ettan.
Så idag gäller det...Ska min bild klara av det, att gå ut som segrare...Det kan den göra, men bara med er hjälp mina vänner!!
Du kan rösta på min bild hela dagen idag...SISTA DAGEN att rösta!!! Klicka bara på länken ovanför detta inlägg och RÖSTA!! Tack alla vänner!




25 kommentarer:

Hebbe sa...

Mors,,min röst är lämnad,,nu håller jag tummarna att det ska gå vägen för din bild..drar iväg om en stund.
Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

Morning! Jag brukar rösta varje dag så även idag!! Morgonkram!

Stattinskan sa...

Stattinska måndagsröstningen är avklarad :-D
God morgon

biggan sa...

röstar gör vi varje dag, hoppas den kommer opp på 1a igen, och att det blir du som vinner för juryn. ska bli spännande se bilderna, ja ska bli roligt se henne i dag kramar biggan

Anonym sa...

Jag har redan röstat på dig. Hi Hi !! Här är det ett lite oroligt väder ute. Det verkar som det inte har bestämt sig för hur det ska bli. Ha en fin dag nu !

Nett sa...

Hoppas att du får många röster under dagen, själv får jag bara som svar att jag redan har röstat, så det får bli att testa senare idag. Kram

Anonym sa...

har röstat. hoppas att du vinner
kram

attis sa...

Hej och hopp. Ja spännande är det helt klart. Min röst kommer på eftermiddan. Så fortsätter vi att hålla tummarna att din bild blir vald som den bästa. Kramizzzzzzzzzzzz

Gunilla sa...

OJ oj, då måste jag in i dag igen alltså :) lycka till !

Roffe sa...

Röstat idag igen.nu ligger du i topp med 16 poäng.Ha en fin dag.kram

Yvonne Johansson sa...

Ett fel uppstod när jag skulle rösta. Får titta in lite senare och försöka igen, men du leder med flera poäng nu. Du får berätta mer om det där fina stället, det verkar vara en underbar plats som man kanske ska besöka. Ha en fin dag och jag hoppas på vinst för dig. :)

Roffe sa...

Nu leder du med 22 poäng

Petra sa...

Lycka till idag då! :D
Spännande att se om du vinner!

Roffe sa...

Glömnt att sätta in bilder på Bergmans grav som jag besökte förra måndagen.Var mycke fin på FÅRÖ,vi hadde mycke tur med vädret under dom 4 dagar jag var på Gotland.ha en fin dag.kram

Mita sa...

Tävlingen var avslutad stod det? Kunde man inte rösta hela dan,eller det kanske var nåt tillfälligt fel. Jag får prova senare. Du leder nu i alla fall, hoppas verkligen du vinner,så spännande!..
Kram på dig!

Carina Sjölund sa...

Kunde inte rösta på dig, det var avslutat! Tur att jag har hunnit rösta på dig flera gånger tidigare :)
Håller tummarna att du vinner!
Kramen vännen♥

Anonym sa...

Man verkar inte kunna rösta längre,
men Du drog ifrån Magda med 22 poäng!
:)
Hoppas att Du vinner grillen!
:)
Gud som haver barnen Kär,
ge Mona den grillen här.

anniepiie sa...

Hoppas att du vinner grillen nu! :D SV: tack, skorna finns på stadium! ;) Kram

Gilla sa...

Jag lyckades i alla fall få igonom mitt var, men senare så kom det upp ett meddelande att tävlingen var avslutad. Nu får vi hålla tummarna så de blöder att juryn tycker att din bild är bäst. Det borde de göra.

Svar: Vi ska ha jordgubber med vispgrädde i kväll också. Det gäller ju att passa på.

Det var så lite så. Jag ville ju också vinna, men hade ju inte en chans, så varför inte satsa på din bild.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Hej Vännen!

Hur gick det?!

Anonym sa...

DU jag tror att gräsklipparen vann. Tyckte jag såg det på tävlingssidan... Kram

Ellis sa...

Lycka till med tävlingen! Hoppas allt är bra med dig, har varit fullt upp här men ska nog lugna ned sig nu!
Blir fyra kvällars dans i veckan, det ska bli skoj! =)
Kram Elenor

Ninz sa...

Hur gick det?! Jag är nyfiken satan! Håller alla tummar att du vann. En fin dag till dig vännen :)
Kramen

Augusta sa...

Okey, då har jag 4 minuter på mig att rösta sedan är det över :)

Kram

Angelina sa...

sv: jaa!! :D

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...