4 juli 2011

En hett efterlängtad måndag...äntligen!!!!

Klockan 08.00 denna måndagsmorgon är äntligen min beredskapstjänstgöring slut! Efter två mycket jobbiga veckor lämnar jag över jouren till någon annan...  
Mycket telefonsamtal och flera timmars jobb har det varit på icke kontorstid, medan det har varit helt fruktansvärt mycket på jobbet... 
Nu har jag "bara" kontoret fram till semestern, ingen jour förrän vecka 35 nästa gång!! Känns nästan som semester redan nu...lediga kvällar och nätter!!!
Skulle vara helt perfekt att få vinna den fina, stora grillen till semestern och varva ner med en jättegrillfest!!!
Klicka på länken OVANFÖR DETTA INLÄGG så kommer tävlingsbilden upp och du klickar bara på RÖSTA! 
Tack alla vänner för att ni röstar på min bild! En gång om dagen går det bra att rösta...om du vill...



19 kommentarer:

syren sa...

Skönt att ha det lite lugnare nu fram till semestern! kram

Petra sa...

God Morgon!
Kan tro att du är glad i dag då :)
Rösten är lagd ;)

Kram

Siita sa...

God morgon. Härligt om du vinner. Jag gör mitt bästa för det. Fint att du nu har kvällar lediga. Kram

biggan sa...

godmorgon, härligt att du får gå av jouren nu, så det blir som vanligt igen, ska gå in och rösta igen, ha en fin vanlig måndag nu, kram biggan

Anonym sa...

Mors,,men va skönt att du får lite normala dagar och nätter..Ja när nöder är stor får man ra rill toapapper..fortfarande 3:a ser jag. Haé kram.

Yvonne :-) sa...

God morgon!Skönt för dej att det blir ledigare för dej! Men det tar sån tid att hämta krafterna igen.Ha en bra dag! Morgonkram!

Anonym sa...

Har röstat!
:)

ska jag göra biopsi i Lund idag!
:(
Men min nalle följer med som alltid, tror jag, får kolla om han vill!
:)
Ha en fin Måndag.
Kram
Stevie

Stattinskan sa...

Ja, det låter onekligen slitsamt att joura. Nu har jag ett måndagsinlägg inlagt ... jag var lite slöstartad idag ;-D
Gomorron

Gunilla sa...

Får gratulera till halvsemestern då !! :)

Camilla sa...

Klart att vi vill hjälpa dig att vunna.
Nu ska jag gå in och rösta igen.
Kram!

Nett sa...

I fototävlingen har jag gett upp för min egen del ;) Däremot får du gärna klicka in dig på bloggriket inne hos mig :) Hoppas att du får en bra vecka. Jobb misstänker jag. Kram

Mita sa...

Men vad jobbar du med som har sån jour? Förstår att det kommer kännas skönt nu då med lediga kvällar och nätter.
Jag får vänta med att rösta till lite senare idag. Man får inte vara för snabb,*L*...
Kramiz!

Ninz sa...

Skönt att din jour är över för denna gång, nu dröjer det länge tills nästa gång :) Jag är flitig som en myra på att rösta på dig, för det är ju klart att du skall vinna grillen, enträgen vinner :D :D :D
Kramen

Angelina sa...

sv: haha, tack väldigt snällt sagt :D

Ninja sa...

Än är det ljusa kvällar så njuuut av ledigheten :)

Comsi comsa sa...

Har röstat, hoppas nu att du vinner den fina grillen, annars tar jag tillbaks min röst! :-)

ansepanse sa...

vad skönt att jouren är över för den här gången :)
har röstat idag också :)
kramar

Anonym sa...

KLART! Nu ska gubben också rösta.
Har du verkligen jour två veckor i sträck? Det låter nästan omänskligt! Kram

Yvonne Johansson sa...

Du ligger fortfarande trea ser jag, har röstat på din bild idag också. Hoppas solen har lyst något hos dig idag. Här har den inte lyckats skina igenom molnen. Det har varit disigt och molnigt hela dagen, så idag har jag varit hemma och städat, för abborren vill nog inte nappa i sådant väder. Ha det så gott.

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...