8 maj 2011

Sommar, sommar och sol!

Gunilla ville se fler bilder från förra årets bloggfest i Höör och visst ska hon och även ni andra få se det! I bildspelet här ovan finns de med, alla bloggvänner som var med på bloggfesten i Höör 2010.   
Idag blir det middag i hos Wictoria och Christian. Ska bli kul att få se deras trädgård nu, för jag vet att det är en del som planerats inför denna sommar.
Min kamera har fått jobba lite här på vårt bostadsområde, så det ska vad det lider komma ett bildspel härifrån. Men som sagt...i väntan på årets bloggbilder från Höör får ni kolla in fjolårets ovanför detta inlägg. Have a nice day!!


26 kommentarer:

Vicke sa...

Då hoppas jag att du får en härlig dag i solen

Petra sa...

God Morgon!
Soligt och fint blir det idag med, så hoppas du får en bra dag :)
Kram

Siita sa...

Morsning. Ja även förra året så saknades jag. Bor ju mitt i Sverige då är det långt till allt. Sv. Ja Lakris ville oxå smaka o då blev Thea rädd, därför så nära morfar. Kram

eva sa...

Godmorgon
Här ser det också ut att bli en strålande dag idag.
Härlig bloggfest och bildspelet fick du till suveränt med musiken till:)
kramiz

MICKAN sa...

Visst är det fantastisk nu när alla träd och buskar visar sin vackraste sida. Man kan faktiskt inte se sig mätt på dessa blommor tycker jag. Ha det gott!

Yvonne :-) sa...

Morn1 Ja vi hade mycket trevligt många gos skratt! ♥kram!

biggan sa...

roligt att se tack, ja dom har det fint, måste vara jätte roligt planera deras trädgård. ja det var jätte roligt i går. ni skulle varit med, saknade er. kramar biggan

Petra sa...

Härliga bilder!
Hoppas ni får en trevlig middag. Kram

Anonym sa...

Mors,,jag packade ner fulla väskan med sol,,så hoppas den ska räcka länge,,såg ut att vara en kul bloggträäff i Höör..Haé Kramen.

Ninz sa...

Jisses vilka fina bilder & jag kan tänka mig att det blir precis lika fina i år också. Det är ju rackarns fint väder :)
Sv; Ja, jag hade sån tur som kom rätt & jag var på rätt väg hela tiden. Det är bara det att helt plötsligt så blir jag osäker & då kan jag hitta på en massa crazy saker, som att åka någon annanstans, bara så där :)
Kramen
(forna Glimz)

biggan sa...

nej det är ju inte alltid man kan, så är det bara. men det var kallt på kvällen, skugga där vi var. men säkert 20 mitt på dagen i solen. skönt. kram biggan

Viktkamp sa...

Fina bilder =)

Anonym sa...

Härliga bilder! Och även dom från fjolårets bloggträff var kul att se :-)
Ha en sköööön söndag!

Nett sa...

Hoppas att du får en alldeles underbar Söndagf i värmen, nu är det helt underbart härligt väder. Kram

Ellis sa...

Hej!
Hoppas du får en härlig dag, solen skiner här och det verkar vara runt 12 grader så lite värme i alla fall!
Kram Elenor

ansepanse sa...

vilka vackra blommande buskar, trevligt med bloggträff
kramar

Roffe sa...

Vilka fina bilder du tagit.Nästa vecka på onsdag ska jag ner till pappa,då ska jag ta bilder där nere.tänkte berätta på onsdag morgon.men lika bra att ni vet det idag.Min Fabros fru gick bort för 3 veckor sen,hon hadde Dement,lika bra gå bort.Men pappa tyckte att jag skulle komma hem och gå på Begravning,för det är ju släkt.Ha ens kön dag.kram

Camilla sa...

Å,så vackert!
Hoppas att du får en solig dag idag.
Kram!

Mi sa...

Det var sjoj att få ta del av alla bilder. Bra gjort av dig.
Kramar o ha en fin dag.

Carina Sjölund sa...

Önskar er en trevlig middag!
Här har solen skint i dag oxå, synd att man måste ligga och sova och missa det fina :(
Kramen vännen♥

Gilla sa...

Det var verkligen kul att få se så många bloggare på en enda gång. Några har jag ju kontakt med också.

Svar: Tack för gratulationen!

Jag hoppas verkligen att Ola talar sanning, när han säger att han inte har tagit nån kokain.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Fint bildspel och fina bilder. Ha en fin dag nu !

Mita sa...

Idag har det varit en strålande dag. För fint att vara inne. Det är så roligt att se dina bilder från bloggträffen,
Ha det gott,
Kramiz!

syren sa...

Det är ju så vackert nu med alla träd som slår ut. Hoppas ni fick en fin dag,här är det sol men det blåser rejält. Kram

Jenfan75 sa...

min kamers har också fått arbeta . Fast objektet var Johanna the cat=)

Roffe sa...

Vilket fint bildspel du tagit där du bor.ska hälsa på när jag har råd.vill åka till kusten i sommar.ha en fin kväll.kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...