22 maj 2011

Det mest intressanta ämnet just NU!

Ingenting tycks just nu vara mer intressant än...VÄDRET!! 
Här i Uddevalla blir det en fin söndag med sol, fast min vädergubbe är inte riktigt övertygad om detta...så vi får se...
Här ser ni väderrapport från Side just nu...

22.05.2011
Soligt. Behagligt varmt. 24 °C 4,9m/s


23.05.2011
Soligt. Behagligt varmt. 24 °C 4,2m/s


24.05.2011
Soligt. Varmt. 26 °C 3,9m/s

25.05.2011
Soligt. Varmt. 27 °C 4,5m/s

Strunt i vädret! Njut av dagen som är! Tittar du upp mot himlen hela tiden så missar du så mycket annat...och du kan få nackspärr också...








28 kommentarer:

Anonym sa...

En professionell förevisning om Bohuslän har du lyckats åstadkomma i ditt bildspel 10 ++++ !!!!!!!!!!!!!!

syren sa...

Här är sol och 15 grader nu på morgonen,hur det är i Malmö där vi strax ska iväg vet jag ej. Kommer i alla fall att njuta av dagen oavsett väder. Bilderna är som vanligt fina. kram

Siita sa...

God morgon. Alla bara pratar väder jämt. Kram

Camilla sa...

Nog för att vi har sol men vi har inte dom graderna som Side har :)
Hoppas att du får en kanondag.
Kram på dig!

Sören sa...

godmorgon ja omtyckt ämne vädret. ska bli regn i dag, här. besök som åker hem sent i kväll. i morgon kommer min mor troligtvis. går i ett nu hela tiden. nu ni straxt går fort. nä hoppas han inte sticker nu utan håller sig där han ska. ha en fin söndag mona kram biggan

Yvonne :-) sa...

Morn! Här är det 19.9+ just nu... Jag såg det inte gick att komma in till Claudia men du kan gå in från min blogg på mina bloggvänner.Ha en fin dag med dina resväskor ! ♥kram!

Jenfan75 sa...

Så sant så ant att man missar så mycket annat om man bara glor på himmelen....

Petra sa...

Helt rätt! Här väntar vi regn, är väldigt mörk idag. Så då kan man ju passa på att sitta inne och mysa utan dåligt samvete :)
Ha en fin dag!
Kram

Roffe sa...

Godmorgon.Om du har otur få du stanna hemma.P.G.A. Vulkanutbrott.kanske bli värre än förra året.men hoppas ni hinner iväg.kanske få stanna i turkiet när ni ska hem.ha en fin solig söndag.kram

eva sa...

Här är det 15 grader nu och solen skiner men det har blåsit kallt hela helgen! Ser ut som i får det varmt och skönt i Turkiet:)
kramiz

Petra sa...

30+, disigt och blåsigt. Fast då har jag termometern där solen når den ;)

Kram

Nett sa...

Ja vädret får bli som det blir.. Vi har i allafall såpass att vi kan sitta på balkongen idag :) Kram

attis sa...

Gomorron vännen och tack. Svart är ju faktiskt ganska snyggt har jag insett. Tänk så tjusiga vi är du och jag då :) Ja vädergudarna rår vi inte på utan vi får ta dagen som den är. Ha det bäst.
kram

Carina Sjölund sa...

Önskar dig en fin dag!
Kramen vännen♥

Maria sa...

God morgon!
Ja nu har jag vaknat till slut. Ja vädret är väl en av de saker vi inte kan göra så mycket åt, får vara nöjda med det som blir.
Hoppas din söndag varit bra/kram

Paloma sa...

Godmorgon! Tänkte jag säga men det är ju faktiskt middag nu! HEHE. Vi har haft kanon väder både i går och i dag! Skall snart bege mig ut i solen...Men först till side bloggen...! KRAM

Vicke sa...

ja, gubben din får tydligen rätt, det ska bli regn hos er

Mita sa...

Vädret är ett tacksamt samtalsämne,hehe...du laddar väl för resan nu till Side. Packning på gång,
Kram vännen!

Anonym sa...

O'boj, vilket vackert väder
solen skiner i daaauu :-)

Anonym sa...

Din väderpinne hade rätt - här ösregnar det sedan någon timma. Kanske hos er också ;) Kram

Sladdertackan sa...

Jag tittar inte upp för då drunknar jag. Det öser ner!

Anonym sa...

Hej du,ja det blev en bra avdelare mellan tomterna,kommer det sen lite växter som får klänga så blir det toppen,,jag är lite mör efter 4byggdagar.Haé Kram.

ansepanse sa...

jag tittar nog helst inte uppåt just nu eftersom regnet står som spön i backen
kramar

Ninja sa...

Härligt jag har också varit i skärgården i helgen med näsan i en rabatt ;)

Ninz sa...

Vädret är en viktig ingrediens i vardagen. Solen är en förhöjande faktor :)
Kramen

Ellis sa...

Hej vännen!
Hoppas inte det nya askmolnet ställer till det för er när ni ska resa! Vi har haft en underbar helg med fint väder, varit på Kulturnatta och lyssnat på musik, idag på loppis och fyndat bra saker!
Kram Elenor

Augusta sa...

Vädret i Stockholm var kallt idag. Ingen direkt värme :)

Ha det trevligt i Turkiet. Ser att det är bara 1 dag kvar.

Kram

MICKAN sa...

Nu blir det så där många dagar för mig att jobba så jag brukar faktiskt fråga kunderna om vad vi har för väder på utsidan ... hehehe. Så mycket väder kanske det är just nu :)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...