16 maj 2011

Som nummer 12 har nu min blogg tolkats av Vicke!

Han är superduktig vännen VICKE som nu har tolkat min blogg, eller rättare sagt mina bloggar och skriver så här:
När jag tolkade Monas blogg så var jag tvungen att ta med hennes andra bloggar också. Monas barnbarn tävlar i gocart, flaggan solen och flygplanet får stå för värme och resor till Side och så måste ju katten Cesare vara med på ett hörn.
Ja, det är klart att Cesare ska vara med...

Han är ju herre på täppan...full koll har han på allt och alla!
Måndag och en ny arbetsvecka, som lär bli hektisk då det närmar sig semester...

27 kommentarer:

syren sa...

Fin tolkning han har gjort! Härligt att semestern närmar sig för dig,själv börjar min semester vecka 30. kram

Yvonne :-) sa...

Morning! Cesare sitter och kollar in sitt revir..Jag tror att det var fler än du och jag som inte såg melodifestivalen.Här är det regn och 9+.Ha en bra dag! ♥Kram!

eva sa...

Godmorgon
Va fint han tolkade din blogg:)
Här ser vädret lika kallt och trist ut.
kramiz

Anonym sa...

Mors.Ja även här verkar det som naturen lade i handbromsen..Vicke lyckades bra med sin tolkning..
Cesare ser bestämd ut där han sitter och vaktar Bohusläns flagga.Haé Kram.

Siita sa...

God morgon. Ja det drar ihop sej för er resa snart. Kyligt här med idag, +6.9 när jag kom ner kl 7. Kram

Petra sa...

Klart Ceasare ska vara med :)
Kram

Jenfan75 sa...

Men vad fina bilder på Cesare =).
Ja jag längtar eter semester jag med=)

4U2 sa...

Konstaterade igår när jag skulle titta i köksalmanackan att ja, sommaren är ju snart ett faktum! :)

Carina Sjölund sa...

Klart sötnosen ska vara med på bild :)
Härligt att semestern närmar sig!
Ha en fin dag!
Kramen på dig♥

Nett sa...

Jättefin tolkning av Vicke, han kan detta :) Kram

Camilla sa...

Jätte fin tolkning.
Och det är klart att Cesare ska vara med :)
Kram på dig!

biggan sa...

ja skönt för er, semester snart, ja visst var bilden fräck, det är mona det :).klart han har full koll. ska han ha med, ha en fin dag, trots vädret, riktigt skitväder här med, regn storm igen. suck kram biggan

Ellis sa...

Härlig tolkning han har gjort! =)
Såklart Cesare ska vara med, han är ju verkligen överallt! =)
Hoppas du får en bra start på veckan, här började veckan med ösregn!
Kram Elenor

ansepanse sa...

jag tycker också att Vicke är suverän, det var mitt i prick :)
Cesare är verkligen herre på täppan :D
kramar

Augusta sa...

Du har trevliga bloggar. En uppfattning från mig :)

Klart att Cesare är en viktig faktor i bloggen. Lillkillen som älskar sin matte och husse så mycket att han skall försöka leta sig hem igen då han bor borta ett tag. Det är kärlek från en katt :)

Kram

Anonym sa...

Vicke är verkligen fantastisk duktig på att tolka bloggar med sina animerade bilder :-)

Ninz sa...

Sån jädrans bra tolkning av din/dina blogg/bloggar. Vicke är grym as grym :) En fin dag till dig nu :D
Kramen

Maria sa...

Det var en rolig tolkning av dig men fin va den. Ja det gäller att sitta högt så man ser långt o mycket.
Kramizar

Mita sa...

Han är duktig Vicke. Ja snart drar ni iväg till sol och värme. Idag är det ingen värme här,lite kyliga vindar och regnskurar.
Fina Cecare måste såklart vara i medelpunkten, han vet sitt värde,hehe...
Kramiz!

anniepiie sa...

Cesare är så himla fin! :) SV: Tack, va roligt! :) Oj, här är det sol men kom en liten regnskur förut! :P Ha de bra...Kramis

Vicke sa...

Kul att du blev nöjd med bilden

Gunilla sa...

Kul... att bli tolkad ... du skriver om mycket trevlig, men hänger oftast på din personliga blogg :) ...äntligen har bloggar vaknat till liv igen!

Gunilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jösses, Vicke har ju fått med allt!
Köra go-kart till Side, då har du att göra! Kram

Roffe sa...

Nu har jag kommit hem.Vilken utsikt han får cesar.ha en skön kväll.kram

Mi sa...

Visst är han duktig Vicke. Helt otroligt så fin den blev tolkningen.

Kramar!

diana sa...

Finfint. Han fick med allt ;)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...