17 maj 2011

Promenader både högt och lågt

Det blev en lång, snabb promenad i går kväll.  
Fortfarande 1 kg kvar innan första målet är uppnått... 
bara en vecka kvar nu till Sideresan och målet är  10 kg mindre av mig före resan.

Nej, nu ska jag inhandla ett par ordentliga joggingskor, sen får de här promenaderna övergå i lite jogging, så jag får lite fart på dököttet!!  
Hur som helst så var det mycket gående i Paris och som ni vet så gicks det mycket på höjden... 
Följ med oss runt och upp i domen på Sacre Cour i bildspelet som jag gjorde igår kväll...och sätt på ljudet!!


28 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Så fort det gått, bara en vecka kvar. Här sover jag idag. Kram

Petra sa...

God Morgon!
Bara en vecka kvar...jag blir allt lite avundsjuk ;)

Kram

Anonym sa...

Mors,,Ja så mycket enklare för sopstationerna brukar ju ligga lättåtkomliga,jämfört med att köra skiten långt in i skogen..Lycka till med din föresats att minska din flygvikt med 10 kg,,det fixar du säkert.Kämpa på.Haé Kram.

biggan sa...

vad roligt att du gått ner så mycket, underbart, lycka till med resten, härliga bilder kram biggan

Vicke sa...

Lycka till med att nå ditt mål

Kerstin "Delfinen" sa...

Aha, du har tänkt att du inte skall köpa extra bagagevikt denna gången .... hehehehehe. Strongt gjort av dig, det flaggar vi för idag på sjuttonde-maj!!!! Kramisar Kerstin

eva sa...

Vad suveränt bra gjort att gå ner så mycket och bara en vecka kvar till. Förstår att du längtar:)
kramiz

Aurora sa...

Duktigt jobbat.

Jenfan75 sa...

God morgon!
Fast jag vet inte om han är så god=(. Här håller en förkylning på att bryta ut=(..

SV: Javisst är om duktiga=).. I helgen blir det DM i umeå..

Anonym sa...

Heja Fenixmona friskt humör mera motion nytta gör. jag ska snart själv ut och ta en promenad. Ha en fin dag nu !

Ellis sa...

Hej!
Vackra bilder, ska se om jag kan lägga ut lite också från mina fotopromenader i helgen! =)
Hoppas du får en fin dag, vi har moln med lite skymt av sol idag!
Kram Elenor

Nett sa...

Härligt :) Både vikten och snart resan :) Kram

Roffe sa...

Godmorgon.Fast när man ska ner till pappa kalla jag Lagan för hem med,där man kommer ifrån.alla har ju 2 hem,om man har sitt föräldrar hem kvar.ha en fin dag.kram

4U2 sa...

Jag glömde sätta ett mål ... i kg men jag vet vad jag inte vill väga! :)
Finfina blommor!

anniepiie sa...

Va duktig du är, lycka till med resten, kommer gå galant! :D Kramis

ansepanse sa...

en vecka kvar :) du är duktig tycker jag
fina bilder
kramar

Yvonne :-) sa...

Våra syrener börjar också slå yt.Har inte kunnat komma in på nätet på fm.Får hålla utkik efter pippiarna.Ha en bra dag! ♥kram!

Anonym sa...

Starkt jobbat hittills! Du kommer säkert att lyckas :-)

Mita sa...

Härliga bilder,härligt med vikten och härligt med resan. Mycket som ser lysande ut,*ler*
Kram vännen!

Petra sa...

Jag håller tummarna för dig med vikten innan resan.
Kram

Carina Sjölund sa...

Härligt att ni snart får resa :)
Jag får vänta ett tag till!
Kramen på dig♥

Nillas Trädgård sa...

Det är klart att du fixar det målet :-)
Vackra bilder och speciellt rosen (Nej, det är ingen ros... vad är det?) på de första bilderna.
Ha en fin em/kväll och ha en skön promenad :-)

Camilla sa...

Å,vilka vackra blommor.
Gud vad du har gjort det bra .
Och en Side resa på det....Gud så underbart.
Kram på dig!

Ninz sa...

Fan vad duktig du är, snyggt jobbat! Det är perfekt att sätta upp delmål å då ge sig själv en liten belöning :D
Kramen till dig vännen!

Roffe sa...

TRO DU PÅ DETTA

JORDEN SKA GÅ UNDER PÅ LÖRDAG

KOLLA FILMEN.KRAM

Anonym sa...

GRATTIS! Ruskigt bra jobbat! Tio kilo, WOW! Läckra bilder på läckra blommor! Kram

Ninja sa...

Härliga blombilder och lycka till med kilona :)

biggan sa...

godmorgon, japp jag såg dig, :) konstigt att ingen mer såg bildspelet, kram biggan

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...