5 april 2011

Incheckade, mätta och fit for fight!

Le Havane är ett hotell med härlig gammal charm!

Precis som kvarteren runt vårt hotell...en underbar puls redan där.

Efter en promenad runt i närmaste kvarteren blev det en god men sen middag! Mycket gott och inte dyrare än här hemma. 
Sen blev det fönstershopping för den här godisbutiken stängde precis när vi kom...vi fick dessvärre inte tid att gå dit igen som vi hade tänkt.

Nöjda och belåtna somnade vi gott på torsdagskvällen för att kunna starta tidigt nästa morgon! Beredda att möta alla Paris sevärdheter!


22 kommentarer:

Roffe sa...

Godmorgon.Snällt att du hittade mig idag.vad skoj ni haft det.har du lärt dig prata franska nu.skulle vilja ditt med,då behöver en tolk att ha med mig.ha en skön dag.kram

Anonym sa...

Mors,,Det blev en trevlig Parishelg förstår jag,ser mysigt ut. Ja visst är våren på väg,många av vårfåglarna har kommit,även den minst efterlängtade,,Skrattmåsen..
Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

Morn morn!Ser att du möte våren i Paris bra att du tog den med dej hem.Men har du glömt att packa upp den????? Morgonkram

Camilla sa...

Vad roligt att få följa med dig till Paris :)
Å vad jag skulle vilja åka dit. På riktigt,alltså :)
Kram och tack för gratulationen.

Carina Sjölund sa...

Vad roligt att få åka på lite semester :)
Hur länge blir ni borta?
Ha det så gott!
Kramen♥

Petra sa...

Lite avundsjuk blir jag nog,tänk att få vara i paris!

Gilla sa...

Oj, som jag avundas dej. Jag VILL dit igen, men inte maken. Han vet ju inte så mycket man kan se där.

Svar: De var så gulliga de små liven på Fredriksdal. Det är så rogivande att gå dit. Man hör fågelsången och trafiken är långt borta.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Ni ser ut för att ha det bra där ni är. Hoppas ni har det bra !

biggan sa...

härligt, ska bli spännande att följa resten av resan kram biggan

Ellis sa...

Hej vännen!
Skönt att ni har haft det bra och många fina bilder blev det! =)
Kram Elenor

Gunilla sa...

OJ, du är så nöjd att du ler när du sover :)

Häftig vy av huset som smalnar av !

ansepanse sa...

ja nog kan man äta gott i Paris, kommer så väl ihåg hur gott allting var
kramar

Glimz sa...

Vilken underbar resa du har varit på & den där godisbutiken, den gick inte av för hackor!
Sv; Klokt tänkt, ingen idé att skaffa sig ett litet husdjur om man är ute och reser mycket, det blir bara tokigt då. Totte en liten jaktlabrador =)
Kramen till dig

Siita sa...

Hejsan. Det ser härligt ut. Synd att ni inte kom tillbaka till godisaffären. Kram

Anonym sa...

Älskar Paris!
Gott att få se bilder därifrån! Kram

4U2 sa...

Paris, Chartier Latin ... härligt!

Unknown sa...

Passa på och njut i fulla drag!

Mia systeryster sa...

Ni verkar ha haft en bra helg=D Jag vill också åka till Paris nån gång, men först Rom!
Kram

Siita sa...

God morgon. Idag har jag 4+ o svart ute än. Kram

biggan sa...

godmorgon, ja jag låg nästan hela dan i går, sov mellan varven, inte likt mig, misstänker det är nåt lurt på gång. i dag ska vi skjutsa ungar, så jag hinner inte så mycket på morgonen. svarar på ditt mejl när jag kommer hem kram biggan

EWA sa...

mycket att se vi var på en rundresa med buss i Paris såg mycket Paris kärlekens stad kram

Siita sa...

God morgon i blåsvädret. Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...