17 mars 2011

Så bra det har blivit!!

Nu är det många som flyttat sina bloggar från Metro och det har blivit riktigt bra! Det går så mycket lättare och framförallt snabbare att komma in på de nya sajterna. En lite "kompaniblomma" till er alla och grattis till era val!  
Cesare är ute och springer efter damer, helst springer han på nätterna...fram på morgonen så vill han sova och har inte alls någon större lust att gå ut när matte ska till jobbet.
Nej, då tittar han förorättat på mig och rör inte en fena för att gå ut...Jaja, det är inte lätt att ha nattvanor...Ha en fin dag och gråt inte när snön börjar falla i eftermiddag...det är ju bara vårsnö...eller...?



25 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Har något svart här som ligger i soffan o slöar oxå. Men han måste ut när husse åker 7.40. Kramar

Vicke sa...

Ja, det är skönt att dom har bytt ställe för sina bloggar, man blir ju tokig ibland när man ska in på metro

Hebbe sa...

Mors,,ja vi får gratta dom som vunnit..Ja att dom har lite jobbigt katterna nu kan man se både morgon och kväll..Ja fy dom har lovat snö i dag,,Huváligen.. Haé Kram.

Petra sa...

God Morgon!
Det ser allt lite molnigt ut, så kanske det kommer snö lik förbaskat..

Kram

Yvonne :-) sa...

Morn! Du... man kunde lätt ha gjort av med en förmögenhet i den affären 6 bitar kostade 52 :-så det var det som gjorde att jag var ståndaktig.Ha en bra dag! Morgonkram!

biggan sa...

halloj. ja visst är det lättare nu komma in till deras bloggar, mycket enklare till och med. klart han inte vill gå ut när matte åker i väg fniss. japp det är väl vår snö. kram biggan

Ellis sa...

Solen skiner och det är kallt så inte så mycket snö än som farit, men det ska bli varmare till helgen, så kanske vi får vårkänslor också! =)
Hoppas du får en fin dag!
Kramar, Elenor

Gilla sa...

Jag hoppas då inte på nån snö idag. Solen skiner än så länge, men hur kallt/svalt det är har jag inte kollat.

Svar: Nog är jag väl ett geni, som kom på att lägga det i rätt minne? :-)

Kram/Gilla

Stattinskan sa...

Jag roffar genast åt mig den blomman ;-) Sitter själv och irriterar mig när jag ska in på Metro - det tuggar och tuggar ;-)
Gomorron

eva sa...

Godmorgon och tack för din kommentar:)
Han är för go cesare och min mor har kastrerat sin Oskar denna vecka.
Nej nu får det väl vara nog med snö!
kramiz

Nett sa...

Jag har märkt det med att allt fler har flyttat. Bättre att ta ett säkrare kort än metrobloggen.- Kram

ansepanse sa...

jag lovar att inte gråta för visst är det bara vårsnö :) det måste ner först liksom sen så....
kramar

Carina Sjölund sa...

Klart han måste få sova på dagarna när han jagar brudar på nätterna :)
Han är så enormt tjusig lilla missen :)
Kramen på dig♥

Anonym sa...

Håller fullständigt med dig. Det har liksom blivit roligare nu. Dessutom så är alla bloggar mycket snyggare utanför Metro! :) Kram

Gunilla sa...

Jasså ja det är inte lätt att vara katt i mars inte, verkar som allt ska ske då :)

Nillas Trädgård sa...

Jag försöker få Pucko att fatta att han ska vara ute på nätterna i stället, så han är trött och slö på dagarna. Evert var ju en riktig "nattkatt".

Mi sa...

Ja det är skönt att de flesta på metro har bytt blogg nu. Det tog ju en halv dag att bara komma in där.
Han är så söt katten.
Kramar!

Anonym sa...

Håller tummarna för att ni SLIPPER snö överhuvudtaget!
:-)

Anonym sa...

Tittar in och ser vad som har hänt.

Mita sa...

Men var inte Cesare kastrerad? Eller har jag drömt det,hehe...
Nej jag ska inte gråta när snön faller,för den kommer försvinna rätt snart,hmm...
Kramiz!

Roffe sa...

Idag har vi haft sol från klar blå himmel i hjo hela dagen.du ska ha en fin kväll.kram

Rhea sa...

Ja, det är skönt att man äntligen flyttat bloggen. Tur att sonen hjälpte mig med designen.
Ha det bra! Kram

Glimz sa...

Än så länge faller det ingen snö här & jag hoppas verkligen att den kommer att hålla sig borta. Tycker att det har varit lite för mycket vitmögel nu :)
Sv; Visst var den en cool bild, tyckte den var stört skön :) :)
Kramen

Camilla sa...

Ja...det är ju bara vår snö. Till maj är den borta ;)
Kram på dig!

syren sa...

Ja många har flyttat sina bloggar nu,men det är ju inte lika lätt att finna nya bloggare här inne,tycker jag i alla fall. Trevlig helg! kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...