27 april 2011

Lite mingelbilder från påskaftonen 2011

En glad André och en Christoffer med tejpad näsa...  
Dotter Jeanette ser glad ut, men jag vet inte vad det är hon visar... 
Yngsta barnbarnet Havansa är förvandlad till en lite påskkisse... 
En riktig påskepöss på nosen blev det här... 

Dotter Werona tog igen sig på utsidan med vovven Chicko en stund... 

och mor gottar sig gärna i solgasset en stund...

medan dotter Wictoria poserar lite bland alla blomster...

äldste sonen njuter mest av solen, en soldyrkare som sin mor...

Dotter Jeanette och yngste sonen Roger diskuterar på altan...

medan Chicko gjorde som tjuren Ferdinand...luktade på blommorna...
och Victor och de andra barnbarnen sprang omkring som små påskekissar...
nog var han fin kissemissen Tobbe... 
och alla underhölls med musik av Teo...Kan det bli en bättre påskafton...

Jodå, riktiga goa påskepössar var det ju också...En riktigt kanonfin påskafton!!! Nästa år hoppas jag att vi blir fulltaliga...att dotter Lotta också har möjlighet att komma...Så himla kul det hade varit!!!

15 kommentarer:

Roffe sa...

Godmorgon.Vilken fin familj du har,fina bilder du tagit.hur kändes detatt börja jobba efter påskledigheten.ha en skön dag.kram

Siita sa...

God morgon. Ja visst är det kul att träffa alla barn. Sker inte så ofta här iaf. Idag har vi regn här. Kram

Petra sa...

God Morgon!
Visst är det kul när alla kan träffas :)
Regn? Inte en droppe har vi fått...

Kram

biggan sa...

godmorgon, roligt att så många kommer. det är helt underbart, barn barnbarn är ju allt ju. tack för rösterna, nu ska vi gå in med brickan till simon, han fyller i dag. ha en fin dag kramar biggan

Glimz sa...

Vänta nu här lite....hur många barn har du? Det var banne mig döttrar och söner över allt, blandat med lite barnbarn förstås. Med du måste minst ha 6 ungar, stämmer det? Nu snackar vi familj! :D :D
BamseKramen till dig!

Yvonne :-) sa...

Morning! Du har haft en härlig påska ser jag!!!Jag lovar det var inte jag som stal solen från dej.Vi har solen här idag igen.Men det skulle behövas lite regn.Ha en bra dag! Kram! ♥

Petra sa...

Oj vad du och jeanette är lik varandra! :)
Hoppas ni får en fin dag!
Kram

Camilla sa...

Ser ut att du haft en bra påsk.
Även ni hade sol,ser jag.
Ja..jag tror visst att hela Sverige hade det.
Me like!
Kram på dig!

Anonym sa...

Vilka fina påskbilder du tagit. Här har solen försvunnit och molnen och duggregnet kommit istället.

Gilla sa...

Så kul ni hade i påskas. Jag hade önskat att vi också hade kunnat samla alla våra.

Svar: Påskrisen har snart sett sina bästa dar och då plockas de bort. Helsingborgs stad månar verkligen om all blomning i stan. Härligt. ♥♥♥

Kram/Gilla

Ellis sa...

Härliga påskbilder på familjen, massa kissar blev det! =)
Här har vi en solig men lite kylig dag, värms nog upp snart!
Kram Elenor

Mita sa...

Ohhh, vad mycket härliga påskbilder på din underbara familj. Och vad glad jag är att din gosekisse är hemma igen.
Kramiz på dej!

Vicke sa...

ni såg ut att ha det bra

Jeanette sa...

Vet inte heller vad jag visade ;) Men glad va jag, hemma hos mamma igen ju :) PUSS!

eva sa...

Härliga mingelfoton du tagit ser så trevligt ut:)
Visst e de en konst att samla ihop alla den här gången var det min äldste son som jobbade och inte kom men dom två yngsta fick jag träffa under påsken i Dalarna i varjefall:)
kramiz

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...