2 september 2010

Våran älskade lille Cesare är hemma!!!!

Min Cesare är hemma!!! Han kom hem halv fyra nu på morgonen!!! Herregud så glad jag är!!!!Han är helt oskadd och mycket, mycket kelig!

Han har ätit massor och ligger nu här hos mig och sover!

Jag trodde aldrig jag skulle få se honom mer...Det värsta var ju tankarna på att han kanske låg skadad någonstans. Jag har gått runt och kollat alla diken utmed vägen...
 
Han sover, men jag kan inte låta honom vara...måste ju bara klappa och pussa på honom hela tiden!!! Herregud så glad jag är!!!!

28 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Vad glad jag är för din skull. Blev så glad när jag läste detta på FB. Hoppas han stannar hemma nu. Be han berätta vart han varit. Hihi. Kram

MICKAN sa...

Tack och lov!Det var väl för väl. Fruktansvärd känsla det där. Men nu får han väl inte gå mer utan dig? Kram MICKAN

Petra sa...

God Morgon!
Vad skönt att han kommit hem, han behövde väl bara lite äventyr ;)

Kram

biggan sa...

godmorgon, vilken lycka. förstår du är glad nu, skönt det inte hänt något, underbart mona. kramar biggan

biggan sa...

ja så härligt för er, jag glädjs så med er, nu kan du jobba bra i dag, kramar biggan

syren sa...

Glad för din skull att han nu är hemma! kram

eva sa...

Vilken lättnad och vad glad jag e för din skull att att cesare kom hem helt oskadd!
kramiz

Yvonne :-) sa...

Vad roligt för dej att han Cesare har kommit hem.Jag är så glad för din skull.Synd att han inte kan tala om var han har varit.Ha en bra dag! Kram!

Stattinskan sa...

Åh vad skönt att han har kommit till rätta ... Man blir ju tokorolig att det har hänt dem någonting när de är ute på upptäcksfärd ...

Kerstin "Delfinen" sa...

Detta är dagens SOLSKENSHISTORIA - o då får det både regna o åska för fullt ute. Puuuuuuuuh ... nu kan du andas ut, va skönt för dig att få kela med Cesare igen. Tänk om han nu bara kunde berätta vad han varit ute på, men strunt i det, nu är han hemma igen o oskadd!!! Kan tänka mig att du ställer till med lite fest för honom idag????? Kraaaaam till er alla TRE Kerstin

Ellis sa...

Vad underbart att han kom hem, nu kan du få lite ro i kroppen!
Sköt om dig!
Kramar

Mia systeryster sa...

Vad skönt att han kom hem!Ha en underbar dag nu=D Kram

Rolf sa...

God morgon.Ikväll har du väll en stor fest för han.du får väll ut och gå med han,så du får har han inne katt.Ha en mys dag med CESAR.KRAM

Camilla sa...

Ååå,vad roligt att han kom hem till slut!
Kan förstå att du varit orolig.
Kram på dig!

Osloskånskan sa...

Det var då för väl!

Frogprincess sa...

Å vad glad jag blir!!!
Så skönt att han "bara" verkar ha varit instängd någonstans (som du skrev hos mig) och att han då kommit ut relativt snabbt.
Ta ledigt i från jobbet och bara vrålgosa med honom i dag!
;-)
"Kram till er båda"

malin sa...

$v naemen shiet så skönt att han kommit hem !

Renée sa...

Vilken lättnad... Nu får du binda fast honom!! ;-)

Mita sa...

Oh, gud så glad jag blir för din skull, nu gråter jag igen, men glädjetårar. Förstår att du vill vara nära och gosa och bara ta in hela honom.
Kramar och pussar till er!!

Tommy sa...

Det var bara för att jag höll tummarna:) Jag hittar min katt inlåst i garaget ibland. Om telefonsamtalet får du läsa i nästa roman...

Mi sa...

Härligt att läsa att han är hemma hos mamsingen igen. vilken lättnad!
Kramar!!

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Vad skönt att han kom hem!

Gick inte så bra med sonen, han kissade på sig och sen fick han sova med blöja. Tror vi tar tag i det där med att sluta med blöja på natten när han vaknar torr om morgonen, det gör han inte nu.

Anonym sa...

Vilken lycka! Tänk om han kunde berätta allt han varit med om när han var borta. Kramar

Karpstryparn sa...

Härlig och mysig katt det.

Ninja sa...

åååh vilken lättnad.....jag är glad att han är oskadd!

Kiza sa...

Åhh...så glad jag blir. Älskade lille katten. Han har tagit sig en rejäl tur. Som du säger ..han är så lik min Tiger. Har en bild inne på honom idag på bloggen. Som kopior. //Kramen till både Cesare o dig. //AM

diana sa...

Åh vad härligt. Jag har tänkt på dig och Cesare.

Nattis 2.0 sa...

SÅ skönt! Vad glad jag blir! :)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...