25 september 2010

Lördag med mycket i agendan!


Idag är det precis ett år sedan vi var på höstkörningen på Varna och såg Christoffer köra. I år hinner vi inte med att åka dit, men jag skulle ju så gärna velat vara med!! Fast vi får vänta tills vi ses i Italien den 14 oktober.


Ett år sen jag tog bilden på Cesare i tvättstället också...där får han inte plats längre...


Idag står det tvätt och städning på programmet och vi ska också hinna att hämta vår nya bäddsoffa. Ska också tvätta av utemöblerna och ta in dem, sen tror jag inte att det hinns med så mycket mer...Dagen är fulltecknad med råge!!


19 kommentarer:

Kina sa...

Han är ju så rackarns söt eran Cesare:) Hoppas ni får en bra dag.
Kram Kina

biggan sa...

ja visst händer det mycket på ett år. mycket har ni på schemat i dag med. jag ska fixa lite med, socker kaka och plock, får ju besök i morgon kram biggan

Mita sa...

Fullspäckad dag ser jag, ingen rast ingen ro,*ler* inte undra på att ni däckar på kvällarna,
Lillkissen då i handfatet, så söt,
Ja nu är han betydligt större,
Kramizar!

Mi sa...

Önskar dig en superfin lördag. Hoppas du hinner vila lite också. Kramar!

Farfar-Hebbe sa...

Hej du,,han är go Cesare..taskigt att du inte kunde se Boxcar Willie,om du går in på tuben kan du höra honom..Haé Kram.

Vickan sa...

Här hemma är det mest tvätt på agendan. Annars en lugn lördag dag och kväll. Gårdagen var mer hektisk. Det är inneväder här hemma. Regn och rusk och igår åskade det till och med.

Sand mellan tårna sa...

Spännande och kul att åka till Italien och titta på honom.

Camilla sa...

Oj...vart tog min kommentar vägen?
Jag provar igen :)
Jag sa...typ....att din dag ser propp fylld ut.
Och att ett år går så fort.
Vad spännande att åka till Italien.
Vad du ska längta?!
Ha en toppen lördag!
Kram!

Anniepie sa...

Åhh va liten Cesare var där, men lika söt då som nu! ;) Visst skull polisen vara ute mer på vägarna, helt klart!! :) Hoppas att du får en bra kväll nu. Kramar!

Gunilla sa...

Åh va kul med barnbarnen...lycka till i framtiden för motorkillen !

Siita sa...

Har haft en trevlig dag idag. Men nu är jag trött. Kramar

Ellis sa...

Hoppas det har gått bra med allt idag, Cesare har verkligen växt till sig! =)
Kramar

Yvonne :-) sa...

Vad Cesare har blivet stor!Jag ska också pilla mej till sängs nu.Natti på dej och sov gott!Kram!

eva sa...

Ha ha det kommer jag ihåg när ni fick cesare helt otroligt redan ett år sedan:)!!!
Ja håller med och hemskt att en hel kultur blundar för dessa psykopater!!
kramiz

Unknown sa...

Det hinner hända saker på ett år...
Trevlig blogg med fina bilder!
Hälsningar/SA

Adara - teckningar, foton, drömmar sa...

Kissen är alltid så himla söt! :)
Du får gärna kika in igen om du hinner tävla. Tävlingarna håller ju på in till oktober. ;)

Yvonne :-) sa...

morn morn! Hoppas att du har sovit gott!Hjälpte det att flytta sängen??Ha en bra söndag! Kram!

charlotte sa...

kul att han vann. svinto får inte heller plats i handfatet
längre men han är för dum för att inse det :)
kram

Stattinskan sa...

Haha ... ser man på ... här har vi en till som är lite försenad ... det, det är måndag ;-)Tur att jag vet att du kommit upp till den i allafall ;-D
Gomorronkram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...