13 september 2010

Vad fanns det då i paketen???

Faktum är att jag inte tog ett enda kort när Michelle öppnade paketen från oss...Jag blev så tagen av hennes glädje så jag kom helt av mig. Det var så himla kul!

När hon tagit av pappret på den stora paketen så tittar hon på lådan och säger: "tullar (skojar) de med mej..."men nejdå, inte gör vi det! Hon får sin hett eftertraktade kamera! Vi var ju många som lade ihop så vi kunde inhandla den!


Från mig fick hon så i sitt andra paket, denna mycket användbara bok. Så nu är vår paparazzi utrustad!!

Min lille gosse har kommit hem igen och ligger nu här framför mig och sover. Han kom hem vid åtta igår morse...Knepigt att han försvinner så här. Han är ju kastrerad och borde inte ränna iväg...eller?

18 kommentarer:

biggan sa...

sååå roligt för henne. bra när man är många och kan lägga ihop till en summa.
skönt han kom hem. men konstigt att han försvinner så där mellan varven. kram biggan

Svorskan sa...

Jag hade en hankatt som var kastrerad och som också försvann emellanåt.//Vad roligt att hon blev så glad!! God morgon! :D

Siita sa...

God morgon. Så glad hon måste vara över kameran. Vi samlade ju till en åt Ellinor tidigare oxå. Minns hur glad hon blev. Ingen ordning på min mage än. Kul att katten kom hem igen. Kramar

Camilla sa...

Ååå,förstår att hon blev ööööverlycklig över kameran.
Och så bra att katten har kommit hem.
Han kanske har hittat ett bra ställe med många råttor...så där känner han sig som en kung :)
God morgon!

Aurora sa...

Han ser trött ut. Det verkar vara lite skillnad på att konfirmera sig i Norge och här. Hålla tal brukar väl inte våra konfimander göra? Kram

Ellis sa...

Åhh vilken toppenpresent! =)
Skönt att din lille gosse är hemma igen, hoppas han inte försvinner igen!
Ha en fin måndag, gårdagens regn är över, så fick en hyfsat torr cykeltur genom pölarna till jobbet! =)
Kram

Mia systeryster sa...

Kan tänka mig att hon blev lycklig över den predsenten, det skulle jag blivit!
Skönt att katten kom hem igen. Vissa katter är så där äventyrliga av sig, medans vissa håller sig hemma, det bara är så. Men nu vet du ju att han hittar hem i allafall;) Kram

Susanne P sa...

Jag kan tänka mej hur överlycklig hon blev för dessa fina presenter!!!
Kattgubben var väl bara ute och kollade läget ;) Är han trött & nöjd nu?
Kram

Renée sa...

WOW! Vilken present... Jag hade blivit alldeles överlycklig!

Anniepie sa...

Åhh av roligt för henne, kan tänka mig att hon blev jätteglad! :)Mkt bra present verkligen. ha en bra måndag nu. Kramar!

Frogprincess sa...

Skönt att han kommer hem igen... Nej, man tycker inte att han borde försvinna när han är kastrerad men han kanske har hittat något jättespännande.

Ninja sa...

Klart att hon blev glad över en sådan fin kamera....
Knepigt med lilla kissen...

carlotte sa...

vilken fin present. förstår att on blev överväldigad.
fint med konfirmation
kram

Mita sa...

Vilken lycka för tösen med en sån fin present. Bra när man kan gå ihop och köpa,så det blir en rejälare sak.
Han ser trött och belåten ut kissen, han är väl ute på upptäcktsfärder kanske. Nyfikenheten finns ju kvar trots allt,*ler*
Kramiz!

eva sa...

Vilken lycka för tjejen att få en sådan fin kamera.
Zesare har nog glömt av att han blivit kastrerad eller så försöker han förtränga det;)
kramiz

Kiza sa...

Halloj. Trevligt med barn som blir glada över fina presenter, fattas bara annat ;-)
Jodå, de kan försvinna så där o ta sig en tur.Otrogna kan de oxå vara, ha en annan familj som de hälsar på, de små liven !!! Mina är kastrerade o försvinner just nu titt som tätt, de jagar mycket så här års, mycket hasselmöss o skogsmöss som kikar fram nu. //Kram

Mi sa...

Fin kamera. Förstår att hon blev glad och lilla kissen hemma igen. Så skönt. Han borde inte försvinna så där eftersom han är kastrerad men är du säker på det. Dom kanske bara tog bort ena kulan, haha. Ha det så gott. Kramar!!

syren sa...

Vilken fin present! Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...