7 september 2010

Bloggare som har andra bloggar än Blogger...

Jättekul att ni tittar in och jag vill ju gärna titta in hos er också...men dessvärre lyckas jag inte alltid att hitta till er! Bloggar du inte på bloggspot.se, så kommentera inte med blogger adress! Kopiera i stället den adress som du NU har och använd den. Jag kan då hitta in till dig också...

Vad sägs förresten om detta? Helt fantastiskt eller...?

Tänk, jag som alltid har trott att alla sugrör hade hål i bägge ändar...
Ha en fin dag alla!

22 kommentarer:

biggan sa...

hihi det får man hoppas det har hål i båda ändar,
ahhh, inte ryggskott, det gör ju sååå ont, då blir det en kurerar dag i dag då?

Camilla sa...

Haha...säljer dom sugrör med bara ett hål också?
Är dom billigare då? ;)
God morgon!

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,Ja en Norge historia,,
Ja visst är det tråkigt,,men nu har jag funnit mammas anor på hennes mors sida,,så efter 90 år har hon oxå fått släkt bakåt..
Haé Kram.

biggan sa...

ta det försiktigt vännen, så det inte blir värre, kram biggan

Yvonne :-) sa...

Tänk! Att det finns sugrör utan hål det visste jag inte;)Om det bara är hål i ena änden då får man suga på för att få något i sig.Oskar var jätteglad.Gör jag rätt när jag skickar till dej??Kram!

Rolf sa...

God morgon.Det tur att det hål i bägge änderna så man kan dricka genom.Nu skiner solen ute.kl.9.00 ska jag in till skövde på info-träff om jobb och utvecklingsgarantin.du får ha en skön dag.kram

Mita sa...

Ha,ha,kul med lite norgeskoj så här på morgonen,
Ha en fin dag vännen,
Kramizar!

Anniepie sa...

Jaa, det är riktigt kul! :) Haha det har jag oxå trott! :P Skumt...
Hoppas att du har en härlig tisdag nu! :) Kramar!

Mia64 sa...

Godmorgon!
ja jag trodde också alla sugrör hade hål i bägge ändarna ;) /Kram

Mi sa...

Hahaha. Det trodde jag också. Kram och ha en bra dag.

Mi sa...

Hahaha. Det trodde jag också. Kram och ha en bra dag.

Gunilla sa...

haha, sugrör med hål i båda ändarna, det var nått nytt va ?? :)

Frogprincess sa...

Ja se norrmän :-)

Ellis sa...

Först kopplade jag inte men sen så kom jag på att det är ju på norska! =)
Hoppas du har en fin dag!
Kramar

Siita sa...

Haha. Nog har mina haft hål i bägge ändar. Svårt att suga annars. Kram

Svorskan sa...

Jag har ingen aning om det där med blogger.., men säg till om jag lämnar fel url.

Mia systeryster sa...

Hahaha, trodde de hade hål i bägge ändar jämnt jag;)Kommenterar jag rätt?

Smörblomma sa...

Ha ha, så fiffigt med sugrör med bara ett hål ;) Undras just hur man använder dem?! Kram

Kina sa...

Wow, viket lyx med sugrör som har hål i båda ändar:):)
Kram Kina

Ninja sa...

ha, ha men det står hull...och på svenska blir det något helt annat....
Skönt att du kan sova bättre nu.....jag sover sämre men förut när jag sov bra så stod sängen på samma ställe som idag....hmmm, får försöka hitta en annan förklaring, det kanske är åldern :)

Siita sa...

God morgon. Här är det en trött morgon. Haé gott. Kram

MICKAN sa...

HAHAHAHaaa ... det är lite kul det :)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...