18 november 2012

On stage och mingel på Stala Bygdegård

 Sören och Simon före kvällens spelningar.
Så här såg kvällens program ut, det som inte stod var att bord och stolar togs bort för att folk ville dansa och vi dessvärre efter det inte hade några sittplatser. Det blir ett minus i kanten för arrangörerna!

Även allas vår VEIKEN och hennes vänner blev utan bord vilket, som sagt var, inte var bra. Kolla in den fina halsduken som Veiken bär denna kväll...den kommer från vännen GILLA som nu har bråda dagar med att virka dessa populära halsdukar.

Här ser vi Mole, som normalt är sångare i Tomsons, men denna kväll hoppade in i Spacehunters och för övrigt gjorde detta inhopp suveränt bra! Duktig kille! Här ser vi också Biggan som är den sammanhållande länken för alla killarna.

Kvällens konferencier var Bosse Andersson, vars röst du annars kan höra i Radio 88 där han presenterar Radio Spotnicks på onsdagar.

Biggan och mitt förväntansfulla barnbarn Tobbe.

Så var då killarna äntligen ON STAGE! 

Tobbe var lycklig! En härlig upplevelse för en 10-åring att få se vännerna och idolerna på scenen...live!  

Mor och far var ju givetvis med också och Johnny gillar musiken precis lika mycket som Tobbe. Mycket bilder blev det och ett bildspel med mix från både Tomsons och Spacehunters kommer.

17 kommentarer:

Siita sa...

Vilka härliga bilder. Nu ska vi åka till Ingela o käka där. Regnar här med just nu. Kram

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej1
Härliga bilder!
Nästan som en släktträff blev det!
Jag tror inte att detta band skulle låta publiken vänta i tre timmar som den där Rihanna!Kram,Inger

Anonym sa...

Roligt när små band kommer fram i rampljuset. Ha det bra !

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Vad synd att sittplatserna blev ett minus - annars verkar ni ju ha haft väldigt trevligt! :)

Gilla sa...

Det var ju roligt att få vara med om den spelningen. Kul att våra gemensamma vänner Veiken och Biggan var med också. Jag väntar ivrigt på ditt kommande bildspel.

Sv. Då förstod jag vad du menade med att du hade sett en av mina halsdukar live. ;-D

Helsingör är mysigt vid vilken årstid som helst. Men lite roligare väder mot det igår kan man dock önska sig.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Hej du,,Att det var en härlig kväll kan jag förstå,bra musik också..Jag är i Vreta,där har jag en Moa att Snooza med,vi ska även fira sonhustrun som fyller i morgon..Haé Kram.

Anonym sa...

Tittar bara in för att säga hej
Har inte varit hemma på ett tag så jag måste ta igen det som jag har missat

Ama de casa sa...

Oj vad trevligt! Synd bara det där med borden...

Ma sa...

Fina bilder och säkert trevlig tillställning. Men hur hade arrangörerna tänkt när de tog bort stolar och bord. Jag har lite svårt att begripa hur de egentligten hade tänkt för de kan väl knappast egentligen varit meningen. Verkar inte var några riktiga proffs som var arrangörer. Dundermiss...

Yvonne :-) sa...

Tråkigt med stolarna.Verkligen en miss!! Såg dej på foto hos Veiken.. kram!

Veiken sa...

Tack för igår! Jättetrevligt att träffas igen....
Dom är superduktiga grabbarna i The Spacehunters! Kramar

paloma sa...

Nu är min dator hel knasig!!? kom inte in till dig i dag? skumt...ha en fin kväll kram

Nett sa...

Vilken underbar kväll, där skulle man ha varit med. Kram

Kajsa sa...

Tack min vän för ditt mejl och dina tröstande ord. Jag är så glad att du är min vän!
Kramisar

ansepanse sa...

vilken härlig kväll ni hade :) det förstår jag det
kramar

Mita sa...

Så härligt ni har haft det,och vilken glädje och gemenskap. Kan tänka mig att du har mycket mer bilder att bjuda på...
Kramar**

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!
Så trevligt ni ser ut att haft det!
Och nu får man se hur Veiken och Gilla ser ut!Och det är väldigt roligt.Har förstått att ni alla är kompisar.
Kram,Inger

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...