16 november 2012

Denna veckan har minsann två lördagar!!

Idag går tvättmaskinerna igång klockan sju och tvättar gör jag ju annars på lördag, så då är det ju lördag idag och jag är faktiskt flexledig från jobbet! Efter tvätten ska vi på affärsrace...ja, du vet det där med kundvagnar och stressade, stirriga människor. Fast vi tror att vi kan komma till lite tidigare denna dag så slipper vi undan värsta handlingsruschen.

I morgon är det riktig lördag! Då kommer Biggan och familjen från Torekov! Jättekul!!

 Efter en förhoppningsvis trevlig lunch och samvaro här så blir det sen fortsatta trevligheter på Orust! Det är tre år sedan vi var där sist så detta ser jag mycket fram emot!!

 Det ska bli så himla kul att få höra dem spela igen! Kamerabatterierna ligger på laddning så på söndag hoppas jag få visa nya trevliga bilder!

 Dessa bilder är arkivbilder sen november 2009. Inte klokt vad tiden går...

Underbart med två lördag eller hur...Det här ser jag verkligen fram emot! Ska bli jättekul!!!

21 kommentarer:

Anonym sa...

Att springa på stormarknaden är ingen höjdare. Över huvudtaget tycker jag inte om att handla, men ibland är det ett måste

Ha en bra dag
mvh

Anonym sa...

Mors,,snart ska du se att du får lördag hela veckan..Kul att ställa upp när det kör ihop sig,om man kan..
Jag stannade till några minuter i Vreta på hemvägen från Arlanda,kramade barnen som låg för att sova,dom har precis kommit hem från Teneriffa..Ha en skön lördag nu.Kramen.

Yvonne :-) sa...

Godmorgon !Lyckliga du som får träffa alla Biggans. Hälsa dom från mej! jag brukar vänta till höststormen då blåser löven iväg. Ha en bra dag! Morgonkram!

Herr Nilssons Fru sa...

Handla ja, de gör jag sällan på fredag, för då handlar ju alla andra>:)

De varkar som du kommer få en väldigt trevlig helg.

Kramiz

biggan sa...

Ja det ska bli så roligt, härligt få träffas igen. <3

Gilla sa...

Så trevligt att ni får träffas igen. Biggan verkar ju verkligt gullig.

Sv: Bert är nästan aldrig inne på FB, trots att han är medlem där. Ni är väl vänner där också? Han bara Googlar och Googlar. Det är det han är intresserad av på nätet. Men han får ju väldigt många svar där på sånt han undrar över.

Kram/Gilla

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Godmorgon,Mona!
Ja så skönt att Du har två lördagar.
Men Du,då skulle du varit i New Orleans efter julen på rea.Snacka om stirrande människor!Och stress.Verkade som de skulle handla ihjäl sig.Och där är det REA.Inte som här.
Var där en gång,och en upplevelse,inte bara Mardi Gras!
Kram,Inger

Ama de casa sa...

Lördag hela veckan, typ ;-)

Ha det så skoj nu i helgen!
Kram

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Hoppas att ni slapp den värsta trängseln på affären!

Sv: Nä, denna gång blev inte hundluckan större - men det finns planer! :)

Carina Sjölund sa...

Kul att få ses igen♥
Inte vill jag ha två Lördagar denna helg, blir så länge att jobba då:)
Hälsa Biggan!
Kramen vännen♥

Mita sa...

Skönt med två lördagar,hoppas ni får en riktigt trevlig helg och ha det så gott med Biggans..* hälsa och krama..
Kramiz till dig♥

Ingrid sa...

Stormarknaden, är det på Torp det?! Om du är där någon gång på Maxi och där finns en ovanligt glad go smålänning med mörkt långt hår som "demar" så det bästa kompisen, fniss.

Siita sa...

Klart det är trevligt med två lördagar. Du får hälsa o ge Biggan m familj kram från oss. Kram till dej med.

paloma sa...

Oh så härligt! Ni får nog en toppen helg! Hälsa Biggan! Jag skall tvätta i morgon! Hände en liten olycka i natt i lillans säng...försökte få en tid i dag men var givetvis fullt! Ha nu en fin fredag kväll med! KRAM

Yvonne Johansson sa...

Hoppas du får en trevlig helg. En av mina bröder på min pappas sida, bor på Orust. Han är uppväxt där. Och... så har jag röstat på Cesare :) Min gamla katt Nossan som är 12, sover också mest hela tiden, så jag får roa den yngre missan så gott det går, som är mycket piggare. Hon blir så gnällig och klängrankig när hon har långtråkigt. Ha det så gott, kram Yvonne.

Veiken sa...

Härligt med flera lördagar samma vecka. Det kan du behöva :) Vi ses i morron! Det ska bli jättekul! Kramar

ansepanse sa...

vad roligt med två lördagar :) på en och samma vecka
jätteroligt att Biggan med familj kommer och hälsar på, hälsa Biggan från mig
kramar

Ma sa...

Visst är det skönt med två lördagar. Det tycker även jag. Hoppas Du får riktigt trevligt med Biggan och jag ser fram emot lite händelserapporter...

trollet sa...

2 lördagar låter ju helt fantastiskt=))
Vad är det för band??
Underbar och lååång helg önskar jag dej=))

Ninja sa...

Hoppas helgen infriar alla förväntningar, två lördagar har jag för jämnan eller två fredagar om man så vill, det är toppen!

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Vad roligt!

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...