10 november 2012

Idag är det lördag och födelsedag!

Grattis Roger! 
Idag blir det uppvaktning i Hunnebostrand, men först ska tvättmaskinerna köras.

Sen åker vi till Kungshamn och hämtar pappa som också ska följa med till Hunnebo och fira Roger denna dag. Han var bekymrad att han inte fått uppvakta Wictoria som fyllde igår, men både hon och vi jobbade igår så det gick ju inte.
Wictoria blir säkert firad också idag för hon ska på middag med svärföräldrarna i Trollhättan denna lördag. 
En fin lördag önskar jag alla vänner! 


17 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Ha det så trevligt på kalaset idag. Här är mildväder idag +3 grader. Ska ut o äta senare idag, bjudna. Ha det bra Kram

Anonym sa...

Hoppas helgen blir bra för alla inblandade

SV ang en tragisk händelse. Jag kan bara relatera till det jag hörde på nyheterna, och det lilla jag läste i blaskan.
Men det finns ju alltid minst 2 vinklingar på en nyhet.

mvh

Yvonne :-) sa...

Godmorgon!Visste inte att ni var släkt med Obama. Ha ett trevligt kalas... Får fundera på vad för namn min bil ska ha! Ha en bra lördag! Morgonkram!

Camilla sa...

Ett STOOOORT grattis till honom.
Kram!

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Stort grattis till honom! :)

Ama de casa sa...

Grattis Roger!

Ha en riktigt fin lördag nu :-)

Gilla sa...

Hälsa och gratulera!

Så roligt att din Pappa kan följa med på firningen.

Sv: Menade du garnnystanet med lite olivgrönt, ljust och ljusblå efter vad jag kan komma ihåg från butiken? Jag är helt säker på att resultatet blir kanon!

Kram/Gilla

trollet sa...

Grattis till Viktoria och Roger=)) Låter som du får en härlig helg!!

paloma sa...

Hoppas ni får en trevlig dag! KRAM

Nett sa...

Grattis till honom, hoppas att ni har haft en fin Lördag. Kram

Gittans Pysselsida sa...

Jag hitta in till dig från Mormia- Maria...haft lite kontakt med henne p.g.a min blogg....en överraskning att du var här i U-a....jättekul att se dina bilder från sta´n...så avundsjuk jag blev på din nya kamera!*ler*får titta vidare på hur den fungerar och om du blir fortsatt nöjd.
Hoppas ni haft en fin lördag..GRATTIS till sonen !
Kram Inga

Ma sa...

Ha en härlig lördagskväll med allt födelsedagsfirande och allt som hör därtill...

Veiken sa...

HUR SKULLE DET VARA OM DU SKAFFADE DIG ETT PAR EXTRA TIMMAR VARJE DAG ELLER HELT ENKELT EN EXTRA DAG, KALLAD SLAPPDAP? KRAMAR TILL ER BÅDA
Förlåt - caps lock på och jag orkar inte skriva om ! ;)

ansepanse sa...

det blir mycket firande :) roligt
Sv: jo, jag överlevde :)
kramar

Carina Sjölund sa...

Stort grattis till honom :)
Kramen rara du♥

Maria sa...

Ja åren går och det är bara barnen som blir äldre. Tycker det är så roligt att din pappa vill å orkar följa med er. Min mamma vill så gärna men orken finns inte riktigt till utflykter.
Hoppas ni fick en fin dag/kramizar

Augusta sa...

Jag förstår att det var trevligt på kalaset. Men hur mycket fyllde sonden :)

Vädret har ju varit rätt bra idag ifall ni var vid vattnet.

Ha en bra söndag!

Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...