8 mars 2014

Undrens tid är inte förbi!!!

 Under nummer ett är att idag få se solen igen, men det blåser fruktansvärt mycket, så det är säkert mycket kallt ute vid kusten. 
Idag är det äntligen lördag så jag får träffa pappa! Det är väl inget under kanske, men en härligt fin förmån att ha en pappa att åka till. 
Under nummer två är i alla fall att vi ska stoppa till på SIBA och hämta min kamera! Efter två månader och en dag och massor av problem... ska jag äntligen få tillbaka min kamera! Berättar mer sen när jag fått min kamera...för just nu litar jag inte på någonting, inte innan jag har den i handen igen! 

16 kommentarer:

Siita sa...

Solsken, solsken hela dan. Ja det hoppas jag iaf. Inte ett moln så långt ögat kan se. Hoppas nu snön smälter bort. Finns mycket kvar här än. Hoppas du får din kamera idag då o att den går bra. Kram

Aurora sa...

Klara strålar även här. Ta du till vara på din tid med din far. Jag gjorde det samma med min. Kram

Anonym sa...

Vaknar till en härligt solig morgon, hoppas den fortsätter att lysa på oss. Ha en fin pappadag.Nenne

Anonym sa...

Hej du,,Vad roligt att du kan hälsa på din far i dag,,hoppas han mår bra.Äntligen får du tillbaka din kamera,hoppas du blir nöjd med den..
Ja du kom som nr 5 med svaret Påfågelöga,Grattis..
Jag har en molnfri himmel och en stor sol..Haé Kram.

znogge sa...

Även här lyser solen och för vår del blir det ett besök hos min mamma. Mycket som ska göras där...

Hoppas kameran kommer att fungera planenligt nu.

Kram

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!
Godmorgon.
Nu gör jag som jag alltid gjort och prövar om det funkar.Visst va det konstigt igår?
Ha en bra dag med pappa och kameran.Kram,Inger

Ezter sa...

Sol här också, men oj, vad det blåser! Det är för tråkigt! Trodde man skulle kunna sitta ute uppåt dagen, men med denna vindstyrkan går det nog inte. Men, det är ändå skönt att SOLEN skiner :)

Henrik Olsson sa...

Oj, det var väldigt vilken lång tid det tagit att fixa din kamera!

yvonne sa...

Skönt att allt är fixat ,så att ni kan njuta av att vara hos din pappa Kram !

Nett sa...

Det blåste en hel del igår här, det var så det hördes tydligt in när vi myste i soffan. Kram

ansepanse sa...

här har vi också sol :) härligt, men det är som du säger, det blåser rätt kraftigt
visst är det en förmån att ha en pappa att åka till
hoppas att du snart har kameran i din hand
kramar

Gilla sa...

Skönt att din Pappa är hemma igen.

Visst är jag snabbvirkare. Men mönstret är enkelt och garnet rätt tjockt, så jag behöver nästan inte titta på vad jag gör.

Jag behöver ju inte laga maten heller. Det för Bert.

Kram/Gilla

Eivor sa...

Härligt med solen. Den är här också men det blåser fruktansvärt så ljungen i balkonglådorna vält och en En i en avlång hink går snart samma väg.

Hoppas det blir bra med din kamera. Jag säger som dig jag litar inte på något och definitivt inte SIBA. Skrev om det längre tillbaks kan ha varit på annan blogg jag hade.

Men jag tycker det roligaste är att du får åka och hälsa på din pappa.

Önskar er en jättetrevlig dag.

Kramiz

Veiken sa...

Du har alldeles rätt. Det är en gåva att få ha sin pappa kvar i livet länge! Hoppas att han mår bra idag och att ni kan få en fin dag tillsammans! Kramar

Mita sa...

Så skönt att du kan träffa din pappa idag. Ni får hålla er inne, jag kan tänka mig att det blåser dubbelt upp nere hos er.
Annars är det ju strålande med solen äntligen.
Lycka till med kameran verkligen...
Kramiz♥

Ma sa...

Hoppas det gått bra med Din kamera och att det är okej med Din far. Även här har det blåst rätt bra, men jag tror att det är värre hos Dig..

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...