15 mars 2014

Nu buzzas det läckerheter!

 Jag är en BUZZADOR och igår hade jag min första buzzning med de läckra chipsen från ROOTFRUITS.
Intresset var stort bland det gäng som fick ta del av informationen på fredagen och alla ville smaka av alla sorter.
Nästa vecka blir det ett nytt gäng som får ta del av informationen om dessa läckra chips. Under helgen hinner jag dessvärre inte med, för idag ska vi till pappa. Det gäller för gubben att hålla hårt i hatten...nej, jag menade ju ratten, för stormen viner runt knutarna denna lördag.

18 kommentarer:

Anonym sa...

Mors,,Ja då vaknade man till en vitpudrad mark,vinden tar i så det viner i knuten..+0,6 just nu,helgrått,,mera snö??,nä tror inte det.Ha en bra lördag tillsammans med din far.Haé Kram.

Anonym sa...

Mors,,Här ser det ut som det ljusnar på en mulen himmel,kan ana lite små blå fläckar..+2,2 ute just nu,blåser oxå rätt så friskt,,Gotta i dig nu av de goda chipsen..Haé Kram.

Geddfish ♥ sa...

Här har jag SOL, en stor och grann, en. Och 4 plus. Det tackar jag för.
Ha en skön dag med din far. Kramkram♥

Chris sa...

Åhh ser gott ut :-)

yvonne sa...

Godmorgon!Såna chips har jag inte sett förrut! Det blåser fortfarande här .Ha det så bra hod din pappa!. Morgonkram!

znogge sa...

Även här blåser det rejält! Nästan rena stormen så nog har vädret förändrats till det sämre. Men det är kanske bra med tanke på våren...

Chips och jag är ingen bra kombination men jag tror att jag har smakat dessa. Eller några liknande...

Kram

Siita sa...

Även här blåser det väldigt. Nollan idag med o vitt på backen. Solen tittar molnen. Har ingen i min bekantskap som buzzar på dessa chips. Kram

Anonym sa...

Skitväder. Kör försiktigt och ha några fina timmar hos din pappa. Nenne

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hejsan!
Jag beundrar dig så,att du hinner med allt.
Men det om vädret kan ju stämma.Fast...vädret kommer inte ihåg förra årets mars eller nuvarande?
kRAM,inger

Gilla sa...

Det var ett bra tag sen jag Buzzade. Men jag har inte så många att bjuda, så det lönar sej inte ändå.

Hoppas att ni får det lite lugnare på stormfronten.

Sv: Vi har nog exakt samma väder som hos er idag.

Kram/Gilla

ansepanse sa...

vad roligt att du får testa på sådant :) jag har aldrig fått något att testa från Buzzador, de gillar kanske inte mig :)
önskar dig en fin dag
kramar

Ama de casa sa...

Åh! Testa chips skulle jag också vilja göra... :-)

Veiken sa...

Det var inte lite chips du bjuder på! Det låter faktiskt gott!
Ja, det gäller att hålla hårt i det mesta idag! Kramar

Mita sa...

Dom chipsen var nya för mig,men dom smakar säkert bra,hehe....
Jag kan tänka mig att ni har ännu blåsigare hos er, nordliga vindar blir så förbaskat kalla...
Hoppas ni haft en fin dag hos din pappa.
Kramar♥

Nett sa...

Så gott, det var länge sedan jag fick ett bra erbjudande av dem. Kram

Yvonne Johansson sa...

Har det blåst ordentligt där hos dig? Hörde att Uddevallabron fått stängas av från tung trafik. Det blåste ordentligt under natten här men det mojnade sakta av under dagen idag. Kallt var det i vinden så än hängs inga vinterjackor in. Ha en skön helg på dig.

Henrik Olsson sa...

Har aldrig testat dessa! :)

Gunilla sa...

Låter gott :)

snygg frissa du skaffat !!!

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...