28 december 2012

Nu är glada julen slut och..jag också...

Lilla julafton och min stora fina tomte ligger fortfarande som en överraskning i ett stort paket på sängen.
Julafton hos äldsta sonen i Hunnebostrand.
Juldagen blev ännu en julafton hos äldsta dottern i Brastad.
Annandagen blev den fjärde julaftonen hos dotter Werona i Ski.
Kamerorna har varit med och det har blivit många kort denna helgen. Det har också blivit många mil, ca 70 mil, har vi kört. Det har varit jättetrevligt och mycket gott att äta har vi fått överallt...fast det hade allt varit gott om jag varit ledig även torsdagen förståss. Det kändes lite motigt att gå till jobbet...men... det är en väldigt kort arbetsvecka, för idag är det redan fredag!!!


25 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Idag har vi lilla julafton. Då kommer alla mina tjejer med familjer till Frövi. Då frossar vi i lutfisk. Den som inte vill ha får falukorv ist. Får då för första gången träffa ett bonusbarnbarn på 5 år. Kram

Anonym sa...

Mors,,Ja Highway är en bra grupp..Skönt att du slipper gå ute i halkan,,,Det blev många mil på hjul,men du/ni fick en lång kulig jul.Här är det en blåsig dag och säkert halt ute,efter +graderna i går..Haé Kram.

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon!Jag trodde att det var du som låg i sängen!! Gott med kokt torsk och äggsås.Ha en bra dag! Morgonkram!

Nett sa...

Härligt att den är slut, många mil ni har åkt. Hoppas att du nu kan ta igen dig lite innan det är dags för jobb igen. Kram

Kristina sa...

God morgon. Härligt bra bilder. Det var ju inte du som låg i sängen...Vad/vem var det frågar nyfiken kristina

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Vilket paket du har på sängen. Undrar vad som döljer sig där.

Jo, jag har lagt till kod för det har varit otroligt mycket skräp-post som även tränger igenom till de vanliga kommentarerna.
Efter det att jag tog med kod har jag inte haft en enda.
Så, jag kommer nog att ha det ett tag till.
Du får låna mina glasögon :)

Passar på att önska er
ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Japp, nu är det över för denna gång! :)

helen sa...

Gomorron. Önskar dej trevlig helg. Passa på och vila så mycket du kan, du behöver det! Kram <3

Camilla sa...

Många julaftnar blir det ;)
men nu är det ETT år till nästa gång,va? :)
Kram!

Aurora sa...

Turnélivet tar på krafterna. Dags för återhämtning. Kram

wiper sa...

Ja du nu är man rätt mör och jag själv sitter i morgonrocken fortfarande fast klockan snart är 10.00. Vad långt ni har åkt för att fira jul. Härligt att ni haft det bra och härliga bilder du bjuder på.

God fortsättning
varm kram

Znogge sa...

Helgen går verkligen snabbt och jag har redan varit ledig en hel vecka. Nu tar vi nya tag inför nyår.

Kram

Anonym sa...

stackars dig som inte fick vara ledig idag och imorgon, de som har kunnat har nog tagit ledigt.

Ha det gott
mvh från ett snorhalt Stockholm

ansepanse sa...

då har du i allafall firat jul riktigt ordentligt med fyra julaftnar :) mjukstart med kort vecka är ju heller inte så dumt men ledsamt att du ska jobba på nyår
kramar

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Tassar in!
Ja det är jobbigt att vara trevlig på alla fester,och så blir man så trött av all mat!He,he.
Verkar som ja är avis.Glad iallafall att jag har fått matlusten tillbaka och känner kaffesmaken.
Ha en trevlig dag.Men jag såg ju hur fint kontor du har,Mona!Inget kontorslandska,men egen kuppe.

Mita sa...

Ja du har firat ordentligt,tur att det gick bra med väglaget så ni tog er fram helskinnade.
Det var en redigt stor tomte du fick, paketet ser nästan lite läskigt ut där det ligger..*L*..
Tur att arbetsveckan blev så kort,en liten mjukstart efter alla helgdagar.
Ha det gott
Kramar♥

Gunilla sa...

Ja ni har verkligen hunnit med mycket, det är mer än jag kan säga jag gjrt, men sjukdom kom emellan :)

Jenfan75 sa...

Ja tänk vad man jobbar hårt inför denna helg. Och sen är det bara slut..

Veiken sa...

Jag hoppas att du är på benen efter den "hårda" helg du har haft! Det verkar i alla fall som det har varit en fin helg! Kramar

Ellis sa...

Hej!
Hoppas du får en fin helg! Vi har haft en kall men solig dag idag, så underbart med sol äntligen!
Kram Elenor

paloma sa...

God forsättning! Och gott slut på 2012 önskar vi dig! Oj mycket körande för er i jul! hoppas ni kör försiktigt bara vi har glas halt här i stockholm nu...helt hopplöst att ta sig fram! hoppas allt är bra med er. kram

Gilla sa...

Det är ju värst som ni flyger och far runt! Tur ändå att arbetsveckan blev så kort.

Sv: Jag har faktiskt varit orolig för er, för att ni skulle köra runt till julen. Det hjälper ju inte att man själv håller avstånd. Det är ju de, som kör bakom som är de farliga i trafiken om de inte håller avståndet.

Det var ju bra att du fick skjuts till jobbet idag, så du kunde känna dig trygg.

Kram/Gilla

Ma sa...

Det låter som om Du haft en trevlig jul och firat julen ordentligt och nu börjar vardagen ta tag i Dig igen. Gott Nytt År...

starling sa...

Det var ett stort paket på sängen.
Fyra julaftnar!!! Jag blev slut bara av att läsa det. Var alla dagarna efter varandra? Jag förstår att du är slut. Mycket bilåkning också.
kramar =)

syren sa...

Många härliga och fina julaftonar ni haft! kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...