2 juli 2011

Äntligen fick jag tid och ork...att få njuta av SPACEHUNTERS!!

Jag säger bara: WOW! Vilken musik, en njutning att lyssna på, en musik som känns i hela kroppen!
SPACEHUNTERS!
Här finns en härlig samling av många välkända låtar framförda på ett underbart sätt, en härlig musikupplevelse!
Jag fick skivan för ett tag sedan, men ville ha en lugn stund, utan stress, när jag lyssnade på den. Den stunden fick jag igår eftermiddag och skivan var, precis som jag trodde...Suverän, helt underbar! Gillar du instumentalmusik så ska du ha den här CD:n i din samling...Du kan köpa den direkt! Gå in här och beställ den!



19 kommentarer:

biggan sa...

kul du tyckte om den, ja dom hade mycket roligt när dom spelade in cd i våras, ja den lille behöver nog sina liv, i dag ösregn här, och det nåste plockas tång, ja hej och hå :) ha en fin lördag, kramar biggan

Yvonne :-) sa...

Ibland så är jag snabb! Jag var även snabb att lyssna av CD:n Den lyssnade jag på under min operation..Visst är den suvärän!!!!

Siita sa...

God morgon. Ja dom spelar bra musik. Ha det gott, fast pinnen inte är i topp. Här hänger den rakt ner. Kram

Hebbe sa...

Mors,,Ja jädrar vilket drag det blev.Jag tror att dom ska vara med i Nyhetsnorgon TV4 nu på morgonen.Ha´r Kram.

Anonym sa...

Ja the Refreshments på TV4 idag, läste fel, trodde det var Wiccans pojkar!
:(
Har röstat på Din blid,
trodde man bara kunne rösta en gång!
:(
Här regnar det idag, men det sket jag på faktiskt
:)

Anonym sa...

Oooops, ska vara Biggans pojkar.
:)

Anonym sa...

Tänk vad man kan hitta på Nätet,
letade bilder på google och skrev "smådjävlar gif" och vem dyker upp där om inte jag som baby. Under står det Fenixmona om man sätter pilen på bilden!
:)

Nett sa...

Härligt att du fick dig tiden och att du gillade det :) Sådan astunder är sköna :) Kram

MICKAN sa...

De är verkligen duktiga killar och engagerar sig verkligen med musiken. Skönt att du fick en lugn och härlig stund utan stress för dig själv och musiken.
Godmorgon föresten :)

ansepanse sa...

härlig musik :)
har röstat!!! :)
kramar

Yvonne Johansson sa...

Nu har jag röstat igen. Jag såg att du låg på 5:e plats nu. När avslutas tävlingen? Obs! Jag läste inne i Biggans blogg att en kattunge fått en ofrivillig åktur. Stackarn. Jag har läst och hört många historier om katter som krupit in under motorn på bilar och fått sig en ofrivillig åktur. En katt i USA gick in i en öppen lastbils container och hamnade i Frankrike. Som tur var hade han ett halsband med telefon nr. Den stackarna fick va utan mat och vatten länge, men han överlevde. Hans ägare kontaktades och han fick en flygtur hem istället för en båttur dennna gång. Ha en riktigt skön lördag. MVH Yvonne.

anniepiie sa...

Roligt när man finner en såndär kanonbra skiva där ALLA låtarna är bra! :) SV: haha när det händer ju inte var dag direkt... Ha en fin dag nu! :) Kramar

Anonym sa...

HÄR hittar Du den
:)
http://www.google.de/search?tbm=isch&hl=sv&source=hp&biw=1600&bih=813&q=sm%C3%A5dj%C3%A4vlar+gif&gbv=2&oq=sm%C3%A5dj%C3%A4vlar+gif&aq=f&aqi=&aql=undefined&gs_sm=s&gs_upl=4502l13408l0l14l14l0l10l10l0l185l442l2.2l4

Mita sa...

Härligt att du fick dig en avstressande stund med fin musik,dom är duktiga Biggans grabbar...
Idag har vi en klibbig och fuktig värme,efter regnet blev det ännu högre luftfuktighet,hmm....
Ha en skön dag,
Kramiz!

Ninz sa...

Det där lät ju helt underbart :) En fortsatt härlig lördag till dig!
Kramen

Ninja sa...

Visst måste man ha en go stund för sig själv när man ska lyssna till musik

Yvonne :-) sa...

God morgon! Prova de gula kiwin..De är sötare inte så sträva.Idag har vi uppehål men blåst! Morgonkram!

♥MICKAN♥ sa...

Nu har du 505 röster:) Tror du kommer att vinna ......

Ellis sa...

Låter som en trevlig dag! =)
Jag är nere hos kompisar på besök, igår var det dop för lille Helge och det var jättefint! =)
Ha en skön söndag!
Kram Elenor

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...