16 juli 2011

Idag blir det motortävlingar!

Japp, idag ska vi äntligen få se lite rafflande körningar igen!
Det är drygt ett år sen vi var i Lidköping sist och snart lika länge sen vi var på körningarna i Italien.  
Idag går prefinalen 11,05 och finalen 14,55 och vi räknar med att vara på plats vid bägge loppen.  
I fjol vräkte regnet ner i Lidköping så jag hoppas att vädergudarna är på bättre humör denna dag! Kameran är laddad och vid halv nio sticker vi iväg! Ha en fin lördag alla och kolla in bildspelet ovanför inlägget så ser du var jag mest tillbringar denna lördag!!


18 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Morning! Hoppas att det går bra för barnbarnet! svar:Så tänkte jag också ,bäst att få väck gruset så att det inte kommer in i pumpen..Ha en bra lördag! Morgonkram!

biggan sa...

vad kul, håller alla tummarna det går bra för christoffer, och att det blir finväder, här gråtrist och kallt, ha en fin dag kramar biggan

Aurora sa...

Hoppas det blir uppehållsväder och att du får en bra dag. Kram

Siita sa...

God morgon. Hoppas vädret blir bättre än förra året då. Dom har lovat uppehåll idag o i morgon. Sen regn hela veckan här. Kram

Vicke sa...

då hoppas jag att det går bra för honom

Petra sa...

Verkar väl som det blir uppehåll idag :)

Kram

Gilla sa...

Då får vi väl hjälpa till med att hålla tummarna för barnbarnet. Hoppas att ni får kul under dagen.

Svar: Synd om dotterns blomsterlökar.

Kram/Gilla

Yvonne Johansson sa...

Va! Harru vart i Lidköping. Jag bor inte så långt ifrån racer banan så jag hör motorljud och speakern hem till mig, ha ha. Hoppas det vart spännande.
Jag vet att det såg ödsligt ut ute på Spiken, men vädret var inte det bästa och folk höll sig under skydd eller i stugorna, och jag försöker undvika att ta bilder på dom om det går. Många båtar fanns det där annars men jag tog inte med dom i bloggen. Men jag håller med, det ser lite spökligt ut.
Mitt gamla elbolag hade jag uppbundit vid i 3 år, och jag fick betala väldigt mycket för jag ville ha ren el. Men nu får jag ren el billigare, och så behöver jag inte betala årsavgiften om man tar ett 2 årigt avtal. Nu kommer det svida lite mindre i plånboken.
Hoppas du hade roligt på racer banan. Får nog ta en sväng dit en gång. Ha det så gott.

ansepanse sa...

vad spännande och roligt, jag tror bestämt att den här dagen blir solig och fin
ha det fin-fint kramar

Carina Sjölund sa...

Hoppas ni får en bra dag, med mycket sol :)
Här lyser minsann solen med sin frånvaro!
Kramen vännen♥

Mita sa...

Då hoppas jag på en fin dag både vad det gäller körning och väder.
Kramiz!

Nett sa...

Hoppas att det gick bra för killen och att ni slapp regn, vi har inte haft regn idag varken i Borås eller i Ullared ;) Kram

Petra sa...

Vad häftigt! Låter som ni får en rolig dag, och jag håller såklart tummarna. Kram

anniepiie sa...

Åhh va skoj, själv kikar jag på speedway nu,fast hemma i soffan då! :P Kram

Roffe sa...

Jag hadde tänkt köra kolla på viktor,har ju 8 mil till lidköping.Var så tråkigt väder .hoppade över det.kollade på trav istället.Hur gick det för Viktor.kram

Angelina sa...

sv: tack, det hade jag :D

Ninz sa...

Hoppas att vädergudarna var på er sida :) Det är alltid skoj att titta på rafflande gocart-lopp :)
Kramen

Anonym sa...

Blir så himla nervös av att se sådana motortävlingar, samt V75-trav.
:)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...