17 juli 2011

Vilken fantastiskt fin dag vi fick!

Inte en droppe regn föll på oss denna lördag!
Folk satt, stod och låg i grässläntarna runt motorbanan...en underbar fin sommardag!  
Spänningen var på topp och hur det gick kan du se i min MOTORBLOGG  
Trots att molnen stundvis på dagen tornade upp sig, så fortsatte solen att lysa över oss hela dagen!  
Som avslutning på denna härliga dag fick vi se en liten uppvisning av det som är drömmen för ungdomarna på gocartbanan...FORMEL 1... 
Här gick det undan! Det var inte lätt att hinna få något bra foto. Vilken bil, vilken styrka! Fast det var väl inte riktigt rätt bana för det här fartvidundret...Christoffer tog i alla fall en personlig seger och gjorde ett helt fantastiskt lopp! Kolla HÄR så får du se hur det gick!! Grattis Christoffer!!!



16 kommentarer:

Camilla sa...

Kan tänka mig att det var en bra dag.
Och vad duktig han var. Från sista till femte plats. Han måste vara hur nöjd som helst.
Kram på dig!

biggan sa...

godmorgon, vi fick med en jätte fin dag i går, massa sol. ska kolla in hur det gick för honom kram biggan

Siita sa...

God morgon. Ja du ditt barnbarn gör gott ifrån sej. Han är duktig. Härligt väder nu här, solen kom igår kväll o nu på morgonen. Men regn inatt o det gör ju inget för då sover man ju. Kram

Yvonne :-) sa...

God morgon!Va bra att ni fick fint väder!Du får gratta Christoffer. Visst är det ett mysigt ställe! Ha en bra söndag vännen! Morgonkram!

♥ MICKAN ♥ sa...

Det går verkligen fort med formel 1, Christoffer´s dröm kanske?

Det blev verkligen varmt under dagen.

Ha en bra söndag!

Roffe sa...

Förstår vicken STOLT farmor du måste vara idag.ångra mig varförinte körde dit.men visste ju inte om jag hittade er.får bli en annan gång.Du måste hälsa christoffer vad ducktig han är.kram

Nett sa...

Härligt att det så bra för honom och att regnet höll sig borta, nog verkar ni ha haft en underbar dag. Kram

syren sa...

Härligt ställe ni var på! Fort ser det ju ut att gå också. Och grattis ännu en gång till honom. kram

ansepanse sa...

vilken fin dag ni fick och vad duktig Christoffer är :) synd att han blev påkörd så där annars hade han kanske vunnit
kramar

Gilla sa...

Så trevlig dag ni har haft. Vi hade också vackert väder och spelade minigolf.

Svar: Jag tror att de nya generationerna tar lite lättare på städningen än vad jag kunde, eftersom jag var hemma med barnen.

Så småningom, när de blev lite större, så hade jag ju min butik. Då fick de hjälpa till med vissa sysslor och maken lagade maten. Då hade vi diskmaskin, så var och en fick plocka in efter sej.

Det blev ju lite lättare för mej, men visst har det varit mycket med dubbelarbete.

Idag har jag ju fått en man som tar hand om mat och disk och jag gör resten. Så vi hjälps åt i det mesta.

Kram/Gilla

Gilla sa...

PS. Svar: Det sade jag också, efter det Siita hade sagt att det var dina fötter. Men jag kollade inte de andra utan gissade själv.

Kram/Gilla

Yvonne Johansson sa...

En blivande racerstjärna. Har inte varit inne på den banan förut,däremot har jag kört uppe på Kinnekulle ring lite, där dom har en halkbana. Och jag har kört lite Gokart i Götene där man kan hyra dom. Det var kul. Jag har gått 2-årig fordons teknisk linje, och då åkte vi dit en gång och tävlade mot varandra. Jag vann ett lopp, men då, skylde en av killarna på att jag tappat bensinlocket så det skvätte ut bränsle, så han kunde inte köra om mig, sa han. Men det var ingen annan som sa något och jag kollade aldrig om locket var av. Lärarna tyckte alla fall att ja var duktig som slog killarna, ha ha. Det var länge sedan det. Ja det var kanon väder går och idag så strilar regnet ner, så det är väl bara och suga på gårdagens karamellväder. Ha det så gott.

Gunilla sa...

ser mysigt ut !! usch, tror jag sagt det förrut, tycker motorsport är otäck.. men han är duktig pojken !!

anniepiie sa...

Skönt att slipa regnet när man som minst vill ha det! ;) En trevlig kväll önskar jag dig nu! :) Kram

Anonym sa...

Ja lördagen var helt perfekt. Tur när aktiviteterna ligger rätt. Vad roligt att det gick bra för din Christoffer.
Jobbar du resten av sommaren eller har du någon semester?
Kram

Petra sa...

Vad skönt att ni slapp regnet! OCh vilken prestation av grabben! Härligt!
Kram på er

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...