22 juli 2011

Sista arbetsdagen...sen ledig i tre veckor!

Semester för mig är INTE regn och storm, nej då ska det vara sol och värme, helst hela tiden!  
På semestern vill jag veta att solen lyser och INTE att det förmodligen kommer att regna i morgon också...  
På semestern vill jag ha varma kvällar som kan njutas fullt ut, inte behöva en massa extra kläder...bara linne och shorts...
På min semester vill jag njuta av min ledighet och min frihet...fullt ut!
I eftermiddag börjar min semester!!



25 kommentarer:

Anonym sa...

Mors Mona,,Grattis till semestern,hoppas den blir som du hoppas..Men du det är inte fåglarna som ska sitta stilla,,det ska betaktaren göra,,sädesärlan där satt jag en dryg timme innan jag fått mina bilder..Haé Kramen.

Yvonne :-) sa...

Godmorgon!Grattis till senestern... Näää jämlika blir vi inte och bra är det.Norgonkram!

Siita sa...

God morgon Mona. Hoppas du får bättre väder på din sem än det är idag. Ha det gott. Kramar

attis sa...

Gomorron vännen. Det är så semestern ska vara. håller verkligen tummarna att ditt semesterväder blir bra. Ha det bäst.
Kramiz.

Petra sa...

God Morgon!
Då får vi hoppas att solen och värmen kommer i eftermiddag då. Jag saknar den med...

Kram

Petra sa...

Så skönt för dig! Hoppas du får njuta av semestern och får underbart väder.
Kramar

Margit sa...

Vi håller tummarna..att du får dina semesterönskningar...uppfyllda!!!
Vi är i Nordmaling (mellan Ö-vik och Umeå och HÄR skiner olen..så härligt även idag..
Kram!!!

Margit sa...

Vi håller tummarna..att du får dina semesterönskningar...uppfyllda!!!
Vi är i Nordmaling (mellan Ö-vik och Umeå och HÄR skiner olen..så härligt även idag..
Kram!!!

Nett sa...

Låter som härliga önskningar, och hoppas att de alla slår in för dig. Hoppas att du får underbara tre veckor. Kram

Roffe sa...

Grattis.Lika bra ta en sista minuten resa till SIDE.Kan du drömma om gå i linne och shorts.Ha en skön dag.kram

kaffehörnan sa...

Vad härligt med ledighet
Då får du bara njuta i massor

kram

Carina Sjölund sa...

Grattis till semestern vännen!
Hoppas solen är med dig hela semestern :)
Kramen♥

ansepanse sa...

jo, det är det optimala, så ska en semester vara, men, men.....idag regnar det här hos oss i allafall
Sv: tack, jag hade en fin födelsedag
kramar

Gilla sa...

Så skönt för dej att semestern är här. Men är Du HÄR? Eller i Side? Där vet jag ju att du/ni trivs.

Svar: Vi hade inte sett filmen tidigare och vi gillade den. Jag kom till exempel inte ihåg att det var bombanfall i Australien under andra världskriget. Så för min del blev den undervisande också.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Så skönt för dej att semestern är här. Men är Du HÄR? Eller i Side? Där vet jag ju att du/ni trivs.

Svar: Vi hade inte sett filmen tidigare och vi gillade den. Jag kom till exempel inte ihåg att det var bombanfall i Australien under andra världskriget. Så för min del blev den undervisande också.

Kram/Gilla

Mita sa...

Om du ska få alla dina önskningar uppfyllda vad det gäller vädret,då befinner du dig förmodligen inte i Sverige på semester,hehe....
Ha det så jätteskönt och njut fullt ut...
Kram vännen..♥

Anonym sa...

Då hoppas jag att solen kommer imorgon till Dig!
:)
Snopet för oss i Malmö
Solen tittade fram här,
men den stannade nog bara till några minuter vid någon station.
Nu är det grått igen!
:(
Hade nog haft det trevligt att gå med dig och min kompis Kim (han på Bornholm) Bland en massa antika ruiner. Tur att han också gillar sådant, samt besöka gamla kyrkor.
:)
Ha en fortsatt trevlig Fredag!
:)
Kram
Stevie

Nillas Trädgård sa...

Stort grattis till semestern. Hoppas att den blir precis som du vill ha den :-)

Yvonne Johansson sa...

Ha det så skönt och hoppas värme och sol kommer in nästa vecka efter den här rotblötan. Var försiktig också så inget tråkigt händer, så semesterfirandet blir förstörd. Ha det så gott :)

biggan sa...

härligt ha en underbar semester nu gumman, hälsa bosse så gott kramar i massor biggan

Anonym sa...

När du läser detta har semestern inte börjat ännu. Den börjar väl först på måndag. Ska du vara kvar i Sverige eller överger du oss? Kramar

Tommy sa...

Trevlig semester!!

anniepiie sa...

Så gutt att du har semester nu! :D Jag håller tummarna för fint väder! :D Kram

Ninz sa...

Du kommer att få en uuuunderbar semster, det är du värd :)
Stor kram till dig :)

Ellis sa...

Hoppas du får en bra start på semestern! =)
Jag har roat mig med att komma ikapp med pysslande idag och ska nu ta en sen fika när jag svarat på alla kommenterer! =)
Ha en fin lördag!
Kram Elenor

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...