25 januari 2011

Tänk att det känns så bra att få jobba igen!

Det blev en rivstart igår! Fast det gick bra, mycket bättre än jag vågat hoppas på. Stack iväg vid halv åtta på morgonen och var hemma vid halv sju...Sen var det ju lite mindre kul att det också blev lite kvällsjobb.  
Jag har beredskap denna veckan och då vet man ju aldrig vad kvällarna och nätterna bär i sitt sköte...  
Det var i alla fall slutjobbat och sängen var intagen vid tiotiden...Då var jag trött, efter denna fullspäckade arbetsdag.

Så himla gott att vara frisk, att känna hur krafterna återvänder...Ha en fin dag alla och njut av dagen idag!

24 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon =)
Vilka underbara bilder du bjöd på.
En fröjd för ögat.
Stor kram och ha en skön dag nu! // Browneyedgirl

biggan sa...

härliga bilder, men en tuff dag för dig, hoppas det lugnar ner sig i dag för dig. kram biggan

Farfar-Hebbe sa...

Mors,fy för den lede,vem vill ha snö nu..skönt att du har frisknat till..fina bilder..Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

Morn.Skönt att du har frisknat till..Vågar du inte gissa.Hmm... tita ordentligt så ser du.Morgonkram!

Carina Sjölund sa...

Vilka fantastiskt fina bilder du visar! :)
Ha nu en fin dag på jobbet!
Kramen på dig!

Stattinskan sa...

Ja, det är vad jag kallar en rivstart - en låång sådan dessutom :-)
Härliga bilder levererade du också :-)

Anonym sa...

Ja gissa om jag var slut igår också! En dag på dagis och man är helt slut..

Anonym sa...

Vilken härlig känsla att vara frisk igen.
Bilderna är helt suveräna. Snyggt jobbat! Kram

Anniepie sa...

Tack, jaa det är roligt! :) Härligt att du känner dig piggare och att det gick bra på jobbet! :D Kram

Gunilla sa...

Skönt att du är kry igen och i farten, ja det var en rivstartsdag som hette duga !!

Ha en fin dag du också !

Roffe sa...

Godmorgon.Jag förstår att det är roligt att åka med barn och barnbarn på semester.bara tänkte,tråkigt för gubben måste vara hemma vakta hemmet.jag är ju man,därför håller jag på honom.ha en bra dag.kram

Anonym sa...

Klart man vill vara frisk och alert
Fina bilder önskar dig en fin fortsättning på veckan från Kristina

ansepanse sa...

visst känns det bra att ha kommit tillbaka igen efter att varit sjuk även om du fick börja med en riktigt lång dag, jättefina bilder
kramar

Mita sa...

Ja herregud vilken mastodont dag du fick börja med.Då sov du väl som klubbad sen,
Inte ser man ut som modellerna gör i dom kläder man beställer,*ler* lite besviken blir man allt ibland,haha...
Kram vännen!

Anonym sa...

Oj. Det var ingen mjukstart direkt... Var rädd om dig!

Skönt att du är frisk nu :-)

Ellis sa...

Vackra bilder du hade i bloggen och skönt att det gick bra för dig att jobba! =)
Ha en fin tisdag!
Kram Elenor

nilla sa...

Jag är i FAS3 och då har man ingen hjälp längre av AF, utan då är det kommunen som "har hand om en" och då kan man bli placerad var som helst utan att dom tar hänsyn till vilka hinder och nedsättningsförmåga man har...
Men tack för din omtanke.
Kram

Siita sa...

Härligt att du mår bra igen o orkar jobba. Hoppas du slipper kvällsjobb nu. Kramar

4U2 sa...

Dit vill jag också, kunna jobba igen!

charlotte sa...

har stevie hört av sig till dig?
kram

Maria sa...

Skönt för dig o vara fit for fight
Önskar dig en go vecka/kramizar

Siita sa...

God morgon. Kallt här igen, nu 12.8-. Kram

eva sa...

God Morgon:)
Fina rogivande bilder! Side verkar vara en underbar plats förstår att det är en favorit:)
Ja det ska bli intresant att läsa Alternativ medicin kommer igåg att du skrev förut att du tänkte läsa till zonterapeut.
kramiz

biggan sa...

godmorgon, kallt i dag igen, är väl stor risk det är halt nu. ha en fin dag, i dag skjutsar vi barnen på morgonen, så det är lite stressigt :) kram biggan

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...