16 oktober 2014

Uddevallas nya fina bio.

Så här ser den ut från utsidan. Jag har ännu inte varit på insidan, så hur det ser ut där inne vet jag inte ännu.
Apropå att Cesar och jag testar Purina ONE så är det inte någon felskrivning för det är precis vad vi gör. Cesare äter och jag noterar, vilket Cesare inte är så bra på. Så här är det teamwork som inte innebär att matte äter maten. 
Min katt äter sin mat:
(1) Motvilligt
(2) Obesvärat
(3) Med god aptit
Jag skulle beskriva min katts päls som:
(1) Matt
(2) Ganska glansig
(3) Frisk och glansig
Jag skulle beskriva min katts hud som:
(1) Torr, kliande eller fjällande
(2) Normal
(3) Mycket frisk
Min katts energinivå är:
(1) Låg – katten är inte särskilt alert 
(2) Ganska bra
(3) Bra
(4) Hög – katten är mycket alert
Min katts ögon är:
(1) Matta
(2) Normala
(3) Klara och friska
När jag tömmer kattlådan är
avföringen vanligen:
(1) Lös och kletig
(2) Liten och fast
Min katt har avföring:
(1) Flera gånger om dagen
(2) Minst två gånger om dagen
(3) En gång om dagen
I allmänhet tycks min katt vara:
(1) I dålig form
(2) Frisk
(3) Mycket frisk, alert och aktiv
Poängkort
Min katts hälsotillstånd idag och efter 3 veckor
Min katt äter sin mat:
(1) Motvilligt
(2) Obesvärat
(3) Med god aptit
Jag skulle beskriva min katts päls som:
(1) Matt
(2) Ganska glansig
(3) Frisk och glansig
Jag skulle beskriva min katts hud som:
(1) Torr, kliande eller fjällande
(2) Normal
(3) Mycket frisk
Min katts energinivå är:
(1) Låg – katten är inte särskilt alert 
(2) Ganska bra
(3) Bra
(4) Hög – katten är mycket alert
Min katts ögon är:
(1) Matta
(2) Normala
(3) Klara och friska
När jag tömmer kattlådan är
avföringen vanligen:
(1) Lös och kletig
(2) Liten och fast
Min katt har avföring:
(1) Flera gånger om dagen
(2) Minst två gånger om dagen
(3) En gång om dagen
I allmänhet tycks min katt vara:
(1) I dålig form
(2) Frisk

(3) Mycket frisk, alert och aktiv

13 kommentarer:

siitawelamsson sa...

God morron Mona. Kan inget säga om vädret, men tror på uppehåll. Annars skulle det vara vitt o det är det ej. Graderna är +0.5. Mycket att svara på om katten. Det med avföring skulle jag inte klara att svara på då Lakris är ute o gör sådant. Ha en bra dag. Kram

znogge sa...

Vilken fin biobyggnad! Jag tror lugnt att den är minst lika fin inomhus. Läge för många biobesök framöver kanske?

Kram och god morgon!

Anonym sa...

Mors..Oj det var ett heltäckande dokument,du ska fylla o Cesare ska fylla i..
Nu kan jag lämna tillbaka bilderna till min bror,,jag har scannat in det jag tycker är intressant,,har jag missat några vet jag ju var de finns..Ha'e Kram.

yvonne sa...

Godmorgon! Jag tycker att det är viktigt att glädja andra och att visa medmänsklighet.Jag trodde att du smakade hans mat. Hur kollar du bajset? Bajsar han inte ute? Smyger du efter honom ute med papper och penna ? :-)
Morgonkram!

Ezter sa...

Tur du slipper smaka på den! Brukar räcka med doften!

Geddfish ♥ sa...

Jättefin byggnad, det blir nog bra med bion.
Har hört talas om detta gm min väninna, men nu har jag inte varit i Uddevalla på år och dag, känns det som. Hon jobbar jobbar och jag... tiden flyger.
Hälsa till katten och klappa, men nu luktar jag vovve, så han kanske ryggar, haha!
Kram!

Gilla sa...

Det måste ha varit jobbigt att skriva om allt vad kissen har gjort. Tur att jag inte har katt.

SV: Jag har testat för Smartson flera gånger, men det har inte varit så ingående, som när det gäller kattmaten. Men du har verkligen jobbat för det.

Jag har inte heller fått testa pizzan. De pizzor det gällde är riktigt goda. För vi har själva inhandlat och tillagat dom.

Kram/Gilla

Ama de casa sa...

Oj så mycket att svara på... Hoppas att han är nöjd med maten fortfarande :-)

sv: Jag hittade några ställen i Stockholm där det gick att få tag i parisare. Och till min STORA lycka fanns det på en svensk korvmoj här i Torrevieja också! Men sen slutade leverantören att hålla sig med parisare. DUMMA leverantör!
:-)

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!
Det var mycket att svara på.En hel vetenskap.Kram,Inger

Mita sa...

Toppenfin bio, dit får ni gå nu när höstrusket står för dörren.
Jisses vad frågor, men inte svåra att svara på antar jag. Ni är säkert ett bra team, Cesare äter och du skriver..**
Kramiz♥

Veiken sa...

Oj, så fin bio ni har fått! Var i U-a ligger den! Kul att det händer något! Kram

Aurora sa...

Tur att jag slipper putsa de där fönstrena. Det var många frågor. Hur blev svaren?

Augusta sa...

Aha, test på gång :) och denna gång är det Cesare som gör det :)

Är det Buzz eller vad dom heter som du testar för?

Lycka till med testet Cesare :)

Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...