15 oktober 2014

Cesare testar Purina ONE adult!

 Cesare ...och jag testar för Smartson! Purina ONE adult.

 Ärligt och uppriktigt så trodde jag inte att Cesare skulle sätta sin mun till ett annat torrfoder än det han ätit de senaste åren. Döm om min förvåning när han gjorde det och inte nog med det, han älskar Purina ONE adult!
Jag ville ha ett bra foto av min lille pojk när han åt Purina ONE adult men det var svårt, så jag lyfte upp honom på köksbordet. Fast han hade inte tid att posera för mattemamman så kortet blev som det blev. Vi har en uppgift att ta reda på hur det nya fodret påverkar Cesars "må-bra-status" och det ska vi redogöra för lite längre fram. Kommer inom kort, för vi har bara tre veckor på oss för denna test!

11 kommentarer:

znogge sa...

Min erfarenhet är att nyhetens behag kan göra att de äter bra av ett nytt foder. Vi har hittat ett som hundarna äter bra av så vi lär nog hålla oss till det...

Hoppas Cecare ska må ypperligt :-)

Kram

Anonym sa...

Mors,Testar du med både det gamla och det nya ,i skålar intill varandra,,då ser du vilket som blir 1:a valet..
Ja inte har solen varit synlig många minuter senaste veckan,lite trist..Haé Kram.

yvonne sa...

Godmorgon! Testar du också det?:-) Hur smakar det?? :-) ................Det är bra med en radio med bara av/på knapp. Kjell kan inte läsa tidning eller böcker Så därför är denna radio bra Vi lånar hem böcker på Cd som han lyssnar på.Ha en bra dag Morgonkram!

Browneyedgirl sa...

God morgon :) Hoppas du får en fin dag. Vilken söt liten kisse....kramen

siitawelamsson sa...

God morron. Så såg det ut när jag bytte torrisar till Lakris med. Han slukade det jag fick på prov, o ville inte längre ha det gamla. Så nu har han ätit det nya i 2 år o det åker med. Kram

Ezter sa...

Godmorgon :) Själv ska jag testa pizza, ska bara komma ihåg att hämta ut den!

fialia sa...

Så söt katt du har.
Hoppas att testet ger bra resultat.
ha de Fia

Gilla sa...

Jag har också fått erbjudande om att skriva om det här kattfodret. Men eftersom vi inte har katt, så avböjde jag. Hoppas att Cecare gillade det i alla fall.

Sv: Vi gör allt vad vi kan för att skaffa sponsorer, för det är dyrt att låta trycka kalendern. Så säljer vi medlemskort à 100 kronor om året. Sen hoppas vi att kunna sälja kalendern och få in till ett stort överskott, som vi kommer att skicka till Cancerfonden.

Kram/Gilla

Ama de casa sa...

Så han gillade det, men vad tyckte DU då? Smakade det gott? ;-)

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!
Katter har olika smaker.Min Leifi älskar bacon.Men inte PrinsessanElvis.HON äter bara kattmat,möjligen räkor.
Kram,Inger

Mita sa...

Du skriver att ni testar det nya fodret,hehe....lät lite kul om man nu ska märka ord....
Ja katter brukar ju till skillnad mot hundar vara mycket mer kräsna vad det gäller maten. Kul att han tycker om det nya fodret, hoppas han mår bra av det också.
Kramiz♥

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...