4 oktober 2014

Idag blir det mycket trevligheter!

Först frukost tillsammans med min äkta hälft och våran lille Cesare. Sen åker vi till svåger och svägerska i Hunnebostrand där vi idag är bjudna på middag. Det ska bli jättetrevligt!

På eftermiddagen hälsar vi på hos pappa och fikar tillsammans med honom. Han brukar vilja ha wienerbröd, men idag blir det i stället mazariner.
Dagen avslutas hos lillasyster där vi ska lämna av lite böcker. Sen lär nog denna lördag vara slut och kanske vi också...

9 kommentarer:

Helen sa...

Gomorron igen då, ha en härlig lördag.
Själv ska jag köra kläder till en tjej som skickar till behövande! Kramisar

Geddfish ♥ sa...

God morgon! En helt igenom trevlig dag, ser jag.
Jag ska göra det bästa av min, har många småärenden. Hoppas vädret håller för utevistelsse.
Kram!

znogge sa...

Det låter minst sagt som om dagen är fulltecknad! Av trevligheter dock och då klagar man inte ;-)

Ha en härlig dag!

Kram

Veiken sa...

Full fart som vanligt hos er när det blir helg! Ni får dessutom ett toppen väder! NJUT! Kramar

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!
Det blir nog en fin höstdag i Örebro också.Kram,Inger

Ama de casa sa...

Det lät som alldeles utmärkta och trevliga planer för dagen :-)

Mita sa...

Det låter som en toppenlördag, och ja ni kommer att somna ovaggade ikväll,hehe...
Kramiz♥

Maria sa...

Det låter som det blir en trevlig lördag.
Ha en skön söndag/kramen

Ezter sa...

Hoppas det blev så trevligt som det lät!

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...