5 juni 2014

Vid SIKHALLS CAMPING bor du granne med VÄNERN!

 Bara ett stenkast bort från Sikhalls camping, rakt över vägen
 ligger Vänern med en helt underbart fin badplats, med en fin sandbotten, lika fin för vuxna som för små barnfötter.
 Här är det välbesökt varma fina sommardagar
 men än så länge är det bara lugnt och fint att promenera utmed den fina stranden.
 Stranden är stor, jättestor, så det går säkert bra att hitta en fin plats även under högsäsong.
Här hittar du också en badplats med godkänt vatten, med högsta betyg! Det är en glädje att se denna skylt då många badplatser i Sverige idag får underkänt.
Vi kommer tillbaka, absolut! Tack Annica och Conny för en fantastiskt fin helg på Sikhalls Camping!

11 kommentarer:

TantGlad sa...

God morgon.

Nämen vilka fina bilder du visar. Det ser vackert ut där.
Stranden ser ut att passa mig. Ser värkligen mysigt ut där.

En skön dag nu till dig.
Kramen.

Anonym sa...

Mors,,Sikhall verkar vara en riktig "Pärla" en välskött fin camping..Fina bilder..
Jag testade detta med moussaka för första gången,,blev riktigt bra..Haé Kram.

znogge sa...

Vilken härlig plats! Det excellenta badvattnet gör verkligen inte saken sämre!

Kram

yvonne sa...

Godmorgon!Det ser ut att vara ett riktigt smultronställe!!!..... Bra att jag kunde roa dej,och så fick du motionera småmusklerna. Morgonkram!

Geddfish ♥ sa...

Ser verkligen toppen ut!
Dalbosidan är underbar, hur många gånger har jag inte solat och badat vid Vita Sannar, Mellerud?
Ja, jag är bortskämd med Vänerns strand, kan ju springa tvärs över gatan så är jag på campingen och Vänerns strand.
Godmorgonkram!

Camilla sa...

Ser ut att vara ett kanonställe!
Kram!

Ellis sa...

Tjusiga bilder från er campinghelg! =)
Här är det mulet och 15 grader, inget regn så lite kvavt i luften. Hoppas dock solen kommer fram under dagen!
Kram Elenor

Ezter sa...

Ser fint ut! Ett Smultronställe mår man bra av!

ansepanse sa...

låter suveränt :)
Sv: jo, allergitabletterna hjälpte att få ner blodsockret
kramar

yvonne sa...

Godmorgon vännen! Ha en bra dag! Kram!

Jenfan75 sa...

Snacka om sommar .. Vad härligt :)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...