9 juni 2014

Nu buzzar jag..igen!

Den här gången buzzar jag GULDBREV. Klicka på DENNA LÄNK och få samma fina erbjudande som jag fick. 
 Jag trodde inte att det var sant när jag fick pengarna i min hand! Jag hade några gamla förlovningsringar liggande, sen min ungdomstid, så jag skickade in dem.
Dessa för mig, helt värdelösa ringar, gav mig pengar i handen på bara ett par dagar. Rakt in på mitt bankkonto...Kolla om du har gamla saker som du inte använder och gör som jag, så har du extra semesterkassa på ett kick!

11 kommentarer:

znogge sa...

Här ligger inte så mycket och det som ligger får fortsätta att ligga. Kanske något för flickorna en gång...

Kram

Anonym sa...

Mors..Ja det är ett bra sätt att förstärka kassan,,om man nu har något som man kan avvara..
Ja denna ordlek är nog den svåraste hitils..Haé Kram.

yvonne sa...

Godmorgon!Jag var i guldaffären här i Höör Men de tar inte emot guld och silver mer så detta kom som på beställning!! .............Lekarna uppskattades ! Ha en bra dag Kram!

Ellis sa...

Jag har två saker av guld och de är minnen som jag inte vill bli av med! Annars inget då jag är allergisk mot guld! =)
Kram Elenor

Mita sa...

Några gamla förlovningsringar har jag, så det där kanske vore nåt.Lite extra pengar är aldrig fel..
Kramar♥

Smörblomma sa...

Låter intressant det där... Bara det att jag inte har överlopps guld, eller så. Men skulle man ha gamla förlovningsringar, så :) Kramiz

Gilla sa...

Jag är dålig på att Buzza, för jag känner inte så många, att jag kan göra nån nytta för flera på en gång.

Jag har förstås gammalt guld, som kunde säljas förstås.

Kram/Gilla

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ sa...

Själv har jag inget gammalt guld, och de få saker jag har vill jag då inte bli av med. Men smart sätt att tjäna lite extra pengar på:)

kram

Ezter sa...

Sålda för länge sen ;)

Veiken sa...

Jag tog allt mitt gamla guld och smälte ner till ett vackert smycke. Ett fint minne och guldsmeden gjorde ett toppenjobb! Kram

Herr Nilssons Fru sa...

De där är bra men jag sålde en del på tradera o de gav mer :) än vad jag fått om jag sålt där. Men nog är de bra att de finns uppköpa av den smidiga stilen.
Kramiz

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...