3 juni 2014

Restaurangen på Sikhalls camping öppnar 18.00

Före middagen tog vi en promenad utmed Vänern, men de bilderna kommer i morgon. Vi embarkerade restaurangen vid 19-tiden vilket vi tyckte var en bra tid.
 På kvällens meny fanns kycklinggryta som vi bestämde oss för. Den var supergod!
 Bosse drack öl medan jag
 gottade mig med det jag gillar mest, kallt vitt vin! En eloge för det goda vinet, mycket gott!
Kvällen avrundades med en Irish Coffee. Här får kvällens bartender Annica en 10:a av 10 möjliga!  

22 kommentarer:

Anonym sa...

Mors,,Ser att ni hade en både god och skön helg på Sikhalls camping,en Irish sitter ju aldrig fel..Haé Kram.

znogge sa...

Lite guldkant på stugvistelsen minsann ;-) Jag föredrar också vin. Gärna rosé sommartid.

Kram

yvonne sa...

Godmorgon!Så gottigt ni hade det båda två... De små pågarna var jag gamelfarmor till..Ja du... så små fötter har vi alla haft Tur att de har våxt med kroppen :-) Morgonkram!

Ellis sa...

Inte illa med bra camping och god mat dessutom! =) Vaknat till ännu en fin dag här, så det blir nog bra väder för Vårruset ikväll!
Ha en fin dag!
Kram Elenor

Jenfan75 sa...

Åh vad härligt ni har det.. Visst bär det ännu mer söderut snart??

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ sa...

Kycklinggryta blir ju knappt aldrig fel att äta:)

sv: Ja jag tyckte presentkort kändes bra för ger man pengar är det ju lätt hänt att det bränns på onödiga prylar, och köper man en sak kanske det bara hamnar i en låda. Flytta hemifrån ska hon la göra inom något år och då är det ju alltid något man köper på Ikea;)

kramar

ansepanse sa...

en superdag :) med andra ord
kramar

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!
Toppen med semester före den riktiga!
Jag lånar sonens dator idag med.Kram.INGER

Veiken sa...

Gott och fint som bara den! Jag kör också med vin. Öl får dom dricka som gillar't! Kram på er

Ezter sa...

Så gott det ser ut!

Augusta sa...

Livsnjutare där :)

Bosse fick en fru med fantasi som gör livet till en fest :)

Kram

Inger Rozèn_Chintoh sa...

HEJ
Och nu funkar min dator igen.God bnatt säger jag eller godmorgon kanske+
KRAM,INGER

Anonym sa...

Mors..Ja det skulle nog vara bra om vi oxå fick gå in på årsservice..
Gissar att vi är mer noga med att sköta våra bilar, än oss själva..Haé Kram.

yvonne sa...

Godmorgon! Tänk om man hade kunnat klyva på sig Så mycket man hade fått gjort medan den andra halvan vilade :-) Morgonkram!

Geddfish ♥ sa...

God morgon!
Gott alltihopa, vill jag se! Min favvodryck är dock rödvin, men det är mest vintertid.
Ja, nog finns det att hitta på, alltid. Även i Sverige!
Kram♥

Ellis sa...

Godmorgon!
Jag hade trevligt i värmen på Vårruset, idag desto gråare men lite kvavt ute. Inget regn än i alla fall!
Kram Elenor

ansepanse sa...

Sv: mm, det är bra att det finns allergimedicin att ta och dessutom receptfritt
kramar

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Dessa härliga dagar .... :)

fialia sa...

Ser ut som ni hade en trevlig kväll,
ha de Fia

Herr Nilssons Fru sa...

Who så mysigt ni har det :)
Önskar jag drack vin ibland, men fy o fä de funkar inte för mig, hittar inget jag tycker är gott, tyvärr.

Kramiz

Veiken sa...

Aha, en bloggskolkare hittade jag här!Hoppas du har det bra under tiden! Kramar

Maria sa...

Jasså ni sitter å gottar er på innestället i Gestad, ja på den altanen har jag också suttit ett antal gånger.
Kramen

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...