7 juni 2014

Idag blir det en tur ut till kusten.

 Gårdagen ägnades åt tvätt och städning, men idag ska vi åka till pappa.
 Dagen igår som började med strålande fint väder gav oss i slutänden ytterligare 15 mm regn, det blir 30 på två dagar. Väldigt bra då det nu är ordentligt vattnat på min framsida...som ni snart ska få se i bild.
 Vädret ser ut att bli bra idag och den kommande veckan ska ge härligt fint sommarväder.
 Barnbarnet Tobbe fyllde 13 år i onsdags och skall firas med kalas idag. Vi hoppas att pappa vill följa med oss på det, men han blev trött sist vi var där så det är inte säkert.
Följer inte pappa med, så får vi ta uppvaktningen av Tobbe senare idag, för idag vill jag vara med pappa först och främst.

8 kommentarer:

Camilla sa...

Måtte solen och värmen komma tillbaka. Här har vi faktiskt haft fint väder snart en vecka.
Hoppas att det håller i sig.
Kram!

Geddfish ♥ sa...

Hoppas på värme och sol idag! Och din pappa blir lycklig över besök.
Jag tror att Lidköping och Uddevalla har rätt likvärdigt väder, olika kustvatten bara. Troligen firar jag Midsommar i Uddevalla. Tänk om vi sprang på varann någon gång jag är där?
Glad Pingst, kram♥

Anonym sa...

Mors..Det regnade ordentligt även här största delen av eftermiddagen..
Det var väl klokt att byta namn på sonen...Ha en fin mysig dag nu,med din far..Haé Kram.

yvonne sa...

Godförmiddag! Ha en mysig dag med dinpappa! ......Det är inte bra att vara så glupsk !! Ha en bra dag Kram!

znogge sa...

Hoppas din pappa orkar men annars har ni ju en bra reservplan!

Kram från ett soligt Skåne!

Anonym sa...

Underbara bilder, hoppas vädret håller så att ni får en fin Pingstafton tillsammans. Håller med dej om att annandagen saknas, känns lite fel.Nenne

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej
Jag trodde att du skulle festa i Side? Blev resan inställd?
Ha en bra dag med pappa och barnbarn.Stor kram,Inger

Veiken sa...

Om värmen slår till i veckan som kommer, så lät det växa med rasande fart efter regnet som kom. Hoppas din dag hos din pappa blev fin! Kramar

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...