24 juni 2011

Något att bita i eller hur du bevarar bettet kanske...

Nu har jag testat, tillsammans med arbetskamrater och andra vänner! En underbar tandkräm som håller vad den lovar!

Denna tandkräm skyddar och stärker och motverkar de fem ålderstecknen i din mun. Erosion av tandemaljen, tandköttsproblem, uppdraget tandkött, ilande tänder och tar fram tändernas förlorade vithet.
Jag är en Buzzador och har buzzat denna tandkräm från Pepsodent under några veckor och blev förvånad att jag redan efter två veckor märkte positiva saker både med mitt tandkött och hur vita mina tänder blev!
Vill du som jag bevara ditt vita leende så vet du  vad du ska titta efter i tandkrämshyllan i fortsättningen! PEPSODENT anti-age!

Med detta fina tips om en underbar tandkräm önskar jag er alla en härlig midsommar! Ta på er jacka och mössa när ni går ut i kväll...



25 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Trevlig midsommar till dej oxå. Här är mulet men inget regn än iaf. Kram

biggan sa...

godmorgon, roligt att vara buzzador. ha en jätte fin midsommar, massa kramar biggan

Roffe sa...

Trevlig midsommar.varför jacka och mössa.i hjo skiner solen.kram

Anonym sa...

Morsning..Okidoki,hoppas du får det lite lugnare snart..Önskar dig en glad och fin Midsommar,(utan vintermössa). Själv drar jag snart ner till Vreta..Haé Kramen.

Yvonne :-) sa...

Morn!Då har du ett bländande leende nu då? Ja det är bäst att följa med honom hädanefter..Jag är kanonförkyld..¨år pyton.Ska köra Kjell till dagverksamheten ,och sen hem och lägga mej..Morgonkram!

syren sa...

Är själv med i Buzzador men inte varit aktiv där precis. Ha en fin midsommar! kram

Anonym sa...

Vill bara ønska Er en TREVLIG MIDSOMMAR,
och Hoppas att Ni har tur med både Väder och Jordgubbar!
:)
Kram
Stevie

Camilla sa...

Å,tack för tipset. DEN ska jag verkligen prova.
Hmm..vi får inte glömma paraplyet också, då vi ska gå ut.
Kram och ha en toppen midsommarafton.

Petra sa...

Då får jag prova den :)
Trevlig midsommar på er :)

Kram

eva sa...

Då ska jag prova den dyra tandläkarbesök är bäst att förebygga!
Här tittar solen fram men värmen håller sig på avstånd. Önskar er en riktigt mysig midsommarhelg.
kramiz

Yvonne Johansson sa...

Här blåser det också, och det blir nog att tonfisk kotletten hamnar i stekpannan. Jag minns förra året hur jag satt och frös när jag grillade vid Väner strand. Obs! Ska titta efter Pepsodent anti-age. Just nu använder jag Sensodyne Multi Care. Det ilar något väldigt i mina tänder ibland. Hoppas din midsommar blir trevlig trots vindpinat väder. Dom säger att det ska komma in värme på måndag.

attis sa...

Hej vännen. Jag buzzar oxå om denna tandkräm. Här pissregnar det. Hoppas du slipper ta på dej vintermössan. Ha nu en underbar Midsommar.
Kramen

Gilla sa...

Det verkar vara bra med den tandcremen. Vi provade den för ett tag sen. Men har man använt Sensodyne i över 30 år, så är det lite svårt att byta. Får kanske prova igen.

Svar: Ordspråket gäller inte mej heller, för jag har inte kört bil på över 30 år. Det gäller inte överhuvudtaget för oss, för bilen, som är 12 år nu, kommer in på koll en gång om året innan vi går till Bilprovningen. Dessutom har den inte gått mer än lite över 7000 mil och står mest i garaget, eftersom vi reser så ofta.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Jag glömde ju att säga tack för att du har röstat på mina bilder. Jag har röstat på din också.

Kram igen/Gilla

Ninz sa...

Den där såg ju riktigt bra ut, snygga tänder! Go å glá midsommar till dig vännen!
Kramen :)

Mi sa...

Önskar dig en riktigt fin midsommar. Kram!

Nett sa...

Detsamma till dig, hoppas att du får en fin midsommar!
Kram

ansepanse sa...

ja, någon värme är det då rakt inte, här har det kommit ordentliga regnskurar under dagen
då ska jag ta och prova den tandkrämen, den verkar vara bra
en fin fortsättning på midsommarhelgen önskar jag dig
kramar

Mita sa...

Den verkar lovande tandkrämen,man kanske skulle testa den.
Men jisses har ni så kallblåsigt? Ja min syster skickade ett sms från ett kallt blåsigt Lysekil
En glad midsommar i alla fall trots vädret. Fast här har det varit hyggligt väder på dan i alla fall,
Kram vännen!

Augusta sa...

Det var vita tänder :)

Verkar ju vara bra.

Fortsatt trevlig helg!

Kram

Vicke sa...

det gick inte att rösta på din bild med en länken, ha en fortsatt trevlig helg nu

Roffe sa...

Godmorgon.Idag fyller jag år.Du få komma in och ta en bit tårta och kaffe.Ha en skön midsommardag.kram

Yvonne :-) sa...

Halloj! Ha en bra fortsättning på helgen! ♥ Kram!

Carina Sjölund sa...

Kanske ska testa tandkrämen!
Har varmt och skönt hos oss idag :)
Ha en fin midsommardag vännen!
Kramen♥

MICKAN sa...

Då har vi kommit till en vanlig dag igen. Söndag och semestern är slut för denna gång. Man skulle tro att du precis har varit hos tandläkaren :) Ha en bra söndag!

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...