10 juni 2011

Livets olika turer växlar snabbt...

Jag pratade med Biggan på telefon. Det är inte troligt att hon får komma hem över helgen för hennes blodvärde är dåligt.

När hon kom in på sjukhuset hade hon haft två hjärtinfarkter och blodvärdet var väldigt lågt, så hon har fått fem påsar blod.

Bilderna i detta inlägg är från höstens makrillfiske...då mådde vi allihop bra och vi planerar för en ny vecka ihop även denna höst.

Nu väntar Biggan på en operation och ligger alltså på sjukhuset i Helsingborg...

Biggan är en envis och seg gumma, så hon fixar detta! Vi är ju många här på bloggen som har lärt känna Biggan och hennes härliga familj...så om vi nu allihop sänder positiva tankar och energi till henne, så bidrar vi till hennes tillfrisknande!
Makrillen väntar på dig Biggan!!!


21 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Om du ringer igen så hälsa att hon saknas. Här är soligt men blåsigt. Ha det gott. Kram

Aurora sa...

Vi håller tummarna på att allt går bra. Makrillen har kommit till i Strömstad. Pappa har fått en del sista veckan. Kram

Roffe sa...

Godmorgon.Jag ryste när du skrev igår om att hon ligger på sjukhus.Du ska veta så FORT jag får ett Riktigt jobb,då lägger jag ner allt blogg och allt annat med.Leva som jag gjorde före bloggen.Har ´man tid som jag då gör man allt att få extra inkomst.Klicka inne i gratisbio+ supergratis.Ha en skön dag på jobbet.kram

OBS:HÄLSA BIGGAN

syren sa...

Hälsa till Biggan! Ska sända positiva tankar till henne.....Kram

Stattinskan sa...

Jag tänkte jättemycket på detta igår. Jag och Yvonne pratades vid på telefon också. Jag sänder all min goda energi, håller tummarna och hoppas att hon snart ska vara på benen igen!

Yvonne :-) sa...

God morgon! Jag pratade med Sören och skickade mina/och allas hälsningar till vår goa Biggan.Tänker på henne och hennes familj! Kramar om henne i mina tankar..............Det är roligt att komma ut och se sig omkring! Ha en bra fredag! ♥kram!

attis sa...

Hej vännen. Klart vi sänder positiva tankar till henne. Du får hälsa henne så gott om du pratar med henne igen. Jag har fotat med telefonen. Min kamera har pajat nämligen. Ha en skön dag .
Kramelikram

ansepanse sa...

det är klart att vi gör
massor av positiva tankar till BIGGAN och styrkekramar och allt jag kan tänka mig
kramar

eva sa...

Sänder massa styrkekramar till din vän Biggan.
kramiz

Carina Sjölund sa...

Nästa gång du pratar med henne får du hälsa så gott från mig!
Kramen vännen♥

Anonym sa...

Håller tummarna att allt går bra och att hon snart är ute och fiskar igen, Biggan.

Nett sa...

Ryser i hela kroppen när jag tänker på vår Biggan.. Och visst är hon seg.. *kram*

Ellis sa...

Hej vännen!
Skönt att de tar hand om henne på sjukhuset, hoppas hon får komma hem snart! =)
Jag ska iväg och dansa ikväll, fick skjuts med en kompis, så kan vila tummen och slipper köra. Hoppas du får en fin helg, här är det 38 i solen nu!
Kram Elenor

Anonym sa...

När jag pratade med Sören i middags var dom på väg hem på permission över helgen....det lät i alla fall hoppfullt. Hoppas dom tar henne fort så hon slipper gå och vänta!
Tack för din medkänsla! Kramar

diana sa...

Vi får hoppas att hon blir snabbt bra.

Petra sa...

Förstår att det är en jobbig tid för er!
Kram

anniepiie sa...

Åhh hoppas att hon blir frisk snart, håller tummarna för att operationen går bra!!! SV Tack! :) Den blev kanon,dock regnande det men lika kul för det! ;) Kramis

anniepiie sa...

Åhh hoppas att hon blir frisk snart, håller tummarna för att operationen går bra!!! SV Tack! :) Den blev kanon,dock regnande det men lika kul för det! ;) Kramis

Ninz sa...

Klart Biggan skall få alla positiva tankar & energier som finns :) Hälsa krut Biggan så gott!
Sv; Du det blev en ordentlig rivstart för dig.
Kramen :)

Anonym sa...

Önskar Dig enn Trevlig Pingstafton!

Kram
Stevie

Anonym sa...

Stackars BIGGAN!
Hon lever dock ett Hektiskt och Stressigt liv med sina musicerande pojkar! Hon måste ta det Lugnt!
:)
Önskar Dig en TREVLIG PINGST!
Kram :)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...