19 juli 2010

Sista arbetsveckan före semestern!!

Måndadsmorgon och ny arbetsvecka, som säkert kommer att bli mycket hektisk. Fast det känns inte så farligt nu när jag vet att semestern står för dörren.
Fem dagar till att gå den lilla stigen bort till bussen...Idag skiner solen fint igen, kanske just för att det är arbetsvecka...igår lyste den mest med sin frånvaro.

I fredags var vi på Blomsterlandet där jag fick syn på något fantastiskt vackert! Fast nu stundar ju semestern, så några nya blommor blir inte inköpta, annars hade jag allt köpt den här!
Nu ska ju både mina växter och min Cesare på sommarnöje så här blir inte så mycket kvar. Fast jag får ändå ordna med någon som vattnar det som inte går att flytta.

14 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Här är första veckan slut. Vilken härlig blomma, ska den vara inne lr ute? Ha det gott. Vi hade sol igår med men det blåste kallt på fm. Kramar

Yvonne :-) sa...

Morn morn!!!Ja det är lite kyligare idag.Vilken vacker blomma.Hur länge ska du vara på semester?? Kram!

biggan sa...

godmorgon, skönt att det snart är dags för er. och ha katt och blom vakt är skönt, så man kan koppla av ordentligt. ha en fin dag på jobbet kramar biggan

diana sa...

Vilken pampig blomma. Förstår att du blev sugen på att köpa den :)

Camilla sa...

Oj,vilken blomma!
Jätte cool!
Förstår att du var sugen på att köpa den.
Ha en toppen dag och hoppas att ni också har sol.
Kram på dig!

Camilla sa...

Glömde att berätta hur jag tog korten.
Ungdomarna stod med håret ner i vattnet. Jag räknade till tre så slängde dom upp huvudet.
Då blev det så där.
Vi hade jätte roligt då vi gjorde det.
JAG åtminstone ,hade roligt ;)
Ha det bäst!
Kram!

eva sa...

Godmorgon:)
Ja absolut behöver man bara va mellan varven och inte göra någe!:)
Vilken läcker blomma den skulle man ha!
kramiz

Renée sa...

Vilken häftig blomma!!! Fast den var säkert dyr? Iallafall så kan man ju alltid gå till handelsträdgården och njuta lite utan att köpa nåt så blir man inte fattig!

Nattis 2.0 sa...

Samma här. 3 arbetsdagar/nätter kvar innan det är dags för semester! :)

egoinasmamma.nu sa...

Verkligen en speciell blomma!! Jag har bara tagit ut två veckors semester än så länge, så jag BÖRJADE jobba igen i dag. :D

Anonym sa...

Vilken läcker blomma. Det är nog bäst för mig att bara titta!Jag är en mästare påatt ha ihjäl vackra blommor! Kram

Gilla sa...

Jag undrar just vad en sån fantastisk sak kan heta.

Kram/Gilla

Anniepie sa...

Åhh va gutt med semester för dig snart! :D jag är inne på min sista sommarjobbsvecka och det ska bli skönt med ledighet! :) ha en bra kväll. Kramar!

Smörblomma sa...

Så skönt att ha hela semestern framför sig! Jag har ju bara två veckor kvar, jag ;) Kramiz

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...