11 maj 2010

Tisdagen ser ännu väldigt fin ut...

Det såg fint ut igår också, men skenet bedrog. Det var en bitande kall vind så det gick inte att sitta ute.
Nu drar det ihop sig till min första semester detta år och det är mycket jobb som ska hinnas med. De goda ambitionerna som finns på morgonen, har helt försvunnit när kvällen kommer. Då är jag trött och det blir varken hackat eller malet!
På torsdag hoppas jag i alla fall få prova min nya kamera vid havet, så måtte då solen få lysa över oss!

25 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Har glömt att köpa medel mot fästingar i år. Här är kallt men solen skiner. Kramar

Petra sa...

God Morgon!
Fint men minusgrader idag. Får väl se fram på dagen :)

Kram

Camilla sa...

God morgon!
Vi har haft sol hela helgen ,så även igår.
Dom sa att vi skulle få sol även idag men tittar jag ut så är det gått och det har regnat.
Hoppas att vi får sol och värme närmare helgen.
Jätte fina bilder du knäppt!
Kram på dig!

biggan sa...

godmorgon härliga bilder, ja i dag är det fint, just nu i alla fall. skulle väl bli regn igen, men hoppas dom har fel, kram biggan

Farfar-Hebbe sa...

Mors..Nu har solen hittat hit igen.
Men hu så grått och kallt vi haft några dagar..Slit inte ut dig nu,,spar lite energi till semestern,är du snäll..Haé Kram.

biggan sa...

ahhh skit med, det är ju jätte kallt i blåsten. här ingen ännu, men den brukar komma ju mer solen stiger. men vi får se. kram biggan

roffe sa...

God morgon.tro du inte att de är inbillning att vi vill ha mycke kaffe och cigg,innan man vakna till.idag är det 7 veckor uppehåll utan cigg,men visst suger det nu när man dricker kaffe.måste sluta.märker ju att man har mer råd till annat+mat.nu när man är arbetslös.ha en skön dag.kram

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,jag är lite osäker på om jag hört den förut,men det låter bekant..Haé Kram.

Ellis sa...

Morrn!
Här är det grått och småregnar ute, så en tråkig dag men samtidigt en rolig dag, ska iväg ikväll! =)
Ha det så bra!
Kramar

sannof sa...

Vackert med vitsippebacken... ha det gott..=)

Bitte sa...

Ja,har börjat cykla till jobbet och man får minsann klä sig lite mer då.Värmen har iaf börjat komma här.Ha en fin dag,kramen!

Vicke sa...

fina bilde igen

ansepanse sa...

hos oss är det en kall vind, kanske tar på mig en tröja under vinterjackan idag
kramar

egoinasmamma.nu sa...

Det ser så vackert ut! Härliga bilder.

Gunilla sa...

Åh, du ska ha semester snart, härligt !!! hoppas det blir riktigt fint väder så du får njuta då !!

Anonym sa...

Kommer du bra överens med den nya kameran??? Jag vågar inte tänka på att köpa en, oteknisk som jag är. Kram

Anonym sa...

Kommer du bra överens med den nya kameran??? Jag vågar inte tänka på att köpa en, oteknisk som jag är. Kram

Anonym sa...

Kommer du bra överens med den nya kameran??? Jag vågar inte tänka på att köpa en, oteknisk som jag är. Kram

Gilla sa...

Vi har haft det både blåsigt, molnigt och kallt idag.

Svar: Jag tror på allt vad dom säger på TVn! Hihi! Men på måndag kommer i alla fall VI känna av värme i 14 dar.

Kram/Gilla

Nett sa...

Härlig Tisdag, jag hoppas på fin Torsdag, då skall jag ut och njuta av naturen tänkte jag. Kram

annsan_s sa...

Så sant så! Fina bilder som vanligt. Ha en go kväll..Kramiz

Mita sa...

Hoppas verkligen att du har ork kvar sen och kan njuta av semestern.
Underbara vitsippsbackar du bjuder på. Vi får hoppas på sol till helgen,vore väldigt tråkigt annars.
Kram vännen!

Tommy sa...

Hejsan. Jo jag kan förstå att du inte vill lägga ner så mycket arbete. Det är bara det att när man får den perfekta bilden så kanske man vill förstora den och då behövs hög upplösning.

Frogprincess sa...

Ja men tyvärr är det ingen värme ute. Men den kommer väl...

Farfar-Hebbe sa...

Morsning,,Ja vi får göra som haren,leva på hoppet,,och hoppet är väl det sista som vi lämnar ifrån oss..Slit inte ut dig på jobbet nu,,spar lite ork till semestern oxå..Haé Kram.

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...