2 maj 2010

En fantastik 1:a maj, trots kylan!

Dagens största händelse var att Christoffer vann vårloppet på Varna!!! Trots att han fick problem med karten i andra inledande loppet och startade som nummer nio i finalen, så körde han in och VANN!!! Grattis Chrstoffer!!!
Werona skickade en bild till min mobil, en bild från prisutdelningen, men jag vet inte hur jag ska få in bilden på datorn!!!
Mer om dagen igår kommer senare bl.a har min lille kisse Cesar blivit storebror och min syster visar upp något underbart fint som hon gjort!!!

24 kommentarer:

Vicke sa...

Ja, grattis Christoffer. Strular det på denna blogg så lägger jag ner för gott

egoinasmamma.nu sa...

Vad roligt! Stort grattis till Christoffer, bra gjort!

biggan sa...

ahhh grattis christoffer, vad kul. ja du måste ha en kabel mellan datorn och mobilen, har jag för mig, ungarna sover så jag kan inte fråga heller. men jag tror det är så. nu har jag tagit tag i alla dukar håller på att stryka en stor hög, suck. kram biggan

Yvonne :-) sa...

Grattis Christer!!!Vi har haft +-0 Men nu har vi 4+.Du får säga till din gubbe att han ska lägga sig på värme.Kram!

Farfar-Hebbe sa...

Grattis Christoffer..
Ja så är det,om tankarna drar iväg åt något håll,,inte lätt att lägga om kursen då,,men pang på den nya gåtan.Haé Kram.

biggan sa...

ja jag är nästan 100, men så kan det nog bero på vad det är för mobil. vad är det för mobil, så ska jag fråga den första av dom som kommer opp. kanske kanske kan det bli middag på altanen i dag, full sol, men lite kallt fortfarande men blir väl bättre på dan kram biggan

roffe sa...

God morgon.idag ätit frukost på balkongen.solat lite innan datan.just nu 40 i solen.ha en skön söndag.kram

Siita sa...

God förmiddag. Grattis till Christoffer, han är bäst. Här är en härlig vårdag nu. Kram

Anonym sa...

morgon vännen ! försöker ha dom rätt korta så jag inte fastnar någonstanns men nu har dom ju klar vuxit sig längre så då rök långfingernageln...ha en riktigt fin dag och jag hoppas solen är framme hos dej med..kram../flower

sannof sa...

ååå så kul grattis till Cristoffer..=)

biggan sa...

hihi japp det sista spelade nog inte så stor roll hihi, har kollat med simon, kabel, men han sa som han hade själv, en usb adaptor, en liten grej som man för över bilder från telefonen, som ett usb minne ung, som man bara stoppar i datan sen, smart. nu ska vi käka frukost, barnen ploppar opp här, sen sticker vi i väg en sväng. ha det så gott i dag nu, så höres vi sen kramar biggan

Geddfish sa...

Här är soligt men kallt. Vilken proffsig profilbild du har! Så skulle man kunna ligga och plaska jämt.
Kram från "plåsterlappen"...
Ha det gott!

Smörblomma sa...

Grattis till Christoffer :) Fint första maj väder ni hade förresten, här föll snöblandat regn ner :(

Härlig profilbild du har lagt in. Kramiz

Emma sa...

Jo det kan jag tänka mig att det var.
Grattis till honom :)
Kram

Mita sa...

Men stort grattis till killen,kan tro att han är glad.
Idag är det soligt och fint,en aning svalt i vinden,men man får vara nöjd ändå.
Sköt om er,
Kramizar!

Mia sa...

I Jönköping har vi ett fantastiskt vårväder idag. Strålande solsken och em blir säkert varm och behaglig. Ut ska jag!

starling sa...

Ett grattis till vinnaren. Vad kör han för något? =)

syren sa...

Grattis Christoffer! Hoppas ryggskottet är bättre idag. KRAM

Ellis sa...

Grattis till honom! =)
Här har det varit en grå och kall helg med regn, just nu verkar solen titta fram så kanske vi får en fin måndag!
Har dock haft en fin helg med en massa dans och en dag på Bodaborg! =)
Kramar

Nattis 2.0 sa...

Fantastiskt! Grattis till hgonom :)

Anonym sa...

grattis till christoffer. har ceasare blivit bror. vad spännande. då går det bra då!
kram

Anonym sa...

GRATTIS till en duktig kille. Säsongen börjar bra, hoppas den fortsätter så. Kram

Gilla sa...

Det är ju så fantastiskt att bli teenager. Man är ju nästan vuxen då! (tror man) Grattis ändå!

Kram/Gilla

biggan sa...

godmorgon själv vännen, japp helgen går så fort, så nu är det ny vecka igen. kram biggan

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...