18 mars 2010

Inskolning av min Cesare!

Det gick jättebra med Cesare och Wictorias kissar!
Lilla Skrållan tog plats i sin transportbur och väste lite avvaktande, men mer blev det inte.
Cesare själv hittade genast roliga saker att slänga sig upp i, han hade absolut inget emot kattjejerna och inte heller deras leksaker! Fast vi ska ha en lång inskolning med många besök innan vår semester i maj. Fast det kommer säker att bli jättebra! Nästa inlägg ska ni få en förhandstitt på Wictorias nya tavla. Just nu kan ni få kika på detta självporträtt...

Ja, det är ett framtidsprträtt förståss för så gammal är hon ju inte ännu...
Det fanns mycket att se i hennes ateljé och förhandstitt på den nya kommer som sagt!

22 kommentarer:

biggan sa...

roligt det gick bra, ja hon målar ju så bra viktoria, jag är så glad över min tavla om ni visste. hänger här över min data. ha det gott idag, mejlar sen kramar biggan

biggan sa...

så skönt för dig, det är ju det, det dåliga samvetet alltid, ha en bra dag nu kram biggan

Mi sa...

Godmorgon! Skönt att det ordnat sig med internet för dig. Bra att det fungerar med inskolningen. Lättare att kinna koppla av då när man är borta. fina tavlor. Ha en toppendag. Kramar!!

paloma sa...

Blir det side i maj? Oh så mysigt! Kul att Ceacar verkar tycka det går bra att vara hos dem! Vilken gullig bild med! Men du vad duktig hon är att måla! KRAM

Nett sa...

Gillar sista tavlan :) Kram

Livsnjuterska sa...

Va bra att katterna funkade tillsa mmans,
En godmorgon till dej

Kram

Vicke sa...

din dotter är duktig och det kommer säkert att gå bra med katterna, jag publicerar bara i förväg om jag är på resa

attis sa...

Visst är han söt den lille rengöraren. Vore ju toppen om han kunde fixa bråkiga internet oxå. Håller tummarna att det håller nu. Vad bra att ni får möjlighet att ha en lång inskolning. Blir bara det för lilla Ceasar. Duktig konstnär verkar hon vara. Ha nu en bra dag.
Kramizen

Bibbi sa...

Hej tjejen :-) Förståndigt av dig att skaffa trådlöst. Fungerar i 99,9% av fallen.

Vilken häftig kattmamma du funnit. Och målar gör hon!!! Härliga exempel du visar.

Tänk att jag missade att det är så vackert i Uddevalla när jag var där. Fast jag hade huvudet fullt av att leta efter en musikskola som kompisens dotter skulle på öppet hus på. Får nog ta chansen att återkomma när det passar ekonomiskt.

Ha en fin dag och lycka till med inskolning och internet

Kramizar från Bibbi

Mim sa...

Söta kissar! Våra får ju tyvärr inte riktigt lika mycket uppmärksamhet längre, av naturliga skäl. Härliga tavlor, gillar verkligen färgerna!

Farfar-Hebbe sa...

Här hänger det regn i luften +3 just nu,,men helmulet..Haé Kram.

Farfar-Hebbe sa...

Samma här känner ingen med dagens namn,,fint att inskolningen av Cesare går bra..Haé Kram.

Frogprincess sa...

Vad fina tavlor! Tänk om man kunde måla...
Ceasar ser ut att stormtrivas :-)

Hannah sa...

Vad härligt att det gick bra med katterna. Tack för din kommentar på min blogg. Kram!

Anonym sa...

skönt de gick bra med katterna :) så läckra tavlor, hon är verkligen duktig på att måla :)
fy tusan här har vi snöstorm blä.. säger jag bara, nu kommer jag inte stick ut näsan utom för hundarnas skull :) ha en fin fin dag :) *tingeling*

Unknown sa...

Ojj vad fina kort du tar,vad har du för en kamera???
Så du har fått tillökning,eller ska du bara passa honom??
Gött att nätet é tillbax,hoppas det stannar där nu då^^
Kramiz

Anniepie sa...

Skönt att det gick bra med katterna! :) Konst är intressant faktiskt! ha en fortsatt bra dag nu! :) Kram!

Stina sa...

Vilken tur att katterna funkar tillsammans. Det dåliga samvetet kommer fram om man ska lämna dom på pensionat samt att det kostar skjortan att ha dom där.

Fina tavlor!

Klokt med mobilt bredband. Funkar för det mesta alltid överallt. Mobilt bredband har jag på Öland.:)

*kram*

Petra sa...

Hejsan!
Vad skönt att det verkar funka :)

Ha en bra kväll!
Kram

Smörblomma sa...

Cesare verkar ju verkligen att trivas där!

Så vackra, uttrycksfulla tavlor... Mycket levande... Kramiz

Vicke sa...

snön får ge vika sakta men säkert

Ellis sa...

Skönt att det verkar gå bra med Cesare! Hon gör verkligen fina tavlor, ska bli spännande att få se fler bilder senare! =)
Kramar

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...