3 mars 2010

Hallå! Vem är det som ringer...

Godmorgon! Fast så god vet jag inte om den har varit hittills...Jag väcktes halv fyra av telefonen...men ingen var där när jag svarade på andra signalen! Okay, kan ha varit en felringning, fast det är ju bra om människan säger det, eller hur?
Men nu, tio över fyra så ringer mobilen! Jag tyckte att det var min svärdotter först och frågar om hon har ringt förut. Nej, nej säger då denna människan och ber faktiskt om ursäkt...och lägger på! Fast visst är det märkligt...Två samtal med ingen alls så här tidigt, två felringningar till två telefoner...Skumt eller???

19 kommentarer:

annsan_s sa...

Godmorgon i stugan! Varför inte, den är så snygg! Kramiz...

annsan_s sa...

Det blir det! Jag följer gärna med! Kramiz

annsan_s sa...

Jag följer dig nu! Hur lägger man till en bild? Kramiz

annsan_s sa...

Missade den rutan! Nu hittar jag den inte! Kramiz

Vicke sa...

det är inte kul att bli väckt på det sättet

Lindy sa...

Godmorgon!!!
Nä, fy att bli väckt så vid den tiden, man hoppar ju upp med egtt ryck och tror att något hänt, märkligt att det var så på båda telefonerna...
Headern blev bra, ska jag komma med en nackdel så är det att lille cesare hamnade mitt i texten...
Är det här inne man kommer hitta dig nu eller?
Ha det underbart!
Kramar!

Livsnjuterska sa...

Den här bloggen var jättesnygg, kanoon!

Gomorron och kram

Petra sa...

God Morgon!
Jasså så det är här den är....din nya blogg :)

Kram

Nett sa...

Så märkligt, sådant är trist när de inte ens kan säga att de har ringt fel. Kram

Frogprincess sa...

Ja... jag ksulle nog känna mig lite illa till mods om det hände mig.

biggan sa...

japp gjorde det här med precis, se om ungarna hinner hem idag, fick veta precis att dom är på väg hem i alla fall. hoppas dom hinner, för deras skull. samtidigt lagar jag käk just nu. vargarna är hungriga när dom kommer hihi kram biggan

biggan sa...

ja det borde jag med göra.
japp 3a i dag, bra det också, skillde ju bara 5 poäng, tomson var lika glad han med, nu ska det bli tv här i alla fall. ha en bra kväll kramar biggan

biggan sa...

japp han såg så glad ut så hihi, nu tv kramar biggan

syren sa...

Ska du lämna Metro? kram

Lena sa...

håller med dig, mycket skumt!!! Har en kompis som oxå blev väckt av att telefonen ringde i förrgårsnatt, 6 ggr!!!ingen sa nått, bara klick när hon lyfte luren! Fin bloggen blev, lycka till me den :) Kram!

Stina sa...

Konstiga människor det finns och så kan man undra om det är samma människa. Då tätnar nästan mystiken om vem som ringer vid det klockslaget. Fy vad otäckt!

*kram*

PS..fin blogg :)

attis sa...

Det var verkligen skumt. Vad härligt han ser ut att ha det er Ceasar.
Kraemlikram

pamela sa...

Näe men fy vad otäckt! Så tidigt med! Men förmodligen var det nog samma båda ggr! Är detta nya bloggen nu? Skall jag länka hit i stället? hoppas du får sova ostört i natt! KRAM PALOMA

Stattinskan sa...

Här inne var det jättetrevligt!
Kramar

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...