12 mars 2010

Ibland fattar jag inte vitsen eller nyttan av saker och ting!

Jag förstår inte alls vitsen med alla dessa koder som ska skrivas in överallt! Själv har jag tagit bort detta för att underlätta för mina läsare att kommentera. Det är väldigt tidsödande att tyda och skriva in koder för att få iväg en kommentar!
Jag har aldrig någonsin upplevt några olägenheter för att jag inte har någon kod, så vad vitsen med detta är begriper jag inte!
Nu drömmer jag om att få se de undert fina, gula små maskrosorna kämpa sig upp genom asfalt och betong. Då hör jag till min fasa att här ska bli mer snö, redan i eftermiddag!! Det var ju inte alls det jag drömde om...Hoppas ni alla får en fin fredag oavsett vädret!

37 kommentarer:

Petra sa...

God Morgon!
Verkar som dom bara hamnat hos folk utan att dom lagt till dom..Irriterande är det iaf ;)

Ha en bra dag!
Kram

Siita sa...

God morgon. Ja jag längtar oxå efter dom små solarna nu. Kram

biggan sa...

jo jag vet, det skulle bli regnsnö här i dag, jag hoppas ju verkligen på regn då, nej jag har inga koder heller, finns ingen vits att ha det, kram biggan

biggan sa...

nej fyyy så mycket vill jag inte ha, jag vill ha massa regn, hihi, kram biggan

biggan sa...

ja vem sjutton vill ha snö, hihi, en köldknäpp ja det kan gå bra, men inte snööö, japp vi mejlar sen. han hade mycket att berätta. kramar biggan

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,här lovar dom kallare och kanske snö till i morgon,hemska tanke..Ja jag önskar det var kodfritt,dom är svåra ibland..Haé Kram.

Farfar-Hebbe sa...

Ja det vill jag lova,,funkar skitbra utan Telia..Haé Kram.

Yvonne sa...

Jag har inte heller begripet varför de ska ha alla dessa konstiga koder som man knappt kan läsa..Jag ser också fram emot att få träffa er alla.Tack för kramen. Ha det så bra idag! Kram!

charlotte sa...

näe jag förstår heller inte vitsen med att ha koder på sidan
kram o hoppas du slipper snön

Nett sa...

Inga koder hos mig heller, har aldrig haft.. Hoppas att du får en trevlig helg *kram*

Mi sa...

Godmorgon! Visst är det tröttsamt med dessa koder. Dom går ju inte ens att tyda.
Säg inte att det ska bli mer snö, hoppas att jag hörde fel. Ha en riktigt skön fredag. kramar!!

Unknown sa...

** HÅLLER FULLKOMLIGT MED DEJ**
KODER hit o dit gör en bara irreterad.. Har inte lärt mej denna blogg ännu,och jag hoppas inte jag tryckt i nått om kod innan godkännande.. FÖR I SÅ FALLL,HJÄLP mej i så fall vad det är jag ska ta bort,för det vill jag INTE ha io min blogg =)
Jo i Uddevalla bodde vi ju i två är knappt,så man han med uddevalla rätt mkt under den tiden. och som barn var jag på kollo i uddevalla=)Och då minns jag att vi rymde mitt i natten o smög oss till Landbadet,hihi.där älskar jag att vara än idag=)
ha det gott kramiz..

pamelaw65@yahoo.se sa...

Näe håller med. koderna är bara tidskrävande och jobbiga! Vi har ingen sol i dag, utan det snöar nu igen!!!!!!Blir galen på snön! Ja men gud så man saknar våren nu..nu vill JAG HA VÅR!!KRAM

agnetha sa...

Hej! Vad glad jag blev när jag såg en ny bloggvän i kommentarsspalten.( eller vad man nu ska kalla den)
naturligtvis hoppas jag på att bli bra från detta gissel. Idag skiner solen här hos mig och det är härligt. Har som du förstått älskat den och älskar den fortfarande. Nu måste jag smörja in mig med faktor 50 innan vi träffas hon och jag. Men det är smällar man får ta :)
Jag har inget emot alla dessa gula solar i gräset tycker de är fina så länge de är gula.Men maken han se rött när han er dem. :) Jag tror de djävlas med honom ha ha .
Hoppas att vi hörs fler gånger. Jag ialla fall titta in till dig igen
// Agnetha
http://agnetha52.blogspot.com/

Vicke sa...

Svar. Google ser direkt om du har vänner som är inne o klickar på reklamen ofta, då ryker kontot

Ninja sa...

Koder är väl bara för de som besväras av spam...men jag är så liten i cybervärlden att inte ens spammen hittar till mig :)

Aurora sa...

Det kom ett litet puder här i förmiddags men sen dök solen upp och strälande från sin bästa sida. Mer sånt önskas. Kram

Geddfish sa...

Ja, Mona, jag vill ha vår! Jag har varit inne hos dig och kollat flera ggr, men inte kommenterat. Är lite stressad. Jag har ingen kod på Expressen, även om jag hade velat.
Tycker du har en mycket fin och OK blogg.
Kram Geddan

Gilla sa...

Det är på det viset, att om man har en kod i sin blogg, kan inte en annan dator ta över din blogg och skicka ut en massa spam. För en dator kan inte läsa dina kodord. Men det kan ju till exempel jag. Kram/Gilla

Mi sa...

Önskar dig en trevlig kväll. Kramar!

Veiken sa...

Ingen mer snö, tack!!! Några maskrosor skulle inte sitta dumt nu. Stackars dig. Har du varit utan nät. Tråkigt! Kram

Bibbi sa...

Hej tjejen. Tassar in för att se vad som hänt hos dig nu när internet är tillbaka.

Förstår inte de som tycker illa om maskrosor. De är ju såååå vackra, så länge de blommar.

Har jag också en kod på min blogg eller... Jag vill i så fall inte ha den för jag håller med dig i din känsla om koder :-)

Önskar er en riktigt härlig helg på andra sidan Sverige. Kramizar

Kina sa...

NEJ snälla ingen mer snö nu! Har ju precis börjat få vittring på våren:) Maskrosorna kan jag dock skippa, sonen är SUPER-allergisk mot dom. Hoppas du får en bra helg!
Kram Kina

Mita sa...

Otroligt att man ska längta efter maskrosor som man annars svär över i gräsmattan.Det är ju bladen som är fula,själva blomman är ju som en liten sol.
Ha det gott,
kramiz!

Smörblomma sa...

Ja, det är verkligen lätt att få internetabstinens!

Jag längtar också efter maskrosorna! Kramiz

Ellis sa...

Tycker att det blir bara mer och mer koder överallt, jobbigt!
Det var kul att träffa Veiken, i hennes hemstad!
Hoppas du har haft en fin kväll!
Kramar

Yvonne sa...

Jag har bowlat men är inget proffs behöver staket runt om .
Kram!

charlotte sa...

visst är det en väldigt rolig o annorlunda blogg. enda bloggen jag stött på där läsaren skriver innehållet
kram

Fingerfärdig sa...

Jag har heller aldrig haft några koder till kommentarsfunktionen på mina bloggar. Det har inte förorsakat några problem för mig. Bara onödigt krångel, om Du frågar mig. TREVLIG HELG!

Vicke sa...

svar; Någon eller några har klickat för ofta, annars hade dom inte raderat ditt konto

roffe sa...

God morgon.du ska ha en skön lördag.kram

biggan sa...

godmorgon, så nu har alla killar åkt iväg på audition. så nu är det levin och jag kvar, malin skickade vi tillbaka till sängen halv 6 så nu blir det lek, ha en underbar lördag, kramar biggan

Farfar-Hebbe sa...

Mors,Här är solen på plats,ja det är inte lätt alla gånger när bilden är ihopsatt av bara en ansiktshalva.Men sen i dag kommer en där du får gissa på en sak.Haé Kram.

Yvonne sa...

Morn morn! Klotet kan gå vart det vill.Men det beror på vem som har kastat iväg det.Kram!

Siita sa...

God morgon. Här är solen uppe igen. Kramar

Unknown sa...

Svar: Jag tror inte att det är storleken som avgör i det här fallet. Hoppas att du får en härlig weekend. Kram/Gilla

Ammis sa...

Håller med du, kodfritt ska det vara. Har också skrapat fram lite gräs runt altan..hi hi, men det töar fort nu när solen gassar på. Idag ska jag försöka sitta o. få lite solbränna faktiskt. Ha en go söndag Mona. KrAMelikram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...