19 mars 2010

Fredagsmorgon med Metroproblem...

En trana lär ha anlänt till Hornborgarsjön, då är det bara att hoppas att de andra nu snabbt följer efter så våren får sätta igång!
Nu vill jag ha snöfritt så de efterlängtade vårblommorna kan få komma upp!
Jag trodde inte jag skulle behöva råka ut för Metrostrul på min nya place, men jodå...eftersom många vänner är på Metro så vill jag ju hälsa på där, fast idag är det svårt...mycket svårt! Det tar ett par minuter hos varje metrobloggare innan kommentarsrutan kommer upp!!
Ha en bra fredag alla! Här njuter jag av drippdroppet ute och vadar gärna genom alla vattenpussar för nu ÄR det vår!!

25 kommentarer:

Nett sa...

Fredag och helg för vissa, men inte för mig. Inatt börjar jag jobba :) Skall bli skönt att återgå till jobbet känner jag. Önskar dig en trevlig helg. Kram

biggan sa...

godmorgon mona, visst är det härligt, våår. ja jag hade problem häromdagen med metro och besöka alla, får se om det går i dag, kram biggan

charlotte sa...

men om de inte vet att det är jag.. jag erkänner ju inte såna saker
kram

Farfar-Hebbe sa...

Morsning..Nä jag har inte problem att komma in och kommentera,kanske det var tillfälligt..jag gör som du längtar tills dess vårblommorna kommer..Ha en bra sdag Kram.

roffe sa...

God morgon.du ska ha en bra dag.kram

Anonym sa...

God morgon i stugan! så trist när det int vill funka..
ja nog är man less på all snö, måste ut o skotta idag igen, suck.. men ev i morgon skulle solen komma till oss, jippi, hihi... ha en fin fin dag :) *tingeling*

kristina Chatillon sa...

Hej Mona. Tror jag fixat detta.Hoppas Kul i så fall. Kramen från mig till dig

kristina Chatillon sa...

Tror jag fixat till det kram från Kristina

biggan sa...

ja skönt att slippa det nu, att man inte kan göra inlägg, lägga dit bilder mm. ha en underbar dag nu mona kramar biggan

kristina Chatillon sa...

Vilken konstnär till dotter du har. Tycker mycket om hennes tavlor....

Farfar-Hebbe sa...

Okidoki,då är det som det ska då.Haé Kram.

sannof sa...

Håller med nu längtar man efter vitsippor och tussilago..=)

Mi sa...

Godmorgon! Metro har strulat väldigt mycket på sista tiden. Hoppas att du får en härlig fredag. Kramar!

paloma sa...

Godmorgon Mona! Härliga vårbilder! det gillar vi.kram

Anonym sa...

Godmorgon FenixMona!

Metrobloggen har strulat för oss som har just MetroBloggen de senaste dagarna. Mina för programerade inlägg
har inte blivit publicerade. Ett som skulle komma kl 00:00 igår kom först kl 09:06. Men idag tycks det funka. Kloppan (Charlotte) hade problem att komma in hos mig, någon dag. Ja ibland är metrobloggen bara skräp.
Ska länka till Din Turkiet blogg på min internationella TWITTER,
så Du bör kanske fixa en translater till den om Du inte redan har en sådan. Finns att hämta på Google.

ha en fin Fredag.

Kram

Stevie

Hannah sa...

Men hur ska man lägga in sin header på sin blogg med tanke på alla koder och så?
Kram!

Mita sa...

Ja ibland är det sååå segt på Metro,inte ha man lust heller att sitta där och stirra in i skärmen heller. Men det kan även vara segt ibland här på Bloggplatsen,fast inte lika ofta tack och lov.
Hoppas det går bra sen med inskolningen för kissen,
Ha en fin,fin fredag vännen,
kramiz!

Kina sa...

Ja nog är det segt på metro idag. Här regnar det lite just nu och det är ju bra för då smälter det undan lite snabbare. Som hundägare är det dock lite tråkigt nu, jösses vad skitiga hundarna blir. Tur dom är små:)
Kram Kina

Vicke sa...

Trevlig helg

Margit sa...

Hejdu! Ja det tar mycket tid att skriva tkommentarer tillbaka, och det vill man så gärna göra. Men ibland hinner jag inte...Dygnet har bara 24 timmar...och det är annat man måste gör a också.
Önskar dig en trevlig fredagkväll!!!
Kram!!

Anniepie sa...

Åhh vilka fina bilder! :) Önskar dig en bra fredag oxå! ;) Kram!

Mi sa...

tittar in för att önska dig en bra kväll. Kramar!!

kristina Chatillon sa...

hej och god lördags morgon. Här i STHLM försvinner snön med en rasande fart. Känns vår i luften 5 gr+ och justnu tittar den efterlängtade solen fram...Trevlig helg

kristina Chatillon sa...

God morgon. Det går långsamt att göra vissa saker inim bloggen? Ska det vara så???

kristina Chatillon sa...

Det står alltid "säkerhetsvarning" vid kommentarer...

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...