25 oktober 2010

Skyltfönster som var ett vackert nöje

Den som har anlag för shopping blir lätt ruinerad i Italien.
Där fanns allt och lite till...

Kläder, skor för alla åldrar och skyltfönstren var helt facinerande...nästan som små shower.

Jag kunde ju inte låta bli att knäppa några bilder under våra kvällspromenader.

Om det var tillåtet vet jag inte, men jag vet var det INTE var tillåtet...de bilderna ska ni få se i morgon! Jag hade missat att fotografering var förbjuden men hade tagit några bilder innan Werona stoppade mig. Vad jag inte fotograferade var kameran på toan, men då hade jag nog säkert åkt fast!


22 kommentarer:

Camilla sa...

Där skulle man kunna shoppa en hel del ser jag.
Vad har du nu knäppt på som man inte får?
Spännande att få se.
Ha nu en toppen måndag!
Kram och god morgon!

Stattinskan sa...

Lite utöver det vanliga :-)
Gomorron :-)

Siita sa...

Tur man inte är där nere, skulle nog ruinera mej om jag skulle handla där. Ha det gott i kylan. Nu ska jag snart iväg. Kram

biggan sa...

ja man kan nog handla mycket där. men dyrt har jag en aning om. ojj har dom kameror till och med på toa, sanslöst
ahh, då förstår jag att det blir lite senare i dag. kram biggan

eva sa...

haha men det skulle ha varit svårt att motstå forograferandet av skyltfönstrens läckra uppsättningar:)
Det ska bli spännande att se vad som var förbjudet att fota tur att verona var med och stoppade de dig:)
kramiz

Renée sa...

Kommer ihåg från det jag var i Italien att skyltfönstrerna var så fina. Fast det var oxå mycket dyrt kommer jag ihåg. Dock har de så mysiga kaffebarer och världens godaste caffelatte....

Anniepie sa...

Wow jag skulle kunna gå där flera timmar i sträck! :D Hoppas att du får en bra start på veckan nu! :) Kramar!

Frogprincess sa...

Att fota skyltdockor borde väl vara tillåtet...

Ellis sa...

Såg ut att finnas en hel del fina saker där!
Jag skulle nog ha beställt pyssel med dig från Italien! =)
Klar med ett kort, ska se om jag kan fota det så att du får se det ikväll, jobbar vidare på de andra två ikväll! =)
Kramar, Elenor

Mita sa...

Smakade ni caffelatte? Undrar jag som älskar det,*ler*
Kan tro att det är svindyrt,bäst att hålla igen pluskan...men fönstershoppa går ju bra.
Ha en fin dag,
Kramiz!

Mi sa...

Snygga skyltfönster och det är ju dom som ska locka in kunderna. Riktigt snyggt.
Ha en fin måndag. Kramar!

diana sa...

Mycket godis där ;) Shopping är aldrig fel.

Petra sa...

Kan tänka mej att man behöver lite ekonomi för att shoppa i Italien ;)
Kram

Anonym sa...

Just kläder är jag (tyvärr!) helt ointresserad av...
Med pryttlar är det en helt annan sak :-)

syren sa...

Tjusiga skyltfönster! Väntar med spänning vad du har fotat som man ej får....kram

Yvonne :-) sa...

Har man jobbat jouren så blir det segt nästa dag!Kram!

Vicke sa...

Skyltfönster är inget för mig, ha en fin kväll nu

Gilla sa...

Det var värst, vilken modebloggare du var idag. Jättesnygga kläder.

Svar: Jag har köpt en ny dator idag.

Kram/Gilla

Mia systeryster sa...

Jättesnygga kläder, synd att det är så himla dyrt i Italien bara!Kram

Anonym sa...

Vilken tur att det är gratis att fönstershoppa! :) Kram

Farfar-Hebbe sa...

Hej Mona,,nu är jag tillbaka i kylan igen,,efter 2 härliga veckor på Cypern..Haé Kram.

Siita sa...

God kall morgon. Ha det gott. Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...