21 oktober 2010

Torsdag 14 oktober kom vi hem från Turkiet, packade om och stack iväg med nästa plan till Italien.

Stressade lite och hann med att TÖMMA alla minneskort, så turkietbilderna låg i tryggt förvar...trodde jag...

Nu kommer jag inte åt dessa bilder för min stordator har plötsligt fått för sig att den fortfarande har semester!! Har i alla fall lyckats att få in italienkorten på min laptop så jag får försöka att använda den ett tag.

Vi hade några underbart fina och spännande dagar i staden Dezensano, sju mil från Milano vid Gardasjön och vid motorbanan SOUTH GARDA KARTING.
Motorbloggen kommer att uppdateras så fort jag hinner men inte denna morgon...en morgon som förresten är bitande kall med 5 minusgrader.

22 kommentarer:

biggan sa...

godmorgon, ahh hoppas verkligen han inte vill ha semester, så länge till. där har du ju alla dina bilder. mysigt ni hade det i i talien med, förstår du inte hinner med allt nu i början, tar ett tag innan man hinner i fatt allt, kram biggan

Sand mellan tårna sa...

God morgon och välkommen hem! Hoppas datorn beslutar sig för att börja jobba igen. Kram!

Yvonne :-) sa...

Oj då! Himma igen! Välkommen! Hur har din Cesare haft det?For du iväg igen?? Kram!

Mita sa...

Jamen välkommen hem. Kyligt eller hur?hi,hi... det är du inte van med nu. Förstår att du saknar värmen,
Lille Cesare blev väl glad att se er,
Hoppas datorn kommer igång sen så du kan bjuda på alla härliga bilder.
Kramiz!

Anniepie sa...

Wohoo du är hemma och tillbaka på bloggen igen! :D Surt när datorn bestämmer sig för semester! :/ Får hoppas att den kommer igång snart igen så du får tag på bilderna! :) Kram på dig och ha en bra dag nu.

Renée sa...

Man blir ju otroligt sugen på att åka till varmare väder efter att ha sett dessa bilder... Sverige är bra men bara på sommaren, resten av året kunde jag gärna bo någon annanstans!

Gunilla sa...

Oj, hoppas du får gång på stordatorn... synd på många fina bilder annars, gissar jag !

det är värst vilken globetrotter du är :)

Mia64 sa...

Härligt med så mycket semester.Tråkigt med bilderna.Hoppas det löser sig /Kram

roffe sa...

Hej.Idag har vi haft fin besök i hjo,Kronprinsessan Viktoria och Prins Daniel.Jag vet att jag är dålig att blogga.kommit in i en fel ryhtm.sover på dagen och uppe på natten.käns ingen ide blogga om jag går upp sent på dagen.Vad skoj att du kommit hem igen.har du vunnit på lotteri,ni varit iväg 3 ggr i år.avensjuk.fast jag åker iväg,så fort jag fått jobb.
Ha en skön dag.kram

Frogprincess sa...

Hej och välkommen tillbaka :-)
Håller alla tummar jag har att inte korten är borta för gott...

Petra sa...

Välkommna hem :)
Brun och fin är du med :)

Kram

Svorskan sa...

Får hoppas det ordnar sig med dina foton. // Kallt är det här också. Brr..

Mi sa...

Så nu är ni hemma igen i kylan. Hoppas att det ordnar sig med bilderna och VÄLKOMMEN hem igen. Kramar o ha en fin kväll!

Ninja sa...

Gamle Ryan....en sån tur en har en, snabb och billig :)
Jag passerade Gardasjön på vägen ner mot Pisa, motorvägen gick på andra sidan bergen och man kunde välja att åka längs med sjön men vi hann inte för vi måste passa gamle Ryan....

Camilla sa...

Välkommen hem!
GUD vad brun du är!!
NU blev jag verkligen avundsjuk.
Välkommen hem till verkligheten :)
Kram!

syren sa...

Brun och fin är du så du har haft en fin Semester förstår jag.. Hoppas det löser sig med dina bilder i den andra datan. Här kom första snön i natt,förra veckan hade vi upp till 6 minus i flera dagar idag var det också kallt och många fick skrapa bilrutorna och det satt i rejält. Skönt att man har garage vid dessa tillfällen.Kram

Mia systeryster sa...

Välkommen hem till kylan;)Kram

diana sa...

Hej välkomna hem ;) Ja idag är det kallt och nu stormar det på bra här.

biggan sa...

godmorgon denna fredag, fick ni igång datan? kram biggan

biggan sa...

men attans med, kom han inte, vad synd.men bildspel är kul. ohh vad glad han kommer bli att ni röstar allihpa, tack mona, kram biggan

eva sa...

Välkommem hem jag har kikat in hos dig mellan varven och undrat när du e tillbaka från båda semestrarna och det ska bli kuln att se fotona sedan:)
kramiz

charlotte sa...

hinner du någonsin ´fjälla :)
kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...