22 oktober 2010

Hej du vinterland...

Annat var det för bara en vecka sedan då sken solen även här och i Italien VAR det sommar!!

Efter bara två timmars flygning var vi i Italien och sju mil från Milano checkade vi in på hotell Astoria i Dezensano.


Riktigt fint och gemytligt hotell var det, med en härlig frukostbuffe...inte heller speciellt dyrt.


Hela staden var väldigt fin och välskött, så även stadens sjukhus, där vi fick göra ett akutbesök. Om detta ska jag berätta i morgon...Nu kallar jobbet och de föredrar säkert att jag kommer dit påklädd! Ha en fin fredag alla!!

Missa inte bildspelet i Motorbloggen!!!




13 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Låter inte alls trevligt med besök på sjukhuset,hoppas att det inte var något allvarligt.Vi hade det trevligt igår Killen kunde spela riktigt bra.
Kram!

biggan sa...

fint det ser ut. låter inte bra med ett akut besök. på sjuk huset.
ha en fin dag kramar biggan

Sand mellan tårna sa...

Här har vi fortfarande sommar :D
God morgon!

Camilla sa...

Vad hemtrevligt det såg ut att vara.
Akuten?
Vad har hänt?
Kikar in här lite senare!
Kram så länge!

Gunilla sa...

I morse höll jag på att sätta på mig skorna innan jag tagit på långbyxorna... hade inte heller blivit så bra i kylan :)

Anniepie sa...

Jaa, precis här är det ingen värme precis! :P Tack så jättemycket, kul att du tycker det! :) Oj, akutbesök till sjukhuset låter inge bra...Hoppas att allt är är bra nu och jo, kläder kan vara bra att ha på sig när man ska till jobbet! ;) Desamma du! :) Kramar!

Unknown sa...

Ha en bra fredag även du trots att vintern tydligen redan är här...
/SA

eva sa...

Hoppas de gick bra på sjukhuset i varjefall och undrar om de e lika strssigt och lång väntetid där som i Sverige på akuten?
Det var riktigt kul att pröva på alla olika finesser jag har ju inte det programmet i min dator bara på prov ett tag men jag funderar på att skaffa det för de var riktigt enkelt och få till fotona på olika sätt!
Önskar dig en mysig fredag.
kramiz

Mita sa...

Då har du nånting roligt att se fram emot,att hämta hem lillkissen.Jag skulle längtat ihjäl mig,*ler*
Idag är det strålande fint fredags väder,bara att njuta,och snön gårt bort fort för den här gången,
Hoppas inte det var alltför allvarligt med sjukhusbesöket,
Sköt om dig,
Kramiz!

Petra sa...

Här i Kinna har vi bara fått regn. men när jag kom till jobbet 8 km mot Borås var det vinterväglag.

Kram

Mollan70 sa...

Vad härligt med Italien!!!!
Har visserligen aldrig varit där men drömmer att komma dit en dag.

Anonym sa...

Du far och flyger som den bästa av alla globetrotters. Underbart, fortsätt så! Kram

Yvonne :-) sa...

Morn morn på dej!Maten var god!!
Ska kolla din video.Kram!

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...