16 september 2011

Nu har tanten blivit riktigt fåfäng...

Igår gjorde jag min första behandling på Clinique 91, Hud- & Kroppsvård
Spa/Skönhet/Kroppsvård här i Uddevalla.
 
Den här rätt nya behandlingen, NBE 500, sägs åstadkomma underverk, på ett helt naturligt sätt. Inga knivar, sprutor eller annat jox, bara skön värmande behandling. Dessa bilder lånade jag hos hudterapeuten Helene Flink, men jag återkommer med egna bilder efter några behandlingar...

Nu snabbt över till något helt annat! Vad är det här för något? Jag lyckas aldrig gissa rätt hos farfar Hebbe...få se nu om farfar Hebbe eller någon av er andra kan se vad jag fotat...Gissa på!

24 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Ser ut som botten på en flaska. Haha. Får se om han gissar rätt. Kram

MICKAN sa...

Det kan nog vara skönt som omväxling.

Sand mellan tårna sa...

Hoppas behadlingen var skön och gjorde underverk ;-)

eva sa...

Vilket bra resultat och det utan kniv. Ser ut som glas med vatten i.
kramiz

biggan sa...

härligt med behandling så där, ja det ser ut som en skvätt dricka i en flaska eller glas kanske? ha en underbar fredag kram biggan

Anonym sa...

Mors,,Den var svår,något av glas,,kanske botten av en sådan kanske,,av kristall..Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

God Morgon! Ansiktsbehandling måste vara skönt att få..Jag tycker som de andra något av glas...Tyvärr så finns det människor som sprider lögner och älskar att göra det .Jag tycker att man ska hitta det positiva hos en människa och prata om det.Ha en bra dag! Morgonkram!

Anonym sa...

Jaha,,då kanske det är en sådan där,,drinkpinne..Haé Kram.

Petra sa...

Då väntar vi med spänning på att se resultatet :)
Lite fåfäng får man vara.

Kram

Ellis sa...

Hej!
Hoppas behandlingen blir bra, lät skönt! =)
Ser ut som botten på en flaska eller ett glas!
Vi har otroligt nog blå himmel och strålande solsken idag!
Kram Elenor

Majsan47 sa...

Visst är det underbart skönt med ansiktsbehandling. Jag har unnat mig ansiktsbehandling, fotvård och massage på ett ställe som heter Ego Queen. Man blir så himla ompysslad så det lätt kan bli en vana.
Jag tycker det ser ut som botten på en vas. Vid första anblicken såg det ut som tänder, men det är det nog inte :)

Roffe sa...

Imorse var det inte varmnt,men nu kommer solen göra så det bli varmare idag.Solen lyser från klar blå himmel.Ha en skön fredag.kram

paloma sa...

Är det en flaska med vatten i? eller ett glas?
skönt med spa! Det skulle jag med vilja ha nu! Men väntar till Side! Då skall jag passa på 2 ggr tror jag! KRAM

Nett sa...

men vilken skillnad på bilderna, skall bli kul att se dina egna sedan. J anog ser det ut som glas av något slag. Ha en trevlig helg på dig. Kram

anniepiie sa...

hmmminförsta tanke är att det är botten på en flaksa med vatten i! ;) Här var det 5 grader. Brrr!! :) Kram

ansepanse sa...

det ska bli roligt att se resultatet av behandlingen :)
vad du har fotat? nej, jag kan inte ens komma med någon bra gissning
kramar

Mita sa...

Det är skönt med spa,balsam för själen och gör underverk även innifrån. Vad roligt då får vi se före och efterbilder sen,sånt älskar vi..*ler*..
Ja fy, imorse var det småkyligt. Men med solens hjälp så är det skönt nu.
Jaa, vad ska man gissa på.Nånting i glas eller hårdplast är det nog.Kan vara nån typ av kran kanske?
Kram vännen♥

Sladdertackan sa...

Ja, jösses vad kan detta vara? Lite för suddigt för att gissa. Vid första anblicken trodde jag att det var en lackad nagel, men sedan såg jag fördjupningarna.

Karpstryparn sa...

Fåfäng? Ajdå, hehe.

Har besvarat din kommentar förresten, har skrivit ett nytt inlägg också.

Gunilla sa...

skönt att bli ompysslad !! hoppas det är nått som verkligen funkar... för bildbevis från tillverkarer är jag liite skeptiskt mot

Maria sa...

Det kan vara skönt för både kropp o själ med lite omvårdnad. Du får en slät o fin hud efter kanske som en lite babyrumpa.
Ha det nu så gott/kram

Ninja sa...

Bakgrunden ser ut som hav och sedan en plastflaska kanske?

Anonym sa...

Slutet av ett tandborstskaft! Det ser ju vem som helst ju :-D

Anonym sa...

Ser ut som en tandskena att bleka tänderna i/med!
:)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...