10 september 2011

Lördag...igen!

Nu har Ving och de andra resebolagen släppt 2012 års sommarresor! Så nu har jag lagt in nedräknare i mina bloggar!
Det första att längta efter blir då resan till Gran Canaria och Puerto Rico om 140 dagar...en lång väntan...

men, den som väntar på något gott...

Idag är det i alla fall lördag och just nu är det veckotvätten som gäller! Vid 10 ska det vara klart och då ska vi hämta gräddtårtorna som vi ska ha i morgon, då Bosse har sitt kalas...men mer om detta kommer i morgon. 
Idag säger vi också grattis till vännen Zinab som fyller år! Present ska överlämnas i eftermiddag...
Ha en riktigt fin lördag alla!



13 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Då sov du längre än mej idag, jag vaknade kvart över 6. Några 33 grader hade vi nog inte här igår, men varmt var det i solen. Vi fick oxå en åskskur. Ha en bra dag o tappa inte tårtorna. Kram

Anonym sa...

Mors,,Härligt att ha en resa att längta till..Jag hade sol i morse,,men nu är den stulen..Haé Kram

Camilla sa...

Å,ska ni ut och resa igen? Gud så underbart.
140 dagar...det går nog fortare än vad man tror.
Ett STOORT grattis till dom som fyller år.
Kram!

biggan sa...

roligt att åka iväg, låter lång tid, men jisses så fort det går, ahh kalas i morgon för bosse, skoj, ska prova, men det brukar aldrig bli klart, men ska testa igen tack kramar biggan

Anonym sa...

Den tårtan skulle jag ätit upp nu till Frukost, om jag haft den här!
Hade kanske mått illa resten av dagen, men det hade nog varit värt priset!
:)
Ha en fin Lördag!

Kram
Stevie

Roffe sa...

Nu skulle dat vara gott med tårta till frukost som stevie skrev.Min pappa var där förra våren i Puerto Rico.Fick se fina bilder därifrån.ha en skön Lördag.kram

ansepanse sa...

så du har redan bokat in nästa års resor :)
Grattis till din vän
bamsekramar

eva sa...

Härligt att ha värme att se fram emot nu när det blir kallare och kallare! Den tårtan såg farligt läcker ut:)
kramiz

Sand mellan tårna sa...

Härligt med en resa att se fram emot :)

Anonym sa...

Det är ett gift med resor. Planeringen pågår hela tiden.Svar:
Gambia?
Vad är det som drar där? Kramar

Anonym sa...

Puerto Rico har jag varit i några gånger. Trevligt ställe! Och Gran Canaria är så mycket mer än vad många tror. Finns hur mycket fina ställen som helst :-)

Mita sa...

Ja då har ni något nytt att se fram emot,härligt med kalas och mer firande...
Kram vännen!

Anonym sa...

140 dagar går fort. vad fina t¨årtorna var
kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...